Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2007-01-07 02:59:32 Po pierwsze zawsze kozystaj z wyszukiwarki. Jeśli tam odnalazłbys podobny topić podpinasz sie i odświeżasz.
Druga istotna sprawa to ciśnienie.......Oleju czy w cylindrach do cholery......Jako wyjadacz w te klocki wiem, że cisnienia ale wykazałbys sie na starcie i dokładniej sprecyzował pytanko. Jak to mozliwe by zgasła kontrolka ciśnienia oleju podczas prób a pod deklem było sucho. Kwestia jeszcze czy sucho jak po myciu benzyna czy sucho jakby olej spłynął. Swoją droga proponuję Ci ręcznie z butelczyny zalać wał korbowy olejem zprawdzic czy aby pompa oleju jest tłusta (by nie zatarła się podczas zasysania oleju). Wykręcić świece i kręcić silnikiem za pomoca rozrusznika tak długo puki pojawi się ciśnienie. |
![]() WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2007-01-07 15:17:14 Ano racja racja. Tym bardziej ze czujnik cisnienia jest nimalze na koncu ukladu jesli tak to mozna wogole powiedziec. wiec skoro zgasł a było sucho (cokolwiek to znaczy) to stawiam ze czujnik jest walniety (czytaj: uszkodzony). musisz opisac konkretnie jakie masz objawy i co konkretnie robisz. (brak cisnienia po odpaleniu czy krecisz na sucho czy jeszcze inaczej nie wiem. mozliwosci jest tyle ile czesci w silniku. sprecyzuj sie |
![]() Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2007-01-09 14:42:00 a ten silnik byl odpalany czy tak na "zimno" probujesz??
|