MotoNews.pl
  

Ford Transit 4x4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Znalazłem w sieci zdjęcie Transita w wersji 4x4 (wersja do 2000 r)
Czy może wiecie cos na ten temat, chętnie bym swojego przerobił
  
 
mysle ze malo wykonalne ze wzgledu na konstrukcjie przedniego zawieszenia
  
 
domyslam sie jednak to byla wersja fabryczna wiec cos takiego powstało.Raczej myslę ,zeby podniesc przód ,tył jest już na własciwej wysokośći, rura na przód i szersze gumy, narazie sa 215
  
 
Cytat:
2006-12-17 20:08:46, seba_se pisze:
domyslam sie jednak to byla wersja fabryczna wiec cos takiego powstało.Raczej myslę ,zeby podniesc przód ,tył jest już na własciwej wysokośći, rura na przód i szersze gumy, narazie sa 215


a wtedy v-max to 120km/h
  
 
ale co Ty chcesz przerobic oske na 4x4?? zapomnij.. musialbys cala plyte podlogowa przeszczepiac.
  
 
raczej watpie zeby płyte podłogowa
  
 
płytę podłogową to na pewno nie trzeba by było przerabiać do transit w serii jest napędzany na tylne koła

co do transita 4x4 - jestem pewny na 100% że nie była to wersja produkcyjna
  
 
Nigdy nie było Transita 4x4.Dopiero chyba teraz bedzie naped 4x4
  
 
zgadza się - teraz to żaden problem, bo dzisiejsze transity są napędzane albo na przód albo na tył - kwestia wyboru
  
 
W temacie:

kiedys widzialem ogloszenie sprzedazy mutanta Transita (wersja 1980-85) przerobionego na terenowke na podniesionym podwoziu Nissana Patrola (2 mosty, reduktor itp...). Czy ktos z was slyszal o czyms takim???
  
 
http://www.transitvanclub.co.uk/clasictransit55.JPG

http://www.transitvanclub.co.uk/clasictransit68.JPG


pomijając przeróbkę napędu ale jesli faktycznie były gdzieś dostepne w sprzedaży, to mozna by małym kosztem np. go podnieść. Bo dużym kosztem nie ma problemu,są firmy które podniosą go ale trzeba mieć spory zapas "kapustki"
  
 
ja widzialem Transita w takiej budzie:



z 5 lat temu i byl na sprzedaz w Polsce...
  
 
Był prototypowy Transit 4x4 ale nie wszedł do produkcji.Prace nad nim zaczeli gdzies w 94 roku jak wprowadzali wersje po faceliftingu(tą z okrągłym grillem z przodu).
  
 
czyli te dwa z linku są prywatnymi przerobkami,czyli jak sie chce to sie da.
  
 
Transit jest bardzo fajnym samochodem dlatego że łatwo go przerobić, wszędzie jest masa miejsca na wszystko

Sam do niedawna miałem Transita z przeszczepionym ze scorpio silnikiem V6 2.9 EFI , spokojnie można było go rozbujac do 200 km/h a wiekszosc BMW na światłach nie miały szans kiedy ja ruszałem z 2-giego biegu.

http://www.babecki.com/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3128&g2_page=9 --> tu jest galeria mojego transita.

http://www.babecki.com/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=6564 --> a tu różne werscje transitów w tym supervan mk I i supervan Mk II

pozdroffki
  
 
zapomniałem poprzedni napisac do czego zmierzałem... .

Transit ma tak wysoka płyte podłogowa, przynajmniej Mk II, że można tam upchnąc co się chce bez większych problemów. Dodatkowym atutem będzie tu to że jest dośc płaska no i bez wiekszych problemów mozna wuciąć jej wielkie płatyi moyfikowac ja dowolnie, generalnie to bardzo fajna baza do wszelkich przeróbek

pozdroffki
  
 
Cytat:
2006-12-18 20:16:49, spawn pisze:
Transit jest bardzo fajnym samochodem


Taak, ale do momentu aż nie gnije.
  
 
akurat moj Transit pochodzi z Holandi więc o rdzy nie ma mowy ale z tego co widze tak ,żle nie jest.Znajomy ma jeszcze na leasingu Sprintera a blacha nadaje się juz do wymiany na całej budzie a ma wersje maxi

pozdro
  
 
ciekawe jak beda escorty wyglądać w tym wieku co transity Zważywszy jeszcze na sposoby ich eksploatacji, bo pracuja w zdecydowanie gorszych warunkach.

Jak kiedyś, ze 2 lata temu blacharz dobił mi caprika powiedział że najgorsza blache maja wlasnie escorty, że juz dawno nie widział tak sypiących sie woorek, ale o dziwo brało głownie kombiaki

Znaczy nie chce nikogo tu broń boże denerwować, moj essi trzyma sie jak narazie znakomicie, nawet jednego małego ogniska, czy purchalka w Każdym razie tak słyszałem od człowieka który para sie tym od lat.

pozdroffki
  
 
Cytat:
2006-12-19 21:25:25, spawn pisze:
ciekawe jak beda escorty wyglądać w tym wieku co transity Zważywszy jeszcze na sposoby ich eksploatacji, bo pracuja w zdecydowanie gorszych warunkach. Jak kiedyś, ze 2 lata temu blacharz dobił mi caprika powiedział że najgorsza blache maja wlasnie escorty, że juz dawno nie widział tak sypiących sie woorek, ale o dziwo brało głownie kombiaki Znaczy nie chce nikogo tu broń boże denerwować, moj essi trzyma sie jak narazie znakomicie, nawet jednego małego ogniska, czy purchalka w Każdym razie tak słyszałem od człowieka który para sie tym od lat. pozdroffki



akurat powiem ci że escorty mk3 i 4 /bo z takimi miałem osobiście doczynienia/ nie gniją
blacha jest bez porównania lepsza od mk5 6 i 7

mój ojciec ma mk3 - nigdy nie naprawiany blacharsko - stan blachy jak w nowym aucie


co do tego transita co to z holadii przyjechał - a co za różnica skąd jest auto??