MotoNews.pl
  

Mokre od benzyny zasilanie - wtyczka wtryskiwacza w 1,4 MKV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

opisywałem już kiedyś ten problem, ale z braku czasu jeżdżę i zastanawiam się jak się do tego zabrać samemu?

Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika po jego rozgrzaniu - bez wciśnięcia gazu i otworzenia przepustnicy jest to w zasadzie niemożliwe....

Zauważyłem, że w miejscu zasilania wtryskiwacza (mono) pod gumową uszczelką wtyczki jest benzyna.

Pytanie: jaka może być tego przyczyna i czy sam mogę sobie z tym poradzić (głównie chodzi o narzędzia nietypowe), oraz co dokładnie powinieniem kupić - pewnie jakiś oring lub uszczelkę...

Membrana ciśnieniowa jest nowa i już ją sprawdzałem...

Pozdrawiam
Edis4

[ wiadomość edytowana przez: edis4 dnia 2006-12-20 11:04:58 ]
  
 
??
  
 
naprawde nikt nie wie...czy wszyscy już wyjechali na święta co wiedzą? ...ostatnia próba...
  
 
Easy. W robocie nie mam po prostu papierków.
  
 
Mi leciało spod filtra powietrza na wtyczki przy wtrysku, ale to miałem źle założoną uszczelke która do tego była uszkodzona. I we wtyczkach nie mialem tych gumowych uszczelnien od strony kabli w środku wtyczki tylko były na zewnątrz. Powpychałem je do środka i wydaje mi się że jako tako nawet falowanie obrotów ustało.
  
 
Cytat:
2006-12-22 11:37:28, Szosiu pisze:
Mi leciało spod filtra powietrza na wtyczki przy wtrysku, ale to miałem źle założoną uszczelke która do tego była uszkodzona. I we wtyczkach nie mialem tych gumowych uszczelnien od strony kabli w środku wtyczki tylko były na zewnątrz. Powpychałem je do środka i wydaje mi się że jako tako nawet falowanie obrotów ustało.



...tylko że ja mówię wtyczce na szczycie wtryskiwacza wewnątrz przepustnicy, a nie o wtyczce na kablu zasilającym
Od Slawas1 mam schemat z którego wynika, że są tam jakieś oringi...pytanie tylko czy to wina oringu i czy łatwo to samemu zmienić...