Gdzie przepływomierz w ECFI ???? accent 96 1.3 12v wtrysk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no własnie czemu nie ma przepływomierza w ECFI ???

[ wiadomość edytowana przez: airvolf dnia 2006-12-19 18:42:11 ]
  
 
Acent ECFI

[ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2006-12-19 23:04:44 ]
  
 
Cytat:
2006-12-19 19:27:44, karol208 pisze:
Wiec ty juz sie dowiedziales a teraz niech wszyscy wiedza:] ECFI - Electronicaly Controlled Fuel Injection Przeplywomierza on nie posiada tam gdzie kazde auto czujnik temp.powietrza jest w filtrze. Natomiast MAP sensor czyli to co podaje dla ECU ilosc zasysanego powietrza jest w kolektorze dolotowym czyli juz za przepustnica. Czyli wniosek ze przeplywomierz jest tylko ze troche rozrzucony:] Pozdr.


Fajnie napisane. Wychyle pare piwek to moze zrozumiem co autor mial na mysli.
  
 
No faktycznie

Przeplywomiez w wiekszosci aut jest w filtrze powietrza badz w rurze pomiedzy filtrem a przepustnica.


Do poprawnej pracy silnika na wtrysku potrzebny jest przeplywomierz po to aby ECU czyli komputer wtrysku mogl dostosowac ilosc paliwa i kat wyprzedzenia zaplonu.

Accent ECFI jest odmiencem mozna powiedziec ze nie posiada przeplywomierza.

W sklad przeplywomierza wiekszosci aut wchodz MAFS( podaje do ECU ilosc powietrza ktore przeplywa)BARO(czujnik pomiaru cisnienia atmosferycznego) i IAT sensor (podaje do ECU temp. powietrza zasysanego).
IAT znajduje sie przy filtrze powietrza, MAFS na scianie grodziowej

Moze teraz ljasniej sie wyrazilem



Dzieki za poprawki.
Tak to jest jak sie do konca nie doczyta lektury


[ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2006-12-20 17:02:24 ]
  
 
Cytat:
2006-12-19 22:59:49, karol208 pisze:
W sklad przeplywomierza wiekszosci aut wchodz MAP sensor( podaje do ECU ilosc powietrza ktore przeplywa) i IAT sensor (podaje do ECU temp. powietrza zasysanego).


I jeszcze czujnik cisnienia atmosferycznego BARO. A z tym MAP to nie tak do konca. Podstawa jest MassAirFlowSensor a to nie to samo.