Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-12-16 17:25:20 Witam ponownie...
Na poczatek zaznacze, ze przeczytel juz archiwum. Ale chcialbym sie zapytac w skali 1-10 jak brudny jest moj krokowiec? Probowalem go czyscic, ale efekt widac ![]() ![]() ![]() Na kompie gazu pokazal blad sondy "uboga". ![]() Juz szukalem nowej sondy, ale przypomnialem sobie o krokowcu. Przeciez jesli przepuszcza powietrze to sonda tez bedzie miala bledne odczyty. Jak byl blad na kompie to sonda podawala te sama wartosc i attuator stal. Jak skasowalem bald sonda ruszyla i attuator pracuje, ale w zakresie 51-65 krokow, mimo, ze ma ustawione wyjsciowo 76 ![]() A problem polega na zbyt wysokich obrotach. Ostatnie dni to obroty ok.2-2,5tys, dopiero jak zdusze (na biegu) albo po dluzszym czasi spadaja. Bez znaczenia czy cieply czy zimny. Na PB dużo lepiej, ale po "czyszczeniu" chyba zaczal telepac na wolnych (b.delikatnie). Dzis probowalem czyscic krokowca, ale jest chyba jeszcze gorzej. ![]() Przeplywka ok. napiecie na wolnych ok.0,5v (czli w normie 0,3-0,7v). A moze bierze lewe powietrze przy laczeniu przeplywki z klapka natywybuchowa? Tylko przez 1/2 roku bylo dobrze... ![]() I teraz pytanie KROKOWIEC czy jednak SONDA? Bo nie chcialbym niepotrzebnie kasy wywalac ![]() Moze ktos ma niepotrzebnego krokowca, aby mogl na chwile podmienic? ![]() [ wiadomość edytowana przez: chevy01 dnia 2006-12-16 17:39:05 ] |
![]() mt-01 opel omega b zamość | 2006-12-16 22:24:22 krokowy w tej skali zasłużył na 11
Kup spray do czyszczenia gaźników (około 15zł) Ja takowym czyściłem i wygląda jak nowy, wygryzło wszystko, rdzę, brud, no cycuś glancuś ![]() Zaopatrz się w uszczelkę pod krokowca bo stara będzie na śmietnik. Z obrotami miałem to samo a po wyczyszczeniu krokowego idealnie ![]() Pozdrawiam! |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2006-12-17 08:12:14 jak wymienisz sonde dalej bedzie to samo .........
nie klikaj jak wściekła wiewóra w tym gazie. ![]() nie wiem dlaczego masz właczona samodiagnoze, z tego co wiem zawsze sie to wylącza ze względu na częste łapanie fałszywych błędów,ponadto jak namieszałeś w typie emulacji to błąd złapał komp od benzyny , ten błąd na bank sam nie zniknie , miałem to samo jak tez klikałem w ten gaz jak wściekły, jedz do dobrego gaziarza od elpi . potem do aso po tej całej operacji juz jest ok i sonda sie uzdrowiła ![]() ![]() howk ![]() |
marco11 omega Radom | 2006-12-17 12:24:05 Krokowy jest rozbieralny, więc go rozbierz,dokładnie wyczyśc, u mnie był taki syf, chociaz obroty nie skakały, ale po wyczyśzczeniu jest lepiej. |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-12-17 15:13:24
pamietasz jak to sie nazywalo? |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-12-17 15:15:00
wlasnie typu emulacji nie ruszam. ustawiam tylko prametry glownie zwiazane z krokowcem, cut-offem, temp. itp. a samodiagnoza niech bedzie wlaczona bo zawsze to jakies info, ze cos nie tak sie dzieje... ![]() |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-12-17 15:16:01
a jak go jeszcze bradziej rozebrac niz to co na fotkach? odkrecilem silniczek a dalej nie wiem. jest tylko ten dekielek, ale nie bardzo chce zejsc... ![]() |
![]() mt-01 opel omega b zamość | 2006-12-17 18:26:25 ten środek jest to coś podobnego jak WD40 ale wiele silniejszy
To była jakaś zagraniczna produkcja. Ale w sumie nie ma znaczenia jak się nazywa. Jak kupisz do czyszczenia gaźników i przepustnic to będzie ok. Nie rozkręcaj krokowca bardziej a tego dekla plastikowego ściągać nie musisz bo w sumie nic tam nie zobaczysz co mógłbyś wyczyścić. Pod nim jest taki miedziany dekiel z nacięciem na śrubokręt płaski. Więc jeśli nie pomoże czyszczenie krokowca to mozesz zdjąć ten plastik- schodzi opornie ale nie trzyma go nic więc pomału aczkolwiek zdecydowanie i zejdzie. Najpierw wyczyść krokowca. Jak już pisałem nie rozbieraj go dalej (nawet nie wiem czy się da). Po prostu napsikaj tam tego środka i zostaw na chwilę, wylej i jeszcze raz aż do skutku. Wpsikaj go we wszystkie jego otwory. Przepustnicę też możesz nim czyścić. Wypucuj jeszcze wszystkie węże powietrzne które idą do przepustnicy i silnika. U mnie był taki syf że nie było nic widać ![]() ale nie czyść tych węży tym środkiem bo może coś się stać z nimi. Potem złóż wszystko i odpal auto. Zostaw je na 10 minut na biegu jałowym żeby się przyzwyczaiło ![]() Jeśli nic to nie da to możesz spróbować dokręcić tę śrubę o której pisałem wcześniej. Pozdrawiam! ![]() |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2006-12-17 21:40:12
dzieki za info... ![]() chodzi ten plastikowy precik wewnatrz? ![]() |
![]() mt-01 opel omega b zamość | 2006-12-18 12:22:20 chodzi mi o tą okrągłą plastikową zaślepkę pod nią jest tak jakby miedziana śruba.
Dokręcając ją dopchniemy sprężynę która odpowiada za sterowanie przepływem. Dokręć jedynie o pół obrotu, załóż i sprawdź. Najpierw jednak spróbuj tego 1 sposobu ![]() Pozdro |
![]() chevy01 Omega Caravan Poznań | 2007-07-03 23:09:20 |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2007-07-03 23:17:43 wyłącz autodiagnoze, mamy taki zajebisty gaz że zawsze na 2 gen bedzie błędy wywalać
ja tą instalke katuje ponad 4 lata i nie szukam dziury w tyłku. jak co to ustał stałą pozycje wyjściową attuatora , na poziomie 80 kroków pow 12 poniżej 15 dla wolnych obr na wysokich 15 pow i 10 poniżej . i musi być gitara mój krokowiec to odzysk z angola , sonda orginał , a auto ma 310 tysi . [ wiadomość edytowana przez: fomin dnia 2007-07-03 23:19:50 ] |