Kabel z silnika do wewnatrz ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Dzis bede podlaczal swoj wzmacniacz i tutaj moje pytanie czy przeciagajac kabel przy lince predkosciomierza kabel bedzie widoczny wewnatrz czy trzeba cos zdemonotowac ?
Jak sie z tym uporac najszybciej ?
Moze jakies inne miejsca do przeciagniecia oporcz wymienionego ?
Bede wdzieczny za porady
  
 
Możesz poszczupać kable, które idą nad pedałami, a pod skrzynką i wcisnąć tam, choć grube przewody będzie ciężko. Jest kilka wiązek i przejść zabezpieczonych gumą, ale można tam coś jeszcze upchać. Wygodnie jest odpiąć skrzynke bezp, ale można położyć się na podłodze i da radę.
  
 
a ciagnac przy lince, trzeba demontowac cos ?
to chyba najwygodniejszy sposob

[ wiadomość edytowana przez: penny_pl dnia 2006-12-07 11:15:59 ]
  
 
nie musisz demontować. jeśli nie masz grubego kabla, to wystarczy, że przeciągniesz jakiś cieńszy przewód dowiążesz właściwy i przeciągniesz z powrotem.
  
 
Kolego jak masz wzmacniacz w bagażniku to nie przeciąga się kabli lewą strona samochodu tylko prawą bo tam są najmniejsze zakłócenia. Pamiętaj że kable sygnałowe muszą być w odległości min. 30 cm od zasilających.
  
 
Cytat:
2006-12-07 11:53:02, lukasino pisze:
Kolego jak masz wzmacniacz w bagażniku to nie przeciąga się kabli lewą strona samochodu tylko prawą bo tam są najmniejsze zakłócenia.



tu bym się spierał, można przeciągać którędy sie chce byle daleko od RCA, jesli RCA maja iść progiem to w prawym mają mniej zakłóceń, a kabel prądowy na owe zakłócenia jest powiedzmy "odporny" więc skrzynka bezpieczników mu niestraszna, i lepiej po stronie kierowcy.
Jeśli RCA zaś tunelem, to prądowy można prawym puścić bo jest w nim więcej miejsca.

Swoją drogą mi nie udało się przecisnąć kabla przy lince prędkościomierza, narpawde gratuluje tym co się udało, no chyba że kabelek cieniutki.

Ja mam tzw "otwór montarzowy" przy wlotach nagrzewnicy, od strony komory jest tam jakieś wygłuszenie i w razie W osłania przed syfem z zewnątrz


[ wiadomość edytowana przez: zajob dnia 2006-12-07 12:50:34 ]
 
 
Cytat:
2006-12-07 12:49:47, zajob pisze:
tu bym się spierał, można przeciągać którędy sie chce byle daleko od RCA, jesli RCA maja iść progiem to w prawym mają mniej zakłóceń, a kabel prądowy na owe zakłócenia jest powiedzmy "odporny" więc skrzynka bezpieczników mu niestraszna, i lepiej po stronie kierowcy. Jeśli RCA zaś tunelem, to prądowy można prawym puścić bo jest w nim więcej miejsca. Swoją drogą mi nie udało się przecisnąć kabla przy lince prędkościomierza, narpawde gratuluje tym co się udało, no chyba że kabelek cieniutki. Ja mam tzw "otwór montarzowy" przy wlotach nagrzewnicy, od strony komory jest tam jakieś wygłuszenie i w razie W osłania przed syfem z zewnątrz [ wiadomość edytowana przez: zajob dnia 2006-12-07 12:50:34 ]



Oczywiście że można, możesz nawet dachem puścić , lewa cześć jest szczególnie narażona zakłócenia elektromagnetyczne dlatego się nie zaleca. Oczywiście trzeba pamiętać żeby omijać pompe paliwa,komputery,katalozator i wszystkie inne urzadzenia elektryczne. Może się przydać :

  
 
Cytat:
2006-12-07 13:03:41, lukasino pisze:
Oczywiście że można, możesz nawet dachem puścić , lewa cześć jest szczególnie narażona zakłócenia elektromagnetyczne dlatego się nie zaleca. Oczywiście trzeba pamiętać żeby omijać pompe paliwa,komputery,katalozator i wszystkie inne urzadzenia elektryczne. Może się przydać :



nawet nie ujęli kabelka REM, coś słabiutki ten shemat
 
 
Cytat:
2006-12-07 13:08:06, zajob pisze:
nawet nie ujęli kabelka REM, coś słabiutki ten shemat



hehe kolega widze coś nie bardzo się interesuje tym kabelek REM jest wtopiony w profesjonalnych kablach RCA. Czyli ida 3 kable 2xChinch i Rem tego nie ma na schemacie bo to raczej jest jasne.


[ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2006-12-07 13:11:56 ]
  
 
tyle że owy kabelek powoduje zakłócenia, i wskazane jest prowadzenie osobnego kabelka
 
 
Cytat:
2006-12-07 13:14:53, zajob pisze:
tyle że owy kabelek powoduje zakłócenia, i wskazane jest prowadzenie osobnego kabelka



Ciekawe ;] tylko takie kable są podwójnie ekranowane i standardowo mają żyłę sterującą . Chyba że ktoś sobie kupi kabel Chinch za 4 zł w sklepie, czy na targu to oczywiście że tak. Ale mówimy o kablach do Car audio a nie lania dupy .Tu
masz taki kabelek nie jest to może kabel z wyższej półki ale w zupełności wystarczy.

[ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2006-12-07 13:26:23 ]
  
 
ja ostatnio upchnalem 4 x 12mm2 przez ta zaspele gumowa nad nogami pasazera - wybralem wersje dla cierpliwych - bez zdejowania nadkola - klalem caly wieczor ale satysfakcja pozniej jest
musisz wymacac ta zaslepke - pchaj lape w gore i w prawo tak w rogu pod schowkiem albo wzdluz podlogi - trafisz za zaspele gumowa i po paru godzinach wpychania kabla uda ci sie go wymacac wkladajac reke z komory akumulatora (prawie palce wyjrza przez kierunkowskaz!) - kabel idzie po nadkolu do gory,
ale uzbroj sie w cierpliwosc, a jak masz kogos do pomocy to mysle ze pojdzie sprawniej,
powodzenia - warto sie nameczyc
  
 
Cytat:
2006-12-07 13:23:00, lukasino pisze:
Ciekawe ;] tylko takie kable są podwójnie ekranowane i standardowo mają żyłę sterującą . Chyba że ktoś sobie kupi kabel Chinch za 4 zł w sklepie, czy na targu to oczywiście że tak. Ale mówimy o kablach do Car audio a nie lania dupy .Tu masz taki kabelek nie jest to może kabel z wyższej półki ale w zupełności wystarczy. [ wiadomość edytowana przez: lukasino dnia 2006-12-07 13:26:23 ]



Więc obciągnij sobie ten kabelek i puść sobie go druga stroną , pokazałes jakies bubelki z allegro(chociaż link nie działa ) i chiałeś tym zrobic wrażenie, nie wyszło
Przy niskich napięciach w rca możesz sobie zamontowac nawet sznurek, mam to w tyle, faktem jest że kabel wzbudzający emituje pole elektromagnetyczne, i może to zakłócać rca.
Im większe napięcie w rca tym większa podatnośc na tego tupu odchyły.
też mam w jednej parze sygnałowy wtopiony, ale mam go poprowadzonego drugą stroną razem z prądowym, i moim zdaniem to jest lepsze wyjście.

A, i prosze Cię nie wypowiadaj się o wysokiej jakości kablach skoro zaopatrujesz się w takie buble z allegro, które ekranowane to pewnie nigdy nie były.

Ps. dobre kable sa kierunkowe


masz TUTAJ dobre kabelki( z allegro tak jak lubisz), a nie pokazuj ludziom swoich twierdząc że sa "wysokiej klasy".
Aa, i szukaj sobie w nich wzbudzenia, jak znajdziesz to Ci je kupie

[ wiadomość edytowana przez: zajob dnia 2006-12-07 16:38:15 ]
 
 
Mala zmiana pytania, bo dziobalem dzis 2 godziny i nic mi sie nie udalo zrobic, a rozkrecalem wszystko
Przy lince predkosciomierza nie da rady bo ta uszczelka jest strasznie ciasna i przeszkadza dodatkowo silniczek od wycieraczek

[b]Jaka jest najprostsza metoda ?
Moze byc i zdjemowanie kol, deski rozdzielczej itp byleby nie wsadzac rak w jakis pozycjach dziwnych przez 3 godziny ...

Slyszalem o odkrecaniu nadkola tylko od ktorej strony ? czy tam latwiej pociagnac ten kabelek kawalek po kawalku ?

Komputer jest po stronie pasazera ? bo znalazlem tam dzis duza puche z kablami. Trzeba go omijac ? Jaka odleglosc ?
  
 
no mi tez się nie udało przy lince jak kiedys próbowałem, odkreć prawe koło, ściągnij nadkole i tam właśnie przy kompie spodziewaj się w środku kabelka
 
 
Najgorzej bedzie ze zdjeciem chlapacza ktory te nadkole trzyma dzis probowalem tam chyba imbus jest i nie szlo ruszyc tego...

Jak juz ten kabel przejdzie to wyjdzie przy komputerze ... nie zaskodzi mu to ? moze by ten kabelek aluminium jakos opatulic ?

Tylko teraz problem ktoredy pojda RCA skoro ani po prawej ani po lewej nie wypada juz
  
 
Koniec przepychanek Lukasino i Zajob zapraszam na priv, Wasze wypociny OT są usunięte
  
 
Polecam sposob ze zdjeciem kola i nadkola 30 minut roboty ale bez Przepychania kabla milimetrowymi kroczkami. Ciag dalszy podlaczania ... Sub - Phase Linear + wzmacniacz - Carpower Monacor 602 ...
  
 
kable od zasilania pociagnalem od aku poziomo z innymi, nastepnie przed pompa (?) ABS w dol do drazka kierowniczego, tam w dziure drazka i przez gume na druga strone.. dalej juz w aucie wedle uznania - ja wzmak mam pod siedzeniem i pociagnalem to pod tapicerka podlogi pasazera..

wazne - gume od drazka zdjalem, kable polozylem na plastiku, po czym gume naciagnalem z powrotem - bez tego szedl za duzy halas z kom. silnika..