Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-12-20 10:56:43 Witam,
opisywałem już kiedyś ten problem, ale z braku czasu jeżdżę i zastanawiam się jak się do tego zabrać samemu? Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika po jego rozgrzaniu - bez wciśnięcia gazu i otworzenia przepustnicy jest to w zasadzie niemożliwe.... Zauważyłem, że w miejscu zasilania wtryskiwacza (mono) pod gumową uszczelką wtyczki jest benzyna. Pytanie: jaka może być tego przyczyna i czy sam mogę sobie z tym poradzić (głównie chodzi o narzędzia nietypowe), oraz co dokładnie powinieniem kupić - pewnie jakiś oring lub uszczelkę... Membrana ciśnieniowa jest nowa i już ją sprawdzałem... Pozdrawiam Edis4 [ wiadomość edytowana przez: edis4 dnia 2006-12-20 11:04:58 ] |
![]() edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-12-21 10:06:39 ?? ![]() |
![]() edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-12-22 09:07:15 naprawde nikt nie wie...czy wszyscy już wyjechali na święta co wiedzą? ![]() ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-12-22 10:41:09 Easy. W robocie nie mam po prostu papierków. |
![]() edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-12-22 18:34:27
...tylko że ja mówię wtyczce na szczycie wtryskiwacza wewnątrz przepustnicy, a nie o wtyczce na kablu zasilającym ![]() Od Slawas1 mam schemat z którego wynika, że są tam jakieś oringi...pytanie tylko czy to wina oringu i czy łatwo to samemu zmienić... ![]() |