Przekładania kierownicza ze wspomaganiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos łopatologicznie może napisać, jak działa nasza przekładnia ze wspomaganiam. Jak to się dzieje, że można tak lekko kierownicą kręcić?
  
 
Łopatologicznie,to polega to na wysokim ciśnieniu oleju hydraulicznego wpuszczonego do obudowy przekładni przez odpowiednie zawory,które są otworami zasłoniętymi przez kołnierze znajdujące się na listwie.W zależności od skręcenia kierownicą otwierają się zawory doprowadzające olej po jednej lub po drugiej stronie listwy.I już
  
 
Cytat:
2007-01-03 21:16:03, JaRabbit pisze:
Łopatologicznie,to polega to na wysokim ciśnieniu oleju hydraulicznego wpuszczonego do obudowy przekładni przez odpowiednie zawory,które są otworami zasłoniętymi przez kołnierze znajdujące się na listwie.W zależności od skręcenia kierownicą otwierają się zawory doprowadzające olej po jednej lub po drugiej stronie listwy.I już


czyli jak jeden zawór by sobie popuszczał cały czas, to co by się działo?
  
 
Cytat:
2007-01-04 06:39:42, AsterixGal pisze:
czyli jak jeden zawór by sobie popuszczał cały czas, to co by się działo?


Odczuwałbyś dość duże różnice przy skręcaniu kierownicą w prawo i w lewo.
W jedną stronę kierownica chodziłaby ciężej

PS.
Do czego zmierzasz?
  
 
Cytat:
2007-01-04 07:13:53, kisztan pisze:
Odczuwałbyś dość duże różnice przy skręcaniu kierownicą w prawo i w lewo. W jedną stronę kierownica chodziłaby ciężej PS. Do czego zmierzasz?


Żeby mnie samochód życia nie pozbawił...wszak kotem nie jestem
  
 
Będziesz żył i dowiesz się wcześniej jak maglownica będzie się kończyć. Jak się rozszczelni, to możesz starcić wspomaganie i pompę. Nie słyszałem na przykładzie Espero, aby z razji zużycia w czasie jazdy następowały przeskoki na listwie maglownicy.
  
 
Cytat:
2007-01-05 23:26:54, DENWER pisze:
Będziesz żył i dowiesz się wcześniej jak maglownica będzie się kończyć. Jak się rozszczelni, to możesz starcić wspomaganie i pompę. Nie słyszałem na przykładzie Espero, aby z razji zużycia w czasie jazdy następowały przeskoki na listwie maglownicy.


Problem jest z precyzją układu kierowniczego i wg mnie została mi do sprawdzenia przekładnia, która chyba pracuje zbyt lekko..i
  
 
Brak precyzji to wypsoazenie standardowe espero, jeszcze jak pada przekladnia to bardoz czesto fajerra kreci sie skokami- lekko ciezko lekko ciezko lekko....
  
 
"Kupię palnik z osprzętem do pociącia samochodu. Może być używany"
  
 
Cytat:
2007-01-07 10:48:58, AsterixGal pisze:
"Kupię palnik z osprzętem do pociącia samochodu. Może być używany"


pozycze Ci tylko skoncze ze swoim ale butle nabijasz sobie sam