Znowu temperatura silnika :-)))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich!!! posiadam autko e30 325i m20b25 12y z 90roku. podejzewam że mam nie dogrzany silnik czy ktos wie jaki w tym modelu powinien być założony termostat tzn. przy ilu stopniach powinien sie całkiem otwierać, jaka żeczywista temperatura powinna być w układzie ( sprawdzałem takim testerem i w zbiorniczku wyrównawczym mam 82stop.) a wskazówka na desce jest na 2/5 podzaiałki temp w kabinie lekko tylko grzeje. termostat nowy, płyn nowy, głowica nowa, pierscionki, panewki, układ odpowietrzony, prawdopodobnie wisko nie spina ale to nie ważne w tym momecie aha przy katowaniu temp. skacze juz prawie do czerwonej tzn. 4/5 podziałki. hmmm... co by tu jeszcze opisać . aha wskaźniki na desce coprawda mi świrują wszystkie oprócz temp. wody chyba że to on zaniża temp. ale przy katowaniu ostrym (jaranie kapci) prawie na maxa idzie wiec sam nie wiem o co cho. pomózcie jestem taki zafascynowany e30 a tu niebieskie pole hehe. pzdr
  
 
Jak masz 82 stopnie w zbiorniczku to przekłamuje wskażnik.
A ogrzewanie kiepskie bo albo żle odpowietrzony układ albo zablokowany elektrozawór nagrzewnicy.
  
 
no właśnie nagrzewnica... jak ostatnio sprawdzałem czy nie jest zamulona, czyli założyłem wąż gumowy na jeden z krućcy przy nagrzewnicy i w jednym kierunku był obieg a w drógim wogóle aż pochwili miałem wode na dywaniku, ten zawór zawsze blokuje w judnym kierunku czy jak jest dobry to puszcza w obu kierunkach? jak to jest z nim i jak to zbadać???? a co do wskazania na desce to tak myśle właśnie że albo zegar albo czujnik. układ oczywiście jest dobrze odpowietrzony. pzdr
  
 
O ile dobrze pamiętam to u mnie też w jednym kierunku.