Polonez 1.6GLI - rocznik 1995

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Oto moj poldek. Posiadam go od nowości (kupiony w salonie). Najpierw jeździł nim ojciec na nauce jazdy, a od kilku lat ja nim pomykam. Ma spory przebieg, bo ponad 200 tyś. km, ale radzi sobie dobrze.
Wymieniłem felgi na poszerzane 13-stki, zalożylem dolot ze stożkiem i strumiennicą, świece NGK V-line, kolektor od GSI, katalizator zastąpiony strumiennicą łuskową i tlumik końcowy z Ulter dtm. W środku jest kubełek, białe zegary i trójramienna kierownica Monte Carlo, wypolerowana i obszyta skórą. Boczne kierunki są białe, dymione.
Poniżej kilka fotek. Będzie więcej, jak zrobię.
Czekam na opinie.









[ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2006-12-13 11:31:01 ]
[ powód edycji: tytuł, fotki ]

[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-12-13 11:39:47 ]
[ powód edycji: ortografia/ interpunkcja/ stylistyka ]
  
 
cholera i co Ci tu napisać...

1. chyba jesteś młody (na oko ok. 19-23 lata), o tym mówi wydech. Mnie to nigdy nie rajcowało (widocznie się nie znam), ale na studiach miałem kumpla, który podobnie (choć on nie pojechał w wygląd a w efektowność wydechu) stuningował Fiata Punto. Wydał kupę szmalcu, zrobił "ładnie" mruczącego Punciaka, po czym po dwóch trasach z kobietą do Zakopca, zdjął to wszystko i sprzedał - samochodem dało się jeździć 80 albo 150, od 90 do 120 wydech sprawiał, że cała buda dudniła... Pewnie za czas jakiś wróci na powrót zwykły wydech w absolutnej serii, czego życzę Ci jak najszybciej.

2. koła ok, poszerzenie git, ale dobrałbym do tego opony odpowiedniej szerokości, by nie było to "german style" - dla mnie zupełnie niezrozumiała forma tjuningu ogumienia w autach. Albo wogóle polecałbym ci przesiadkę na felgi 7x15 i do tego 195/50R15 - to mój prywatny konik i uważam, że naprawdę warto.

3. gratulacje co do przelotu poloneza na OHV-ce i ogólnie stanu auta. Pozbyłbym się tego podwójnego wiadra z zadu samochodu i byłoby wspaniale (generalnie żadnej furze tego typu wydechy szyku nie dają, lepiej pomyśleć o skompletowaniu i ładnym lakierze do zestawu orciari, takiego jak ma np OLO albo AdamDN na jednym ze swoich polonezów.

Powodzenia.
 
 
Wydech- bez sensu, dla amatorów. Szersze felgi mogą być, ale białe tarcze zegarów- coś obrzydliwego. Dolot powietrza dla amatorów wydawania kasy. Ogólnie stan auta dobry. Znajomość zasad pisowni nikła, ale bywali tu lepsi.


[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-12-13 11:40:21 ]
  
 
Calkiem ladny poldek i felgi tez bardzo fajne, ale moglbys rzeczywiscie zalozyc odpowiednie ogumienie. Mnie osobiscie razi tylny balon. To nie dragster zeby tylne kolka byly wieksze od przednich.
Co do przerobek (dodatkow) w silniku to jezeli rzeczywiscie poprawily one charakterystyke silnika to popieram. Wydech mi sie podoba, ale jestem wyznawca zasady, ze jezeli samochod tylko buczy, a porzadnie sie nie zbiera to nie ma to sensu. Sam tez myslalem zeby cos takiego zalozyc, ale odpuscilem i dopoki nie bedzie u mnie siedzial 1.8 rovera to takiego nie bedzie, a byc moze nigdy.

Krytycznymi opiniami chlopakow za bardzo sie nie przejmuj bo taki maja klasyczny FSO-poglad hehe. Wyznaja troszke zmieniona zasade Krzysia Kononowicza, ze "Nic nie bedzie" (z upgrade'ow w samochodzie). Mnie zbesztali jak bura suke, ale....

... i tak ich lubie

Najwazniejsze ze poldek w rodzinie zostal i ze o niego dbasz i nie zalujesz mu kasy. Oby tak dalej!
  
 
mi osobiscie balon tez sie nie podoba wiec moze bedzie nizszy profil albo felgi 15 ale kasy brak wiec...
a po zimie bedzie gleba
  
 
Spoko że postanowiłeś coś przerobić w swoim poldku twoje auto raczej ciężko pomylić na ulicy takie felgi plus wydech i to cenie u ludzi niepowtarzalność a nie fabryka jak to co poniektórzy powtarzają to jeszcze nie klasyk spokojnie się może doczeka Co do Poldka to felgi ma dosyć ciekawe choć w bieli było by im ładniej, wydech kwestia gustu uszy pewnie bolą za zmianę dolotu i wylotu pełne uznanie sam kombinuje jak mogę. Ogólnie widać że zadbane auto i to mi się właśnie podoba i oby tak dalej



[ wiadomość edytowana przez: Lukasz-PTK dnia 2006-12-13 16:41:35 ]
  
 
ciekawa padlina.
Strumienice coś dały? Czy tylko -100zł/szt?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Poldi fajny.podoba mi sie ta strumienica ze stozkiem A co do wydechu to faktycznie jak juz to z Orciari Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: SeBa89 dnia 2006-12-13 20:37:30 ]
  
 
Robert - pisz mojego nicka z malych liter - taka mala prosba Pisany malymi jest bardziej fotogeniczny

Orciari polecam zawsze i wszedzie - koszt oryginalu od 900 (przy dobrym targowainu sie) do 1300zl. Chyba juz nic wiecej nie musze dodawac
  
 
Cytat:
2006-12-13 20:23:17, PAGAN pisze:
Polecasz, bo kosztuje 900zł? Chyba sie pomyliłem co do ciebie.


Poleca, bo ma jednego zajebiście zrobionego PN-a, na którego widok nawet Ty byś powiedział, no niech mu będzie, warto było...

Senn, widziałem o wiele mniejsze, o wiele bardziej efektowne wydechy... z wiadra sobie zrobię, będzie git. Dla komizmu polecam analize tego, na czym polega wydech w najnowszym Civic-u, to dopiero żenada.


[ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2006-12-13 20:28:57 ]
 
 
Cytat:
2006-12-13 14:03:27, Senn_PTK pisze:
... Krytycznymi opiniami chlopakow za bardzo sie nie przejmuj bo taki maja klasyczny FSO-poglad hehe....



hejże, a czyje to podwórko hmmmm
  
 
Cytat:

Orciari polecam zawsze i wszedzie - koszt oryginalu od 900 (przy dobrym targowainu sie) do 1300zl. Chyba juz nic wiecej nie musze dodawac


skąd taka cen???? mi ostatnio kumpekl zalatwił orciari orginalne pod zderzaki i spojler w sumie za 100 pln i to w moim kolorze!! to troche daleko od 1300!!!

a wogóle to fajny pold, w taki jak mój kolorze, ale dysproporcaj kółek z przodu i z tyłu fucktycznie bije po oczach. jak łożyska znoszą te fele z tyłu??
  
 
Cytat:
2006-12-14 00:45:53, sova pisze:
skąd taka cen???? mi ostatnio kumpekl zalatwił orciari orginalne pod zderzaki i spojler w sumie za 100 pln i to w moim kolorze!! to troche daleko od 1300!!! a wogóle to fajny pold, w taki jak mój kolorze, ale dysproporcaj kółek z przodu i z tyłu fucktycznie bije po oczach. jak łożyska znoszą te fele z tyłu??



Wiesz - sa pewne roznice miedzy ospojlerowaniem nowym a uzywanym oraz kompletnym a zdekompletowanym
  
 
heh, nie wiedziałem że jeszcze da sie kupić nowe oryginalne orciari!
pozatym kompletne miałbym za 100 drożej ale nie chcaiałem tych nakładek na drzwi, nie podobają mi sie poprostu.
  
 
lozyska w porzadku a rozmiary opon sa takie same z tylu i z przodu tylko tak to wyglada, co do stozka to poprawia nie tylko przmienie silnika ale i lepiej oddycha, a tlumik wcale nie jest taki glosny

[ wiadomość edytowana przez: huudyy dnia 2006-12-14 07:53:23 ]
  
 
Cytat:
2006-12-13 21:20:35, LifeGuard pisze:
hejże, a czyje to podwórko hmmmm



Hehe, alez LifeGuard ja nie mam Wam tego za zle. Wrecz przeciwnie cenie ludzi, ktorzy propaguja utrzymanie naszych rodzimych wozow w stanie jak ich FSO stworzylo, ale w niektorych przypadkach widze lekka przesade. Dla wielu Oriciari tez moze kojarzyc sie z wies tuningiem bo powiedzmy sobie szczrze, ze poldek z nim wyglada bardzo ociezale. To nie znaczy ze mi sie nie podoba bo kazdy ma swoj gust.

Ekhm.... Mielismy rozmawiac o poldku kolegi. Przepraszam
  
 
Ooooo a ja tu w komorze silnika widze jeszcze jeden tuning

Magnetyzer.

Hehe tuning typu placebo
  
 
Troche sie pozmienialo
zostala obrobiona glowica a na koniec trafil tlumik ala mugen no i we wnetrzu nie wiele zostalo
aktualne fotki





[ wiadomość edytowana przez: huudyy dnia 2009-09-22 08:05:09 ]
  
 
Uważaj na felgi. FSOwskie stalówki lubią pękać przy śrubach i odpadać podczas upalania.
  
 
felgi sie trzymaja juz dlugo nie jestem pewien czy to fso-wskie

zapomnialem dodac ze auto siadlo a na kolach sa opony 185/60