Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Schizm Saab 95 AERO Lublin | 2006-12-27 18:21:04 padł kluczyk, drugiego nie mam, otwieram kluczykiem i świeci się kontrolka immobilisera i na tym koniec rozrusznik nie kręci. Czy da się jakoś ominąć ten fabryczny immobiliser czy trzeba jechać prosto do ASO. Dzwoniłem po paru majstrach w Lublinie i jak mówią 2-3 dni zajmie im usuniecie go i ok 350zł. Da się to w jakiś bardziej przystępny sposób naprawić?
Pozdr. |
Schizm Saab 95 AERO Lublin | 2006-12-27 18:36:32 padł w senesie ze cała elektronika w nim, nie działają przyciski, baterie nowe, czyściłem go, parę majstrów też czyściło i nic, zero reakcji, czasem ale to dosłownie czasem coś mignie dioda |
![]() chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2006-12-27 18:44:26
To moze przycisk wystarczy przelutowac? Jednak dziala ![]() Ja tez myslalem ze mi zaczyna padac... ale zauwazylem ze jak docisne diode od przodu do srodka kluczyka to wszystko cacy zawsze lapie ![]() |
![]() bratyslaw LOB SYMPATYK Omega 3.0 V6 Parczew | 2006-12-28 12:19:05 |
Schizm Saab 95 AERO Lublin | 2006-12-28 14:49:23 a czy ktoś już to robił z tymi pinami
1-21 3-30 4-31 czy to na pewno działa? |
Schizm Saab 95 AERO Lublin | 2006-12-29 23:16:56 i po kłopocie ![]() ![]() |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2007-12-22 18:27:23 Kolego poszukaj gdzie te kable ida. i zobacz ktory kabel jest rozciety i go zepnij zapewne to bedzie pompa paliwa. Poszukaj opisu na elektrodzie zeby nie pruc wszystkich plastikow. ale podejrzewam ze to wpiete jest w słupku przy pedale sprzegła albo do bezpieczników. |