Obnizenie escorta !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie do znawcow tematu ! co myslicie o obnizeniu auta przez akrocenie sprezyn ? moge tanio kupic 4 sprezyny do swego escorta i tak wlasnie mysle czy ich nie skrocic i zalozyc do niego na probe jak to bedzie wygladac i jak sie bedzie jezdzic ! jednak wczesniej czegos takiego nie robilem dlatego pytam was Tuningowcow escorta co o ty myslicie !
z gory dzieki za wypowiedzi i pozdr
Tomek ;d
  
 
muj kumpel robił taki manewr. zpoczątku mu się podobało ale potem wymienił na orginalnie obniżone bo było mu za miękko i czasem tyłek mu dobijał
  
 
a za ile masz ten komplet bo jak co to moge ja wziac
  
 
nielepiej już kupić obniżone na allegro? wczoraj na forum był link do całego przedniego zawieszenia za1,5 stówki
  
 
Z tego co ja wiem, to... skracanie sprężyn to debilizm i "tjuning" dla samobójców! Lepiej poszukajcie sobie używanych sprężyn obniżających, a nie obcinajce stare
  
 
Cytat:
2007-01-04 10:27:43, tomekMKIV pisze:
mam pytanie do znawcow tematu ! co myslicie o obnizeniu auta przez akrocenie sprezyn ? moge tanio kupic 4 sprezyny do swego escorta i tak wlasnie mysle czy ich nie skrocic i zalozyc do niego na probe jak to bedzie wygladac i jak sie bedzie jezdzic ! jednak wczesniej czegos takiego nie robilem dlatego pytam was Tuningowcow escorta co o ty myslicie ! z gory dzieki za wypowiedzi i pozdr Tomek ;d


Nie polecam. Sportowe sprężyny oprócz tego, że są krótsze, są również twardsze i mają inna charakterystykę ugięcia.
Jak skrócisz oryginalne sprężyny to auto moze dobijać Ci na nierównościach, a jego trzmanie w zakrętach wcale sie nie poprawi, a może nawet pogorszy.

Najlepiej szukaj używanego kompletu sprężyn sportowych i najlepiej w klinie czyli np. -60/40.
Pamiętaj, że do sportowych sprężyn powinieneś mieć amortyzatory w dobrym stanie.

No oczywiście, najlepsze są sportowe komlety, amortyzatory plus sprężyny, ale i najdroższe.
  
 
no bylo ale nie do mkIV zreszta na allegro do mkIv jest pare ofert..

http://www.allegro.pl/item154091622_thema_ford_escort_orion_sprezyny_40mm.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1105762

  
 
używany komplecik pewnie z 2 stówki
  
 
no takie mniej wiecej sa ceny... szkoda ze calego zestawu nie ma do mkIv tak jak mial do sprzedania Zajac...
  
 
http://moto.allegro.pl/item153905184_sprezyny_rs_ford_escort.html
  
 
Ciecie sprezyn to ostatecznosc i raczej max do 2 zwoi ! Co do dobijania to nie jest tak do konca bo cięta spręzyna w niektorych przypadkach nabiera wiekszej sztywnosci niz przed obcięciem ! Napewno minusem jest to ze traci napięcie wstępne ! Jezeli szukasz zawieszenia do mk3/4 to odezwij sie na gg Mam pare kompletow zaczynając od zwykłych koncząc po bilseiny b9 !
  
 
U siebie kiedyś też ciołem sprężyny. Auto faktycznie poszło w dół. Dobijać, dobijało na dużych dziurach. Z perspektywy czasu to głupota i nieopłacalny sposób na glebe, lepiej zainwestować w jakiś zawias
  
 
heh.. a pozniej ogladajac wiadomosci w TV ludzie sie nie moga nadziwic ... 'mlody kierowca z niewiadomych powodow stracil panowanie nad samochodem i uderzyl w drzewo/zderzyl sie z nadjezdzajacym z przeciwka samochodem' .. ciekawe ile samochodow z purywanym do polowy sprezynami jezdzi po naszych drogach
  
 
jeśli obniżac to tylko na orginalnych sprężynach. przecież to nie majątek. to samo chodzi o utwardzanie amortyzatorów. niekturzy kombinują coś z dolewaniem hipolu. Moim zdaniem to głupota i może doprowadzić wcześniej lub puźniej do nieszczęścia
  
 
Wiekszosc osob mysli ze utwardzenie amortyzatora polega natym ze dolewa sie gęstrzego oleju , co jest niczym bardziej błędnym bo doladnie spowoduje tylko zrobienie sie wyzszego cisnienia i wydmucha simering Wracając do cięcia sprezyn jezeli masz jaka kolwiek mozliwosc kupna sprezyn sportowych to oczywiscie wybor kupna orginalnych i ich cięcia jest chyba największa głupotą
  
 
dzieki za wypowiedzi ! ja tak tylko pytalem o wasze opinie tez jestem za kupnem sprotowych sprezyn jednak tak jak piszecie trzeba wydac ze 2-4 stow za same sprezyny ! ;/ no coz bede zbieral i moze kiedy swojego posadze o te pare milimetrow nizej ;d
hehe do wiosny daleko moze zdaze hehe dzieki z apomoc koledzy klubowicze ;d
pozdr Tomek
  
 
Chyba wszystko zostalo powiedziane na temat sprerzyn a mozna i widzialem jak kolega tak mial ze obnizyl auto i utwardzil zarazem przez stoczenie amora max 20mm jakis efekt byl i jezdzi do tej pory
  
 
Ja mam escorta który pracuje umnie jako wół roboczy Prze ładowanie do bagażnika cieżarów jak i na tylną kanapą siedzi teraz ja głupi tylne nadkola są prawie równo z oponami na oryginalnych felach 13. Jak załaduje to mi siedzi nad ziemią jakieś 12 cm a hak z tyłu 10 cm i przy jezdzie wpadając w dziure ratuje mnie hak który na siebie przyjmuje calą mase! TAk ubite sprezyny są nadal miekie Dlatego jak ktoś chce to moge sie wymienić spreżynami tylnymi. A z innej beczki to jest możliwość wkładania jakiś podkładek pod spreżyny lub poduszek by siedział wyżej Zalecają mi kupno jakiś amorów pneumatycznych by sobie pompować na wysokość jaką chce, ale nie wim czy buda wytrzyma i czy u mnie takie amory spelnią żadaną funkcjie
  
 
Ja mam cięte sprężyny przerz poprzedniego właściciela i powiem wam że to jest tragedia!!!!!!!!
Po pierwsze auto mam 8 centów nad ziemią a zderzak to może góra 5 centów. Ostatnio nawet zawisłem przy wjeżdżaniu do bramy.
Po drógie każdy przejazd kolejowy na jedynce
Po trzecie auto na fałdach zachowuje sie jak żabka.
Odradzammmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!


I tak pozatym jak by ktos miał do sprzedania tanio same spręzyny takie obniżające ok 60mm i żeby sztywniejsze były od seryjnych tanio to jestem na kupnie. piszcie na gg 3778813