Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() JaChomik Klubowy Weteran Honda Civic 1.8 Szczecin/Glasgow | 2006-12-18 11:10:53 Jak leci dalej z pod głowicy tomogli jej nie splanować i dlatego jest jak jest najlepiej jechac tam gdzie robili |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-12-19 00:41:36
na Wierzbowej jest nieźle... Mnie nawet latem uszczelkę pod deklem zaworów wymienili gratis, jak do tej pory nie cieknie ![]() |
![]() SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2006-12-20 13:05:29
Ok, jednak każda naprawa tego typu wymaga sięgnięcia do danych technicznych auta z zakresu naprawy jednostki napędowej. Mechanik nie może przykręcać głowicy na przysłowiową "pałę", ani też wg swojego "patentu". Dla przykładu w jednostce 1,5 momenty dokręcania śrub, z zachowaniem kolejności to odpowiednio: - 25 Nm - 1) +60 stopni - 2) +60 stopni - 3) +60 stopni Ciężko tam więc coś pokręcić, choć równie dobrze mechanik mógł nie zachować prawidłowej kolejności dokręcania. Pozdrawiam - SpeedR ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-12-20 14:27:08 może po prostu cieknie z pompy płynu chłodzącego? |
emzik Daewoo Espero Szczecin | 2006-12-20 20:53:37 Wstawiam zdjecie, moze niektorym przyblizy moj problem
Ten zielonkawy plyn to oczywiscie plyn chlodniczy najlepiej go widac na 1 zdjeciu. I co teraz sadzicie????? ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: emzik dnia 2006-12-20 20:54:35 ] |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-12-20 21:01:45 Na moje oko to cieknie z obudowy termostatu, która jest uszczelniona z głowicą oringiem i przykręcona na 3 śruby.Ale żeby wymienć ten oring trzeba zwalić rozrząd, bo obudowa jest pod paskiem ![]() |
emzik Daewoo Espero Szczecin | 2006-12-21 09:48:51
Czy ktos moze to potwierdzic?? Po swietach jade do nich i im podpowiem co spierd... Pozdr |
![]() mukaso PEUGEOT 406 Kielce | 2006-12-21 22:24:34 Mnie też wydaje się, że to oring spod obudowy termostatu (nie mylić z tym spod termostatu). Ostatnio byłem prawie cały czas przy wymianie mojej uszczelki pod głowicą i ten oring po wyjęciu wyglądał fatalnie, był spłaszczony i twardy jak z plastiku. W serwisie nie mieli takiego więc objeździłem pół miasta żeby kupic coś podobnego. Jeśli u Ciebie założyli stary to może być taki efekt. |
![]() adid11 ESPERO 2.0 CD LPG Jaworzno | 2006-12-22 15:34:32 Ja proponuje założyć termostat na czerwonym sylikonie i powinno być ok. U siebie jak wymienialem termostat na nowy tak wlasnie zrobilem i nigdy nie malem z tym problemu. |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-12-22 22:55:44
Wyciek jest spod obudowy termostatu,a nie spod samego termostatu ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-12-22 23:11:04
Jak zwykle ktoś nie doczytał mimo że Twoje wnioski zostały podkreślone przez Kol. mukaso ![]() Poza tem...czerwony silikon to niekoniecznie dobry silikon....nie te czasy ![]() |
andrzejgodlewski espero1.8CD bialystok | 2006-12-23 13:35:31 denwer ;elito' glowicy w espero sie nie dokreca nie rob barana z siebie i kolegi , bo wiekszosc tego kitu nie lyknie ![]() ![]() ![]() |
![]() malyzk daewoo espero 1.8 cd ... celestynow | 2006-12-29 00:21:36 będę bronił denwera.
oczywiście nie ma przykazania aby dokręcać głowicę w espero (moim zdaniem to również można odczytać z wypowiedzi denwera). jednak co meccanik to szkoła. powiem jedno, jeśli przy wymianie głowicy wymieniono i sruby to nic nie stoi na drodze aby ją dokręcić i będzie napewno lepiej nie gorzej. W poldku (jeśli się nie mylę) tez nie ma wymogu aby ją dokręcić, a jak tego nie zrobisz to jest pewne że wrócisz do warsztatu. pozdrawiam |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-12-29 13:29:40 Skończyło się jak zwykle.Kolo wyciągnął trochę informacji,ale nie raczył dokończyć wątku, czyli jak się skończyła sprawa-czyli czy uznali to za reklamację,czy musiał dodatkowo płacić ![]() ![]() ![]() |
![]() rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2006-12-29 17:33:22
Co do poldka to się mylisz.Wystarczy w 3 przejściu dobić do 120 Nm i nic Ci nie wywali ![]() Oczywiście musisz mieć dobrą uszczelkę a nie jakiś shit. |