[126p] problem z regulacja gaźnika od Mazika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy to normalny objaw ze auto jedzie na tym gazniku ( od Mazika ) tylko z maksylanie wkreconej srubie od skladu mieszanki ??

jesli nie to czy ktos spotkal sie z takim problemem ? jakies pomysly ?

pozdro
  
 
tak....
Jak ja miałem gaznik tego pana,te same objawy.Auto jezdziło tylko na całkowicie wkreconej srubie.....
Znajomy miał to samo
  
 
Odświeżam, bowiem nęka mnie identyczny problem. Silnik pracuje prawidłowo tylko przy całkowicie wkręconym wkręcie składu mieszanki. Wykręcanie powoduje zbytnie jej wzbogacenie i zalewanie silnika. Parametry wg. opisu pana Mazika:
dysza powietrza: 180
dysza paliwa: 125
średnica gardzieli: 23.5mm
dysza biegu jałowego: 55
otwory obejść: 70, 90 i 110

Czy przy całkowicie wkręconym wkręcie składu mieszanki, układ biegu jałowego w ogóle działa?

Jak myślicie, jest sens poprawiania czegokolwiek po takim mistrzu jak pan Mazik? Auto jeździ dość dobrze w całym zakresie obrotów, przynajmniej na tyle na ile zależy to od gaźnika.
  
 
Cytat:
2010-08-12 00:41:36, kobzacz pisze:
Auto jeździ dość dobrze w całym zakresie obrotów, przynajmniej na tyle na ile zależy to od gaźnika.



Czego chcieć więcej? Przynajmniej odpada ci jeden punkt do regulacji No chyba że masz problem z CO na stacji diagnostycznej...