[126p] 0.9-w odbudowie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiacik 0.9 1991 rok
Obecnie tylko zdjęcia, jak autko będzie gotowe zrobie opis. Autko jest po lakierze.
Plany: Przyjechać nim na spota F&F.
















[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2007-03-09 13:50:12 ]
  
 
ładnie to wygląda, zauwazylem że w moim 900 kopolka jest zalozona odwrotnie- kablami w drugą strone hmmm ciekawe
  
 
widać że wszystko robione profi. Fajny ten wlot na chłodnice. Powiedz mi Art czy ty masz alter z regulatorem czy bez a jak bez to masz zamiar jakis zapodać ? ja mam bez i bym musiał cos dać.
  
 
Altek jest z cienkiego z regulatorem , ale na 100 % to jutro powiem jak zobacze za alternator . Prace przy aucie wreszcie zmierzają ku końcowi z czego się bardzo ciesze.
  
 
ja tez bo mielismy posmigac razem
  
 
na prawdę w pyte malan podoba się
  
 
Cytat:
2007-01-08 00:07:12, CEHU pisze:
na prawdę w pyte malan podoba się


Ja tam widziałem go w lepszym stanie

odswieżasz go tylko czy jakieś mody jeszcze robisz? boniepamietam ze starych tematów
  
 
Jago nie bój żaby na pewno się poznamy, i przy okazji poznasz kolegów którzy też są jakoś zarażeni.


W skrócie z "nowości":
-krótkie 2,3 (czekam na przesyłke od Danio)
-hydrorękaw
-dystanse aluminiowe
-2x Koni regulowany
-2x bilstein tylni został utwardzony o 30% w stosunku do nastawów kjsowych , 2 bile przednie nastawy pozostają kjsowe
-wymiana progów, kilku elementów, poprawki w podłodze
-nagrzewnica
-lakierek o ciut bielszym odcieniu
-wtrysk (leży i czeka na swój czas)
-wymiana kilku elementów na nowe

To co jest / bylo wczesniej w skrócie:

-żwawe 903 po prawdziwym remoncie
-flansze przedłużane - "nieurywki"
-resor 10cm
-sprężyny polonez truck
-8xszpilki
-Alu 13"/5" białe BMW Alpine,
-opony : 145/70 unirallye rain tire/ 145/70 passio 165/55 p700z
-hamulce tarczowe z cc na przodzie
-przednie cylinderki na tyle
-klatka pełna bez zastrzałów bocznych
-kubły
-szelki
-kiera monza z nabą
-deska z obrotkiem i temperaturą silnika
-2 halogeny 100
-chromy
-auto lekko poszerzone




W planach jest odciązenie tyłu poprzez zrobienie z form tylniego pasa i zderzaka, założenie szybek lekkich i klapy laminat, ale to w swoim czasie.




[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2007-01-08 00:30:54 ]
  
 
W pierwszym poscie odswiezyłem foty (auto jeszcze bez dystansów), robota troche do przodu poszła, już mało zostało roboty
  
 
a jakbys puscił dwa niebieskie paski takie ciekie przez nadwozie jeden cieniutki a drugi troche grubrzy.... tak mniejwięcej jak ta linka leży
Bobek swietnie juz sie prezentuje oby wrocił do lat swojej świetności
  
 
tylko dlaczego w budzie Fla widze drzwi z ELa?
  
 
Bo są dużo lepsze , pasków nie przewiduje, będzie goły.
  
 
Dla mnie bomba
  
 
Cytat:
2007-03-09 14:59:33, CarvMachine pisze:
Dla mnie bomba


Dla mnie też
  
 
Super Ale czekam na dystanse i wkonczenie. szkoda ze te drzwi z eleganta tak odstaja:/
  
 
Jak zagada dam filmik jak gada .
Jago nie spodziewaj sie po wykończeniu jakiś cudów ja żadnej repliki nie robie , chyba że chodzi Ci o to aby razem gdzies pojeździć, pogadać itd .

[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2007-03-10 20:25:45 ]
  
 
Cytat:
2007-03-10 20:20:23, Art126 pisze:
Jak zagada dam filmik jak gada . Jago nie spodziewaj sie po wykończeniu jakiś cudów ja żadnej repliki nie robie , chyba że chodzi Ci o to aby razem gdzies pojeździć, pogadać itd . [ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2007-03-10 20:25:45 ]


nie no chodzilo mi o to ze po zalozeniu dystansow i wykonczeiu bedzie lepiej wygladal Jaka tam replika tylko mnie zawsze irytowaly drzwi od eleganta w fl'u Ale i tak wyglada niezle
  
 
ładny
  
 
Art napisales poprzednio ze drzwi z eleganta sa lepsze. Moglbys wyjasnic mnie niewtajemniczonemu dlaczego?? Bo w sumie maluch jest bomba tylko te drzwi buza moj ideal
  
 
Pewnie chodzi mu o brak trójkącika i lusterka z lepszą widocznością