MotoNews.pl
  

Jak odłączyć immobiliser na podczerwień w B?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
padł kluczyk, drugiego nie mam, otwieram kluczykiem i świeci się kontrolka immobilisera i na tym koniec rozrusznik nie kręci. Czy da się jakoś ominąć ten fabryczny immobiliser czy trzeba jechać prosto do ASO. Dzwoniłem po paru majstrach w Lublinie i jak mówią 2-3 dni zajmie im usuniecie go i ok 350zł. Da się to w jakiś bardziej przystępny sposób naprawić?


Pozdr.
  
 
Co to znaczy padł ? U mnie gdy nie działał to zawsze albo baterie albo jakiś brudny tłuszcz się na stykach zbierał i po przeczyszczeniu wszystko działało.
Masz uszkodzenie mechaniczne czy zamoczyłes?
  
 
padł w senesie ze cała elektronika w nim, nie działają przyciski, baterie nowe, czyściłem go, parę majstrów też czyściło i nic, zero reakcji, czasem ale to dosłownie czasem coś mignie dioda
  
 
Cytat:
2006-12-27 18:36:32, Schizm pisze:
czasem ale to dosłownie czasem coś mignie dioda



To moze przycisk wystarczy przelutowac? Jednak dziala
Ja tez myslalem ze mi zaczyna padac... ale zauwazylem ze jak docisne diode od przodu do srodka kluczyka to wszystko cacy zawsze lapie
  
 
Spróbuj na krótko połączyć styki w pilocie. Jak zadziała to przycisk do przelutowania. Jeśli nie pomoże to wytnij to dziadostwo i załóż jakiś sensowny alarm(znam to z autopsji). Aby wyciąć immo trzeba zrobić chyba 3 zwory w złączu pod schowkiem po stronie pasażera. Mam dokładny opis jak to zrobić, ale będę miał do niego dostęp po nowym roku. Poszukaj na forum elektrody. Tam było to dokładnie opisane.
  
 
Popatrz tu:

Immo

i tu:

Immo 2
  
 
a czy ktoś już to robił z tymi pinami

1-21
3-30
4-31

czy to na pewno działa?
  
 
i po kłopocie znalazłem gościa co zaprogramował kluczyk i wszystko śmiga
  
 
Witam
czy ktos probowal podlaczyc alternatywny alarm w miejsce fabrycznego wykorzystujac kabelki tylko z gniazda starego alarmu? chodzi o to by nie przecinac niczego a rozwalic tylko stare gniazdo alarmu.. mozna by oryginalna diode alarmowa podlaczyc, moze wykorzystac fabryczne czujki ?
pozdr
  
 
Oczywiscie ze mozna. Był watek montazu alarmu. Wystarczy poszukac. Nawet ja pisałem jak zamontowac alarm tylko nie robiłem tego w kostke za schowkiem tylko normalnie sie wpinałem. Ale ty mozesz zdjac schowek i wpiac sie za schowek bez zadnego problemu. Nawet kolory kabli sa chyba opisane co i jak ale w sumie jest ich kilka to napewno dojdziesz ktory to ktory.
  
 
Czy ktokolwiek z Was robił taki mostek
Cytat:
1-21
3-30
4-31

?
Ja nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Ale po kolei, przypuszczam że immobiliser który jest w moim aucie nie jest fabryczny, bo jest w plastikowej obudowie. .
Nie mam przycisku na kluczyku, tylko pilot, który jest sprawny (wymieniałem też baterie). Wiem że działa, bo gdy naciskam przycisk mruga dioda na pilocie. Jak połaczyć te piny to dla mnie magia, gdyż dysponuje sześcioma cyframi na kostce i to cały opis.
Oma stoi już czwarty dzień,a jedyny fachowiec zaprosił mnie do siebie w połowie stycznia . I jeszcze garść informacji, to napewno imobmobiliser, bo cały czas mruga kontrolka w aucie. Dwa dni przed całkowitą klapą , już wariował. Rozrusznik kręci, ale chyba jest blokada na pompie paliwa. Pompa sprawna.
Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.


  
 
Kolego poszukaj gdzie te kable ida. i zobacz ktory kabel jest rozciety i go zepnij zapewne to bedzie pompa paliwa. Poszukaj opisu na elektrodzie zeby nie pruc wszystkich plastikow. ale podejrzewam ze to wpiete jest w słupku przy pedale sprzegła albo do bezpieczników.