 Arox Xantia 1.8i 16V Wyszków | Witam Wszystkich, jestem tu nowy, od kilku godzin czytam forum i próbuję znaleść odpowiedź na moje bolączki. Otórz chcę Was zapytać, czy czarny kabelek od sondy(czteroprzewodowej), przy podłączeniu centralki ma być przecięty, czy ten fioletowy od centralki ma być dolutowany do niego. Bo zdania różne. U mnie mam w tej chwili wszystkie możliwe usterki dla parownika Lovato ze sterownikiem Bingo S-4, w Xantii 1.8 16V, to znaczy baaardzo ciężko odpala na benzynie niezależnie, czy zimny, czy ciepły(jakby jeszcze gorzej), na LPG falujące obroty, przy zmianie biegu podbija jeszcze trochę w górę a póżniej wolno skokowo schodzą w dół. Sporo pali LPG 13l. Wymieniłem silnik krokowy nic nie pomogło, więć założyłem stary silniczek ustawiony na "sztywno" w jednej pozycji, chociaż na gazie mam spokój ładnie chodzi, obroty spadają normalnie, ale odpalenie samochodu na benzynie, tragedia. Tak myślę sobie że zanim mnie do ruiny doprowadzi jakiś mechanik i wymieni pół silnika i instalacji, może Wy coś podpowiecie. Instalację założyłem na wiosnę i za wiele km na niej nie zrobiłem.
Dodam jeszcze, że od samego pczątku nie było za ciekawie, oczywiście gazownik twierdzi że wszystko ok, strzały w kolektor to świece kable i filtry itp, ale z tym częściowo sobie poradziłem wyłączyłem cut-off, zmieniłem przybliżyłem mikser i krokowca od gazu do przepustnicy i teraz jak już czasami "kichnie" to skutki mniejsze, bo obudowa filtra nie wytrzymała wcześniejszch strzałów.
[ wiadomość edytowana przez: Arox dnia 2006-12-17 19:18:36 ] |