MotoNews.pl
  

Pasek klinowy piszczy!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam problem pasek klinowy piszczy na wolnych obrotach.
Po dodaniu gazu piszczenie ustaje i podczas jazdy tez jest ok.
Pasek ma może ze 4 miesiące. Dodam ze pasek jest prawidłowo naciągnięty.

Jakieś sugestie ? Czy pozostaje wymiana paska ?

Pozdrawiam.
  
 
Witam!
Musisz podciagnąć pasek, czesto tak sie zdarza po wymianie,ma troche luzu i piszczy na wolnych obrotach.Nie zwlekaj bo możesz spalić pasek.
  
 
zalezy jaki ma silnik w 16v naciąg jest automatyczny
  
 
Może jednak coś z paskiem
Pasek piszczy bo się ślizga
sprawdź wszytko jeszcze raz
  
 
Poprawić naciąg paska a jeżeli to nie pomoże to potraktować go kalafonią, choć osobiście znam gościa który chciał go nasmarować .
  
 
Właśnie naciągałem go u znajomego w warsztacie i brak poprawy. Możliwe aby guma straciła swoje właściwości? O kalafonii też myślałem . Jak cos to kupie nowy pasek

Pozdrawiam
  
 
kup drozszy pasek bo te tanie o kant ***** rozbic
  
 
ojciec w astrze miał taki przypadek że koło pasowe sie wytarło(lub było zamontowane od innego auta) i pasek pomimo odpowiedniego naciagu piszczał i się szybko niszczył. Po prostu za głeboko wchodził w kółko. Po wymianie koła jak reka odjął.
  
 
Wytarte kółko od alternatora.wiem bo mialem do niedawna to samo!
  
 
Jeśli masz klimatyzację to sprawdź łożysko na elektrosprzęgle,zaczyna się zacierać i powoduje wzrost oporu co objawia się piszczeniem,jesli nie masz klimy sprawdz czy alternator kreci sie bez oporu czy pracuje lekko czy po rozkreceniu zatrzymuje sie szybko
  
 
Cytat:
2006-12-16 15:04:51, Miro pisze:
Poprawić naciąg paska a jeżeli to nie pomoże to potraktować go kalafonią, choć osobiście znam gościa który chciał go nasmarować .



Albo szarym mydłem. Serio.
  
 
Heh, a ja po kupieniu auta zastanawiałem sie dlaczego mam pasek brudny od oleju, teraz juz znam odpowiedz. Tylko musze sprawdzic czy wszyswtkie koła obracają się luzem bo cos mi świszczy na wolnych obrotach jakby łożysko bez smaru się obracało.