MotoNews.pl
6 Sprężyny 125p (169824/0)
  

Sprężyny 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chłopaki czy długośc sprężyn 125p jest taka sama jak z poloneza trucka??
  
 
Wg książki w stanie swobodnym długość sprężyn Poloneza jest o 18mm większa niż w 125p.
  
 
Są dłuższe, jeżeli planujesz wpakować je do 125p to znajdź od trucka silnika 1.9diesel bo są sztywniejsze.
  
 
Podpinając się pod wątek
A jak z tylnim zawiasem??
  
 
Przedewszystkim to amory a resory to różnie,mozna dodac pioro (choc spotkalem sie z opinia zeby tego nie robic) resory wyklepac, obciac kolumienki resorow, zalerzy jak chcesz auto ustawic.Rino np chcial dodac jeszcze jedno dlugie pioro,ktos tak kiedys mial. ale nic z tego nie wyszlo bo kant przestal go interesowac juz.
  
 
mam juz amorki KYB do tego sprężyny na przód od tracka - 2 zwoje, a na tył ile najlepiej?? Chodzi mi o to, aby zawoząc do kowala resorki tylnie co mu powiedzieć?? Ze oprócz dołożenia jednego pióra ma je wyklepać na ile??
Słyszałem że niektórzy mówią na ZERO?? Proszę o poradę, jak mu to najlepiej wytłumaczyc, i żeby nie pomyslal o mnie dziwnie heheheh . A na celu jest totalna gleba tyłu auta (w granicy rozsądku) aby tylko 14" na kapciach 185/60 (195/60) sie zmiesciło.

[ wiadomość edytowana przez: MILES125 dnia 2007-01-16 20:01:14 ]
  
 
Z ktorego kanta Ci tyl pasuje ????? od lewej blady,mar,pomarancz.

Ja jak zawozilem resory do kowala to tez nie wiedzialem co mu powiedziec mam.kazalem mu tak zrobic zeby bylo nisko : najpier bylem zadowolony z tego jaka jest wysokosc,ale teraz chce nizej,duzo nizej i napewno zaczne od kolumienek resora a potem bede myslal co dalej
  
 
Cytat:
2007-01-16 20:15:57, bimber1 pisze:
Z ktorego kanta Ci tyl pasuje ????? od lewej blady,mar,pomarancz Ja jak zawozilem resory do kowala to tez nie wiedzialem co mu powiedziec mam.kazalem mu tak zrobic zeby bylo nisko : najpier bylem zadowolony z tego jaka jest wysokosc,ale teraz chce nizej,duzo nizej i napewno zaczne od kolumienek resora a potem bede myslal co dalej




Tak to teraz mam, ale ja chcę nisko, aby koła wchodziły w nadkola
A o co chodzi z tymi rynienkami resora??
  
 
Jako,że polonez to prawie kant zapodam foto"gleby" i możliwości jej zrobienia:
tak wygladał

a to dlaczego tak nisko zszedł:

Na pokładzie jakieś 200-250kg części z kanta i poldka
  
 
A żeby kant stał tak jak ten pomarańczy to co najlepiej zrobić? dodać pióro dać resory od kombi? oczywiscie amorki sztywne to podstawa. Zależy mi na tym że jak mam na tyle dwie osoby żeby nie wyglądało jak by był zarwany tylko żeby stał w poziomie
  
 
Ktory pomaranczowy ???
  
 
Cytat:
Zależy mi na tym że jak mam na tyle dwie osoby żeby nie wyglądało jak by był zarwany tylko żeby stał w poziomie



Najpierw zastanów się na czym Tobie zależy. Albo na ładnym wyglądzie. Wtedy całość w dół - tył możesz skrócić mocowanie resora+sklepanie. Przód cięcie sprężyn.
Jeżeli chcesz osiągnąć dobre właściwości jezdne tył jak wyżej, przodu nic a nic- najlepiej wpakować sprężyny od Żuka są znacznie sztywniejsze(trzeba tylko rozklepać delkatnie góre) i w połączeniu z żółtym bilsteinem będzie solidnie sztywno.

Fiat ma to do siebie, że jak zrobisz po bożemu rajdówkę, przód będzie wysoko, tył nisko. Dla nie których na nieszczęście dla innych... poprostu ladnie... co tu pisać
  
 
jakis stary temat, konik ladne wypracowanie walna na temat obnizenia http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=17473&hq=obnizyc&f=25
  
 
a tu sa zdjecia jak wygladaj kolumienki sciete. zdjecia sa mara i Rina http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=111963&c=0&hq=kolumienki&f=25
  
 
podpinając sie pod wątek:

Słyszałem że sprężyny od zuka podejda do kanta. Jak to wyglada z punktu technicznego i jak się na tym jeździ?? Robił to ktoś z was?
  
 
od zuka tak poprostu nie podejda,trzeba cos pokombinowac z nimi, sa duzo twardsze od truckowskich, spotkalem sie z opiniami ze sa za twarde,
  
 
Cytat:
2007-02-02 09:24:32, bimber1 pisze:
od zuka tak poprostu nie podejda,trzeba cos pokombinowac z nimi, sa duzo twardsze od truckowskich, spotkalem sie z opiniami ze sa za twarde,




oki, to cofam pytanie
  
 
ja sie moze zapytam bo w sumie temat pokrewny bo zawieszeniowy Mianowicie szykuje się do wymiany przegubów kulowych i tulei wahaczy, i teraz pytanie jaki jest koszt i w co oprócz cierpliwosci nalezy sie uzbroic i przedewszystkim jak to wymienic, co moze sprawic problem?? Ma ktos na to jakis patent i czy sporo roboty z tym jest? Nie chce rozebrac tego i natknac sie na zonka I jakie sa przyblizone koszty?
  
 
Cytat:
2007-02-08 23:32:27, Vyzn-R pisze:
ja sie moze zapytam bo w sumie temat pokrewny bo zawieszeniowy Mianowicie szykuje się do wymiany przegubów kulowych i tulei wahaczy, i teraz pytanie jaki jest koszt i w co oprócz cierpliwosci nalezy sie uzbroic i przedewszystkim jak to wymienic, co moze sprawic problem?? Ma ktos na to jakis patent i czy sporo roboty z tym jest? Nie chce rozebrac tego i natknac sie na zonka I jakie sa przyblizone koszty?



przeguby to mały pikuś w wymianie, a nie wiem czy tulejki górnego wachacza są wymienialne?/ dolnego to tak, bo to robilem. jest w płocku jowal co to za pare groszy ładnie i szybko wymienia. A masz dobry ściagacz do sprężyn??
  
 
Wiecej o obniżaniu:

Klick 1

Klick 2