Kute tłoki w PF 125p 1,5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wyczytałem na jakieś stronie, że facet miał zamontowane kute tłoki w silniku Fiata 125p 1,5. Czy ktoś wie kto wyrabia takie tłoki, gdzie i za ile. Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.
  
 
zapomnij, tłoki nie są najsłabszym elementem tego silnika

a co do producentów to prawie każda firma robiąca tłoki ma opcję tzw. custom pistons gdzie zrobią ci tłoki dokładnie wg podanych przez ciebie wymiarów


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2006-12-29 20:58:22 ]
  
 
Moze mial na mysli silnik dohc o pojemnosci 1438
  
 
Nie wiem co mial na myśli, ale pisał że silnik jest 1,5. A co jest najsłabszym elementem tego silnika i jak to zwalczyc.
  
 
Najslabszym elementem sa 3 podpory walu korbowego imalo sztywny blok. Jedyne jak mozesz to "zwalczyc" to wymienic silnik na taki ktory ma juz 5 podpor walu tzn ohv/ohc z fiata 131, dohc z 132/argenta lub 2,0 ohc ford"pinto" z polonezow 2000
  
 
cze!
Najsłabszym elementem jest to że silnik ma trzy podpory wału.
Chyba nie da sie tego zwalczyc...
Jak silnik zrobisz bardzo wysilony to po 10 000 - 20 000 km wał sie pognie...
Pozdro!

Wik


o widze że kolega juz wyjaśnił.

[ wiadomość edytowana przez: Wik dnia 2006-12-30 12:13:52 ]
  
 
Silnik chciałbym przerobic do KJS. Mam na to min. 3 lata, ale zaczynam już o tym myślec.
  
 
to już teraz daruj sobie przerabianie seryjnej ohvki - do kjs tylko swap z innego modelu fiata lub podobnych modeli innych marek
  
 
a co ze swapem ładowskiej konstrukcji?? Silniczek na pewno tanszy od dochca i mozna go ładnie dłubac Parwdopodobnie niedługo nabede nowke silniczek ohv, cały który przelezał zakonserwowany w w piwnicy wraz z czesciami z innych fiatow i sie zastanawiam czy jezeli juz kupuje 2 silniczek to nie kupic jednostki z łady Koszt silnika napewno podobny tylko jak jest ze swapowaniem?
  
 
Jak nie będe Fiata robił, to może od wuja kupie Malucha. Z jakieś 3 tygodnie temu wymieniał w nim wspólnie z ojcem silnik, który przez 16 lat leżał zakonserwowany z oryginalnymi zaślepkami w kolektorach i w otworach świecy. Po wyregulowaniu zapłonu i rozrządu po kilku dniach jazdy maluszek śmiga jak szalony.