Gaz regulacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie mam pytanko dotyczace gazu mam fordziaka mk7 1.6 zetec 16v
na gazie landi renzo
faluje mi na wolnych obrotach a na benzynie nie wiec z silnikiem ok to wina gazu
co by mozna wyregulować przy parowniku jest pokrętło od gazu może nim sie pobawić czy to w ustawieniach w sterowniku raczej ?
  
 
Cytat:
2006-12-04 18:48:01, mmmmat pisze:
panowie mam pytanko dotyczace gazu mam fordziaka mk7 1.6 zetec 16v na gazie landi renzo faluje mi na wolnych obrotach a na benzynie nie wiec z silnikiem ok to wina gazu co by mozna wyregulować przy parowniku jest pokrętło od gazu może nim sie pobawić czy to w ustawieniach w sterowniku raczej ?



HMM ciśnienie na reduktorze
  
 
Powody mogą być takie :
- stare świece, kable WN, filtr powietrza, filtr gazu;
- źle dobrana mieszanka,
- do d.... gaz
- xle wpiety parownik w obieg, itd....
  
 
od samego poczatku falowal niby sie mialo ustatkowac a ja zrobilem juz 30 tys kilosow na gazie i faluje dalej jak sie dobrac do filterka gaZu i i gdzie go kupic mysliscie ze swice wymeniac nowki mialem jak zakladalem gaz poltora roku temu kable tez
  
 
Półtora roku temu to stanowczo za długo - powymieniaj pierw filtry (gaz, powietrze), świece i kable( jakie świece i kable jest w innym temacie na forum), Co do filterka - jak widzisz parownik to z niego powinien wychodzić miedziny przewód doprowadzający gaz (może być np czarny w izolacji)podązaj za nim i powinieneś sie zatrzymać na hmm ??"obudowie filtra gazu" powinien sie rozkręcać na 1 śrube, filterek to koszt około 2-5zł PS. przed przystąpieniem do rozkręcania zakręć gaz przy butli (powinny być 2 lub 1 kórki) przy rozkręcaniu wypłynie ci troche gazu zgromadzonego w wężach uważaj na ręce żeby nie zamroziło Ci przypadkiem(najlepiej rób to w jakiś rekawicach) !!!!
  
 
Aha przyjżyj sie dobrze świecą czy porcelany maja git
  
 
Gaz ma to do siebie że lubi CZYSTOŚĆ. Czyli w pierwszej koleności wymień filtr powietrza i gazu.Gazu lepiej wymien na stacji obsługi-od razu sprawdzą Ci szczelność układu. Następna rzecz to przewody elektryczne-jeśli są stare maja przebicia i samochód wariuje.Polecam nowe przewody.A na koniec wymiana świec- ale to raczej nie bedzie potrzebne.Regulacja przy parowniku raczej nic nie pomoże.Ustawisz sobie sam mieszankę jak już wyeliminujesz podane wyżej mozliwe usterki.
  
 
skocz gdzies do gazownikow normalnych niech Ci wyreguluja mieszanke na wolnych, powinno pomoc:]

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
No i byłem, u gazowników. Redulowali mi na wysokich obrotach 3000. POjechałem na test to nie mogłem dojechać do 90km/h. Oczywiście to był test. Kazali po teście zaraz przyjechać. Przyjechałem powiedziałem co się dzieje podregulowali drugi raz i Essi dostał skrzydeł. Nawet zaczął lepiej odpalać. Już wystarcza 2-3 kręcenia rano a nie jak dotychczas 5-6 kręceń z czego 2 razy załapywał ale nie utrzymywał.
Jednak regulacja ma swoje cienie spalanie wzrosło mi w Warszawie z 9,6 na ok 12 to duzy koszt lepszych parametrów i odpalania. Mam do nich pojechać jeszcze na tygodniu i wszystko poprawić.