Obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przy jakich obrotach zmieniać biegi by optymalnie wykorzystać przyspieszenie 126.
Kolejne pytanie czy ktoś jeżdził bez filtra powietrza> Daje to jakiś efekt?


[ wiadomość edytowana przez: vito dnia 2003-05-23 22:06:29 ]
  
 
przy obrotach mocy max. ...wyżej nie ma sensu kręcić (a u niektórych się nie da )
co do jazdy bez filtra to nie polecam... mam stożek, więc co jakiś czas go czyszczę i widzę ile syfu tam zostaje (a część pewnie nie zostaje jak to w filtrach pełnego przepływu )
  
 
Oczywiście jak pisze schwepes przy max mocy...i tylko wtedy bo potem to nie ciągnie a zwalnia i żre paliwa
  
 
ja jeżdże bez filtra powietrza od jakiś 5000tyś km. silnik i tak był taki sobie więc nie zależy mi na jego żywotności ale to dosyc ryzykowne. W każdym razie spadło mi spalanie o jakieś 0,2 - 0,5 litra na 100km (zależy od pogody pory roku ciężkoci prawej nogi itp) a osiągi są nieco lepsze (przede wszystkim kręci się wyżej)
a biegi to tak jak piszą przedmówcy ale można też troche wyżej ciągnąć żeby następny bieg zaczynał od wyższych obrotów
co do filtra to jak zamierzasz szaleć na szutrach to załóż
ja zawsze woże filtr ze sobą
  
 
Cytat:
2003-05-24 14:22:48, Putin pisze:
ja zawsze woże filtr ze sobą


Ciekawe podejscie
  
 
Podejście pro-silnikowe!! Odrobina litości w przypadku ciężkich warunków
  
 
ciekawe???? woże bo sie może przydać na zapiaszczonych odcinkach ale chyba raz go tylko zakładałem. zresztą to moja sprawa jak zarżne silnik! po za tym nie woże go w kieszeni
dokładnie tak jak pisze simon odrobina litości czasem