MotoNews.pl
  

Uszczelka pod glowica wymiana i lipa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jakies Dwa tygodnie temu wymieniali mi uszczelke pod glowica, oczywiscie z planowaniem(niby).Wczoraj otwieram mache a tam spod uszczelki woda i olej wycieka.Wody na poczatku mialem z polowe w zbiorniczku teraz jest ze 2 cm nad dnem.Co jest powodem tego stanu zeczy i czego mam sie czepic jadac do nich i ewentualnie na co mam uwazac co moge mi wciskac super flachowcy np.to sie musi dotrzec lub cos w tym stulu.

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz.
  
 
Jak leci dalej z pod głowicy tomogli jej nie splanować i dlatego jest jak jest najlepiej jechac tam gdzie robili
  
 
Wymieniali mi na Bialowieskiej jutro do nich jade zeby to poprawili,niby planowali nawet mechanik pokazywal gdzie niby bylo krzywo,a tak pozatym zna ktos dobry serwis w szczecinie i nie drogi.
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: emzik dnia 2006-12-18 20:51:57 ]
  
 
Mogli zle splanowac, zle zlozyc, badz poporstu uszczelka padla. Tak czy owak jedz i reklamuj, ale najpierw sprawdz na bagnecie czy nie ma plynu w oleju jak bedzie to bierz lawet i rachunek i niech pokryja koszta ewntualnie na sznurek.
  
 
Cytat:
2006-12-18 20:50:52, emzik pisze:
Wymieniali mi na Bialowieskiej jutro do nich jade zeby to poprawili,niby planowali nawet mechanik pokazywal gdzie niby bylo krzywo,a tak pozatym zna ktos dobry serwis w szczecinie i nie drogi. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: emzik dnia 2006-12-18 20:51:57 ]


na Wierzbowej jest nieźle...
Mnie nawet latem uszczelkę pod deklem zaworów wymienili gratis, jak do tej pory nie cieknie
  
 
Bardziej obstawiamna błąd montażowy. Ważnym elementem jest dokręcanie głowicy i tu są różne techniki. Każdy mechanik ma swój patent. Byc może u Ciebie emzik, głowica źle została dociągnięta- za słabo lub za mocno. To pierwsze spowoduję rozszczelnienie uszczelki, drugie zwichrowanie głowicy, a co za tym idzie i to pierwsze. Zapytaj czemu nie byłeś umówiony na dokręcanie głowicy. W praktyce nie musiałeś, ale zobaczymy co odpowiedzą.
  
 
Cytat:
2006-12-19 16:42:55, DENWER pisze:
Bardziej obstawiamna błąd montażowy. Ważnym elementem jest dokręcanie głowicy i tu są różne techniki. Każdy mechanik ma swój patent. Byc może u Ciebie emzik, głowica źle została dociągnięta- za słabo lub za mocno. To pierwsze spowoduję rozszczelnienie uszczelki, drugie zwichrowanie głowicy, a co za tym idzie i to pierwsze. Zapytaj czemu nie byłeś umówiony na dokręcanie głowicy. W praktyce nie musiałeś, ale zobaczymy co odpowiedzą.



A czy jest mozliwe ze zle zamontowali termostat bo wlasnie w jego okolicy wycieka mi plyn ale tylko na zimnym silniku.
Bylem wczoraj popatrzeli cos tam dokrecili przy wezykach, postal u nich jakies 3 h ale akurat nic nie polecialo zreszta nie wiedzieli co to moglo byc, kazali popatrzec samemu gdzie moga byc ewentualne wycieki i jeszcze raz sie zglosic.Dzisiaj rano znowu to samo plamka pod samochodem.Po swietach jad znowu i spytam sie jak dokrecali glowice, a tak na marginesie jak sie powinno dokrecac zebym mogl sie wymadrzyc w razie czego )
  
 
Cytat:
2006-12-19 16:42:55, DENWER pisze:
Bardziej obstawiamna błąd montażowy. Ważnym elementem jest dokręcanie głowicy i tu są różne techniki. Każdy mechanik ma swój patent...



Ok, jednak każda naprawa tego typu wymaga sięgnięcia do danych technicznych auta z zakresu naprawy jednostki napędowej.

Mechanik nie może przykręcać głowicy na przysłowiową "pałę", ani też wg swojego "patentu".

Dla przykładu w jednostce 1,5 momenty dokręcania śrub, z zachowaniem kolejności to odpowiednio:
- 25 Nm
- 1) +60 stopni
- 2) +60 stopni
- 3) +60 stopni

Ciężko tam więc coś pokręcić, choć równie dobrze mechanik mógł nie zachować prawidłowej kolejności dokręcania.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
może po prostu cieknie z pompy płynu chłodzącego?
  
 
Wstawiam zdjecie, moze niektorym przyblizy moj problem
Ten zielonkawy plyn to oczywiscie plyn chlodniczy najlepiej go widac na 1 zdjeciu.
I co teraz sadzicie?????





[ wiadomość edytowana przez: emzik dnia 2006-12-20 20:54:35 ]
  
 
Na moje oko to cieknie z obudowy termostatu, która jest uszczelniona z głowicą oringiem i przykręcona na 3 śruby.Ale żeby wymienć ten oring trzeba zwalić rozrząd, bo obudowa jest pod paskiem
  
 
Cytat:
2006-12-20 21:01:45, JaRabbit pisze:
Na moje oko to cieknie z obudowy termostatu, która jest uszczelniona z głowicą oringiem i przykręcona na 3 śruby.Ale żeby wymienć ten oring trzeba zwalić rozrząd, bo obudowa jest pod paskiem



Czy ktos moze to potwierdzic??
Po swietach jade do nich i im podpowiem co spierd...

Pozdr
  
 
Mnie też wydaje się, że to oring spod obudowy termostatu (nie mylić z tym spod termostatu). Ostatnio byłem prawie cały czas przy wymianie mojej uszczelki pod głowicą i ten oring po wyjęciu wyglądał fatalnie, był spłaszczony i twardy jak z plastiku. W serwisie nie mieli takiego więc objeździłem pół miasta żeby kupic coś podobnego. Jeśli u Ciebie założyli stary to może być taki efekt.
  
 
Ja proponuje założyć termostat na czerwonym sylikonie i powinno być ok. U siebie jak wymienialem termostat na nowy tak wlasnie zrobilem i nigdy nie malem z tym problemu.
  
 
Cytat:
2006-12-22 15:34:32, adid11 pisze:
Ja proponuje założyć termostat na czerwonym sylikonie i powinno być ok. U siebie jak wymienialem termostat na nowy tak wlasnie zrobilem i nigdy nie malem z tym problemu.


Wyciek jest spod obudowy termostatu,a nie spod samego termostatu
  
 
Cytat:
2006-12-22 22:55:44, JaRabbit pisze:
Wyciek jest spod obudowy termostatu,a nie spod samego termostatu


Jak zwykle ktoś nie doczytał mimo że Twoje wnioski zostały podkreślone przez Kol. mukaso

Poza tem...czerwony silikon to niekoniecznie dobry silikon....nie te czasy
  
 
denwer ;elito' glowicy w espero sie nie dokreca nie rob barana z siebie i kolegi , bo wiekszosc tego kitu nie lyknie
  
 
będę bronił denwera.
oczywiście nie ma przykazania aby dokręcać głowicę w espero (moim zdaniem to również można odczytać z wypowiedzi denwera).
jednak co meccanik to szkoła.
powiem jedno, jeśli przy wymianie głowicy wymieniono i sruby to nic nie stoi na drodze aby ją dokręcić i będzie napewno lepiej nie gorzej.
W poldku (jeśli się nie mylę) tez nie ma wymogu aby ją dokręcić, a jak tego nie zrobisz to jest pewne że wrócisz do warsztatu.
pozdrawiam
  
 
Skończyło się jak zwykle.Kolo wyciągnął trochę informacji,ale nie raczył dokończyć wątku, czyli jak się skończyła sprawa-czyli czy uznali to za reklamację,czy musiał dodatkowo płacić
  
 
Cytat:
2006-12-29 00:21:36, malyzk pisze:
będę bronił denwera. oczywiście nie ma przykazania aby dokręcać głowicę w espero (moim zdaniem to również można odczytać z wypowiedzi denwera). jednak co meccanik to szkoła. powiem jedno, jeśli przy wymianie głowicy wymieniono i sruby to nic nie stoi na drodze aby ją dokręcić i będzie napewno lepiej nie gorzej. W poldku (jeśli się nie mylę) tez nie ma wymogu aby ją dokręcić, a jak tego nie zrobisz to jest pewne że wrócisz do warsztatu. pozdrawiam


Co do poldka to się mylisz.Wystarczy w 3 przejściu dobić do 120 Nm i nic Ci nie wywali
Oczywiście musisz mieć dobrą uszczelkę a nie jakiś shit.