MotoNews.pl
  

Dziury w progach, co zrobić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam i pozdrawiam
temat progów i rudej, w tej chwili są dwie dziurki!!! ups, wielkości mandarynek na końcu i początku progu, strona od chodnika oczywiście.
wizyta u blacharza i lakiernika, wątpliwa przyjemność dla kieszeni, wycena ok 700 dwie strony
autko 1994/95, HB, 1.3, 198.000.........
dlatego pytam znawców tematu i ludzi życzliwych, sami tacy tu!!!,
czy może odrdzewiaczem potraktować wszystko, dziury zalepić i........
przykleić progi, tuning polakierowane u kumpla w garażyku, autko jest w standarcie fabrycznym obecnie
  
 
Progi na obie strony to 110 - 150 zł, wymiana to około 4 godzin, czyli zmień blacharza i lakiernika.
  
 
Cytat:
2006-12-12 09:52:44, WilK pisze:
Progi na obie strony to 110 - 150 zł, wymiana to około 4 godzin, czyli zmień blacharza i lakiernika.


sama wymiana progów w 4 godziny, to tak, ale...
+robota (rozebranie wnętrza cześciowe, wycięcie progów, wspawanie), lakier, konserwacja. JAk chcesz się wcale nie tykać, to 300-400pln powinno całkowicei załatwić sprawę.
Jeśli są to małe dziurki, to proponuję zaspawać, potraktować dobrym podkładem, lakier i konserwacja.
  
 
progi to rzecz konstrukcyjna trza umieć je wymienić.
Pianka do okien to doraźny środek
  
 
ale gdzie takowi są, fakt znalazłem na allegro progi do essa, chyba po 50 pln, tak cena owszem nie do przyjęcia te 700, dlatego ten, powiedzmy, pomysł na progi,
czy progi są skręcane śrubami, czy spawane? można to zrobić własnym garażu?
  
 
niestety śrób przy progach nie znajdziesz
Do tego tematu to trzeba kontówke i spawarke
  
 
U mnie ten zabieg dopiero na wiosnę
  
 
Cytat:
2006-12-12 09:52:44, WilK pisze:
Progi na obie strony to 110 - 150 zł, wymiana to około 4 godzin, czyli zmień blacharza i lakiernika.



Ty ... Prezes... nie przesadzaj
roboty troche z tym jest

ja za wymianę progów zapłaciłem 600zł (500zł robocizna 100 progi 2szt.)

przecież po wspawaniu tak jak wcześniej ktoś napisał trzeba je polakierować , zakonserwować od środka itp a to trochę czasu zajmuje
  
 
Tak jak koledzy napisali 500-600 pln to uczciwa cena,roboty jest przy tym trochę .Nie chcesz inwestować ,wspawaj dwie łatki .podkład ,baranek i polatasz jeszcze dwa sezony
  
 
Heja.

Miałem takie dziurki jak Ty, w tych samych miejscach hehe. Kupiłem małą puszkę szpachli z włóknem szklanym, podkład w spray'u i po sprawie Przy okazji malowania nadkola lakiernik walnął mi wąski pasek "baranka" i jest gites. Wcale nie widać, że kiedyś były dziury. Za 3 lata wspawam nowe progi
  
 
Cytat:
2006-12-12 20:20:09, ksiaze_tomcio pisze:
Heja. Miałem takie dziurki jak Ty, w tych samych miejscach hehe. Kupiłem małą puszkę szpachli z włóknem szklanym, podkład w spray'u i po sprawie Przy okazji malowania nadkola lakiernik walnął mi wąski pasek "baranka" i jest gites. Wcale nie widać, że kiedyś były dziury. Za 3 lata wspawam nowe progi


dobrze gada wódki mu dac , a mozesz jeszcze też zestawem naprawczym novolla próbować - zywica+ włókno i baran na to połóż bedzie git , nie zapłacisz za wszystko więcej niz 50 zeta
  
 
Cytat:
2006-12-12 20:20:09, ksiaze_tomcio pisze:
Heja. Miałem takie dziurki jak Ty, w tych samych miejscach hehe. Kupiłem małą puszkę szpachli z włóknem szklanym, podkład w spray'u i po sprawie Przy okazji malowania nadkola lakiernik walnął mi wąski pasek "baranka" i jest gites. Wcale nie widać, że kiedyś były dziury. Za 3 lata wspawam nowe progi



ta też tak kiedyś zrobiłem i wiecie co... rzeczywiście nie widac rdzy , bo zasłania ją szpachla a rdza szaleje na całego wewnątrz progu
  
 
no tak myślę, że jak się rudej łba nie utnię, to będzie szaleć,
ale to wiosna, teraz to takie troszki nie teges, wygląda nie będę robić ess'om koło piura i się pokazywać,
dzięki za radę myślę że przed świętami zalepię i trysnę,
może sprayem.
dzięki , dzięki
  
 
taaa, zalepcie szpachlem bezposrednio na rdze, ciekawe co zrobicie za rok jak wam podnosnik do progu wpadnie... znowu wlokno? a no tak, zapomnialem, bedzie lzejszy...
  
 
Przepraszam bardzo! Rdzy pozbyłem się przed szpachlowaniem (zapomniałem napisać). Szlifierka, wiertarka ze szczotką i odrdzewiacz Nie gadać mi takich rzeczy, że zgnije za rok. Niepotrzebnie stresujecie hehe
  
 
to polecam napsikac do srodka jeszcze jakiegos srodka do profili wewnetrznych, motip chyba robi cos takiego ze tam niby wiaze rdze, tzn ze niby ma takie wlasciwosci jak hammerite czy brunox, tylko ze nie jest farba albo odrdzewiaczem, tylko bitexem do profili... nie zaszkodzi, a napewno chociarz troche zachamuje zjadanie blachy od srodka...
  
 
sie z tymi szpachlami nie zdziwcie jak wam sie drzwi nie beda dmykaly, szyby popekaja, lakier na dachu odprysnie........... PROGI TO ELEMENT KONSTRUKCJI WPLYWAJACY NA SZTYWNOSC KAROSERII dlaczego niby cabrio ma inne progi i podloge ?? (mocniejsze) ???


mala dziura = szpachla (ok)

tylko ze jak juz jest jedna dziura to jakos nie wierze ze cala reszta progo jest zdrowa
  
 
tys prowda, jak zobaczyłem autko od spodu to mi gacie zleciały z d..y
oooo ale mam podłogę mieniać???!!! mienię auto, ale oczywiście jak próg jest przeżarty to w środku nie ma czystej blachy , chodzi o dorażne zabespieczenie, byłem u blacharza innego, nie napiszę co powiedział o escotach fordach, bo lubię, a miłość potrafi być ślepa i jak zardzewieje to nic jej nie ruszy
next jear tsza rezać i .....
ale wszyscy wiedzą
jechać autkiem na nartki