| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2006-12-31 15:51:40 Jako ze zostałem zaproszony do klubu F&f postanowiłem przedstawic wam swojego malucha.
Trochę danych i historii: rok 1994 (pierwsza seria elegantow malowanych solidnie z podkładem, do tego fotele lotnicze instalacja radiowa itd) auto kupiłem po kobiecie w stanie prawie idealnym z przebiegiem 36 000km w maju 06' na pierwszy ogien poszła zmiana silnika na nowy który juz czekał w garazu wałek 304, głowica -6mm na wielkich zaworach, 3 szlif z 4 pierscieniami na tłoku, pustak niestety głowica okazała sie peknieta i została zmieniona na -3mm GTX od chojnackiego ( zywot silnika nie byl zbyt długi )
w międzyczasie auto przechodzilo metamorfozę : na pierwszy ogien koła pozniej doszły zderzaki i gleba nastepnie w celu poprawienia chłodzenia silnika doszła odelzona z powiekszonymi otworami czarna klapa na zapinkach wraz z wentylatorem i kilka naklejek z kjs-u tylne seryjne amorki zrobiły miejsce dla bilsteinow no i wszystko byłoby pięknie gdyby nie policja która zniecheciła mnie przez jakis czas do "tjuningu" wiec spowrotem wrociły szerokie zderzaki i seryjna klapa (zeby sie nie wyrożniac) od tego momentu zagoscił tez nowy silnik(wielkie dzięki NDS!) złozony na nowych częsciach zalany castrolem 10w60 wałek 295 , głowica -3mm na zaworach z cc, polerowane korby, wał z bisa, sprzegło z bisa, strumiennica dolotu i wydechu, koło zamachowe o wadze 4kg obecnie jest troche naklejek jest sporo planow na przyszłosc ale ogranicza mnie brak srodkow finansowych
[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-05-12 23:25:31 ] [ powód edycji: zmiana tytułu ] |
rallymike Fiat 126p częstochowa | 2006-12-31 15:56:22 4 pierscienie na tloku.....no comment!!!! |
MILES125 F&F Sympatyk Lada 2107 PŁOCK | 2006-12-31 15:58:46 WOW ![]() ![]() ![]() |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-12-31 15:59:17 Fajny, na porządnych częściach, bez drutu, zlożony z glową, na sprawdzonych patentach i jest git.
Ps: do czego się "pieczarki" doczepily? |
Spawn_ad F&F Sympatyk Fiat 126p 1,0 Rybnik | 2006-12-31 15:59:54 Mnie się bardzo podoba powróć tylko do poprzednich zderzaczków bo te są niefajne (może miśki nie zauważą ) |
MILES125 F&F Sympatyk Lada 2107 PŁOCK | 2006-12-31 16:07:04 na tych zderzakach metalowych wyglądał lepiej i szybciej |
profil-usunięty | 2006-12-31 16:07:44 za nieseryjny wyglad :| o ja jebie, ja bym dymy zrobil, najwyzej by sie skonczylo w grodzkim.
no i po ch 4 pierscienie ?! |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-12-31 16:08:43 tylko tych felg juz nie masz |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-12-31 16:11:54 4 pierścionki żeby kompresja byla większa, zakladają dodatkowo jeszcze jeden pierwszy uszczelniający.
Co do palkarzy to widać szukali kasy, nas to pewnie zamkną od razu bo raz że "garby" na masce, cala elektrownia, zapinki a dwa że szyby z plastiku... |
rallymike Fiat 126p częstochowa | 2006-12-31 16:21:54
naprawde nie chce byc zlosliwy ale to jest 0 pojecia o silniku...tak naprawde powinno sie skladac na jak najmniejszej liczbie, kto Ci powiedzial o jakiejs kompresji...wiesz co to jest kompresja bo domniemam ze zaden z was chyba nie skonczyl zadnej szkoly technicznej samochodowej...polecam najpierw poczytac na ten temat a jak wiedza i tuning silnika razi to pozakladajcie po 6pierscieni i kompresor zrobcie do malowania... |
profil-usunięty | 2006-12-31 16:22:34 wieksza kompresja, ale tez chyba szybsze zuzycie cylindrow. a o ile sie nie myle to rajdfury sie sklada nawet na jedym pierscieniu |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-12-31 16:25:12 ale kompresja (hmm sprężanie?) nic nie ma do tego. Tutaj chodzi raczej o szczelność. Jak mowie bzdety to poprawcie. |
rallymike Fiat 126p częstochowa | 2006-12-31 16:26:09 oczywiscie comar masz racje wyscigowe maluchy chodzily na 2och pierscieniach nie liczy sie wtedy zuzycie oleju dopuszcza sie duze zuzycie a to ze jest na 2och pierscieniach daje smarowanie (zgarniajacemu i uszczelniajacemu) a wywala sie olejowy...opory sa mniejsze itp ale zreszta co tu wiele pisac sami sie o tym przekonaja naprawde polecam 5-6 pierscieni |
profil-usunięty | 2006-12-31 16:29:57 zuzlowe javy bodajze jezdza na tylko jednym a z tego co tesc mowil to rajdfura z lat 80 od jego znajomego jezdzila na jednym olejowym i 1 zwyklym piercionku |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-12-31 16:51:10 No o szczelność mi chodzilo, ktoś sobie tak kiedyś już wydumal, a ja tak sobie dopowiedzialem, nie bijcie od razu po oczach. Znowu zaczynam się tlumaczyć...
Swoją drogą jak comar pisze, szybsze zużycie cylindrów, nie ma chyba wplywu dla kogoś kto się bawi w modzenie silników bo może sobie pozwolić na wymiane... |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-31 17:11:46 po ch*j wogóle pierścienie!!
wytłumacz mi jak to jest że np. ford ma 4 pierścienie krótki tłok i długie prowadzenie ??
|
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2007-01-10 17:21:30 |