Zapłon w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko miałem zapłon dobrze ustawiony ale aparat był żle włożony i nie otwierał się termostat wyjąłem aparat, przestawiłe i ustawiłem ponownie zapłon ale niestety chyba coś spiepszyłem

Prosze o info jak ustawić zapłon. bo teraz mój chebel jest wyraźnie słabszy i przy dużym obciązeniu silnika słysze takie dzwonienie jakby (czy to spalanie stukowe?)
  
 
Skoro dzwonienie to spalnie stukowe A co do zapłonu jesli ustawiłeś go na 10* to nie powinieneś mieć takich problemów!! Sprawdz teraz czy jest to aby 10* ewentualnie pokombinuj troszke w granicach 13*.
  
 
Ustaw na 10 stopni i już i najlepiej na paliwie 98 oktanowym, efekt zdumiewa!!!!
  
 
a masz coś zrobione z silnikiem czy seria?? jeśli to dzwoni rzeczywiście przez zapłon, to powinno wystarczyć ustawienie na 5 stopnii /ja tak jeżdzę cały czas-tylko przy nagrzanym silniku coś zadzwoni/. no a najlepiej tak jak pisze Daymon, nalej 98... tyle że wtedy to na pewno zniknie... rozumiem, że takie szczegóły jak termostat już działają??
  
 
Cytat:
2003-05-23 20:23:53, DaymoN pisze:
Ustaw na 10 stopni i już i najlepiej na paliwie 98 oktanowym, efekt zdumiewa!!!!


Bezołowiowe do malca?? Napewno można , ja chciałbym takie wlać ale można do starego typu silnika??
  
 
a napewno dobrze włozyłeś aparat zapłonowy...
  
 
Cytat:
2003-05-24 09:37:16, Yankee pisze:
Cytat:
2003-05-23 20:23:53, DaymoN pisze:
Ustaw na 10 stopni i już i najlepiej na paliwie 98 oktanowym, efekt zdumiewa!!!!


Bezołowiowe do malca?? Napewno można , ja chciałbym takie wlać ale można do starego typu silnika??

poszukaj sobie, niedawno był ten temat przerabiany
  
 
jaki ci stuka tzn ze masz za bardzo przyspieszony,o ile pamietam to chyba w lewo sie przyspiesza tak a w prawo opóznia,jak mam swoj ustawiony na okolo 12 i jest GIT