Niestabilne obroty,gasnacy silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam forda escorta 90r silnik 1.6 8 zaworowy, tez miałem problem z niskimi obrotami zz wydecg walil w bak pojechałem do djagnosty okazalo sie ze mom wzbogaconą mieszanke poprawil mi to wszystko ,posprawdzal działanie krokowca,sondy i wszystko jest sprawne tylko ze teraz jest strasznie mulowaty i jak chce przyspieszyć to tak jak by sie dławil a co do obrotow to nic sie nie zmieniło nadal faluja na rozgrzanym silniku a jak staje potrafi zgasnac ,nawet podczas jazdy .czy ktos moze mi pomuc
  
 
Cytat:
2006-12-20 14:18:05, geleciak pisze:
witam mam forda escorta 90r silnik 1.6 8 zaworowy, tez miałem problem z niskimi obrotami zz wydecg walil w bak pojechałem do djagnosty okazalo sie ze mom wzbogaconą mieszanke poprawil mi to wszystko ,posprawdzal działanie krokowca,sondy i wszystko jest sprawne tylko ze teraz jest strasznie mulowaty i jak chce przyspieszyć to tak jak by sie dławil a co do obrotow to nic sie nie zmieniło nadal faluja na rozgrzanym silniku a jak staje potrafi zgasnac ,nawet podczas jazdy .czy ktos moze mi pomuc



A w jaki sposób poprawili Ci mieszankę?

Kozak
  
 
Witam

jeśli chodzi o niestabilne obroty w escorcie to na 75% chodzi o świece
Ja miałem to już dwa razy i zawsze okazywało się ze wystarczy wymienić świece.
Spróbuj, nie drogie rozwiązanie a może pomoże
  
 
Cytat:
2006-12-20 14:54:14, przygla pisze:
Witam jeśli chodzi o niestabilne obroty w escorcie to na 75% chodzi o świece Ja miałem to już dwa razy i zawsze okazywało się ze wystarczy wymienić świece. Spróbuj, nie drogie rozwiązanie a może pomoże



daj sobie siana- ten model "tak ma" ja mam nowe świece NGK+ nowe przewody BOSH i dupa, dalej chodzi jak chce. Choć nigdy mi nie zgasł co najwyżej obroty falują ostatnio nieraz trzyma 2000
  
 
Witam ja miałem problem z tzw kangurem czyli że był mułowaty nie miał siły wymieniłem kable WN świece i nic dopiero po wymianie cewki wszystko wróciło do normy może sprawdź czy nie pordzewiała a wcześniej wchodził mi na wysokie obroty i przy zmianie biegów nie schodził a na wolnych jadąc przeważnie na luzie gasł po regulacji i czyszczeniu krokowca przestało