| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2006-12-05 18:58:39 Witam,sprobuje opisac to najdokladniej jak potrafie.Przejzalem nasze forum i FCP ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.
Podczas postoju krecac kierownica slychac stuki.NIe sa to stuki ani z drazków,ani koncowek.Slychac to ze srodka przekladni.Podczas jazdy np w koleinach auto jest bardzo niestabilne i ciezko je utrzymac. Sprawdzalem dzis drazki kier. i posciagalem te gumy co oslaniaja drazek z listwą i przy kreceniu kiera wyglada ze luz jest na tej listwie.Pozatym jak zlapalem kluczem drazek kierowniczy i kracilem mnim to listwa zebata tez sie krecila razem z nim.Wydaje mi sie ze listwa powinna sie nie obracac wedlug wlasnej osi? Wyczytalem w kilku postach ze mozna to jakos wyregulowac ale nie bardzo wiem jak.od gory przekladni jest taka nakretka na klucz 22 chyba do czego ona sluzy? widzialem ze sa obok niej zaznaczone kreseczki (na obudowie przekladni i przy nakretce). Da sie cos z tym zrobic czy trzeba kupowac nową? koszt powala... Pozdrawiam |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2006-12-05 21:51:53 UP |
![]() gerard77 escorrrrt RS2000 warszawa | 2006-12-05 22:19:24 mozesz tez miec wybite tuleje w wahaczu. |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2006-12-06 18:57:54 podpinam sie pod post... |
macko1977 Ford Escort Stary Sącz | 2006-12-06 20:16:52
Ja tez ale moje podejrzenia skierowane sa na tuleje. |