Bixenon in Senator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanowne grono.A wiec jak chcialem tak i wykonalem i o ile mi wiadomo jestem pierwszym posiadaczem oswietlenia drogi typu bixenon w moim Senatorze .
Przedstawie w skrocie fotograficznym kolejnosc dzialan i efekt koncowy.


Tu widac wymontowane lustro reflektora narazie full seria.

Zestaw ktory bedzie zamontowany pochodzi z 2005 A6 wersja bixenon System D2S

Przetwornice jakze by inaczej jak nie omegi Sa proste i jednoczesciowe

Zamontowane projektory narazie bez wykonczen.

Calosc po zlozeniu i wykonczeniu wolnych przestrzeni.Konieczna taka opreacja gdyz pojawilyby sie refleksy od orginalnego lustra.

Podlaczone okablowanieGotowe do zamkniecia orginalnym zmodyfikowanym dekielkiem.

Gotowe .Po prawej stronie reflektora widac diody teraz dzialajace jako pozycyjne.

Nowy widok na swiat za dnia.

A tak wyglada to za dnia.


KIlka uwag koncowych.
Pomimo niewypolerowanych ryfli na szkle swiatla sa w pelni regulowalne.Roznica polega na tym ze granica swiatlocien wyglada jak na zarowce Przy braku ryfli ta granica jest znacznie wyrazniejszaBede szukal mozliwosci wypolerowania okregow.Na drodze stwierdzono absolutny brak oslepiania innych uzytkownikow drog.WIdocznosc co tu duzo pisac rewelacja.Musze teraz zakupic Chinskie zarowki H1 gdyz zapalaja sie one razem z dlugimi i daja zolta plame na drodze a tak bedzie to zniwelowane produktem xenonopodobnym.
ewnie kazdy sie zastanawia ile to mnie wyszlo.A wiec
Graty wychodza dla typu bixenon okolo 700-800zl.No i moja wlasna praca na czas 3 dni.
  
 
Hehe a ja byłem pierwszy co to widział na żywo i powiem, że jest to super rozwiązanie do omegi. Szczegolnie dla tych co nie mają dopalaczy. Kto wie może i u mnie pojawią się takowe.
Widok a tak naprawdę walory użytkowe są niezaprzeczalne.
Senator przetarł szlak.
  
 
Senator, robiłeś otwory w oryginalnym lustrze żeby zmieścić soczewki, tak?
Można wywalić wogóle tą część lustra i zamontować soczewy na jakiś kratownicach czy to total druciarstwo wtedy? (pomijam aspekt "estetyczny" w postaci czarnego/brzydkiego wnętrza reflektora)

Gratki, efekt świetny.
  
 
Tak robilem otwory moglem sobie pozwolic gdyz mialem 2.5 kpl w zapasie .
Twoja propozycja spotka sie z trudnoscia w regulowaniu tego.
  
 
Z miła chęcią u siebie bym takie zamontował tylko najpierw musze uzbierac na to fundusze, ale najpierw doprowadzić reszte do porządku dziennego. Do tego musze znaleść lepiej płatna prace najlepiej za granicą.
  
 
Całkiem fajnie wyszło, a najważniejsze to jakość światła.
Ja tylko dodam od siebie, że mógłbyś pomalować wewnątrz lampy czarnym matem (za wyjątkiem soczewki i odbłyśnika do długich oczywiście ). Lampy z zewnątrz wydają się wtedy ciemne i ładnie się komponują z ciemnym lakierem. No ale to jest tylko moje zdanie
Ogólnie
  
 
Cytat:
2007-01-07 14:39:25, ilku pisze:
Całkiem fajnie wyszło, a najważniejsze to jakość światła. Ja tylko dodam od siebie, że mógłbyś pomalować wewnątrz lampy czarnym matem (za wyjątkiem soczewki i odbłyśnika do długich oczywiście ). Lampy z zewnątrz wydają się wtedy ciemne i ładnie się komponują z ciemnym lakierem. No ale to jest tylko moje zdanie Ogólnie


Niom może to i dobry pomysł,ale tak też jest super.
Mnie się podobać!
  
 
Pomysl super i swietna robota

pozdr.
  
 
Fajne. Bardzo mi się podoba!!!
  
 

SGD
  
 
Senator a kiedy zabierzesz sie za moje lampy?...
polecam kupić w pozycję zarówki Philipsa blue light
a do długich zarówki Osram coolblue troszke kosztuja ale swieca białym swiatłem.
pozdr
  
 
Cytat:
polecam kupić w pozycję zarówki Philipsa blue light
a do długich zarówki Osram coolblue troszke kosztuja ale swieca białym swiatłem.

Nie polecam jedno i drugie świeci na żółto, sprawdzone.

Sam mam hopla na punkcie białego światła i przerobiłem chyba większość żarówek (markowych i wynalazków) jakie są na naszym rynku.

W miejsce postojówek polecam takie żarówki diodowe - świecą bardzo mocno i naprawdę na biało, mają nawet ciut większą temp. barwową niż ksenon.

A do długich znakomicie się nadaje ta chińszczyzna czyli XD5. Jako jedyne świecą naprawdę białym światłem, o temp. barwowej porównywalnej z ksenonem. Mam takowe u siebie teraz na długich . Senator, pogadaj z gościem, kiedyś miał H1 też, może jeszcze ma.
 
 
dla mnie rewelka - aż chce mieć u siebie w seniu A.
Trzeba o tym poważnie pomysleć.
  
 
No noo, pracuje się Adaś brawo - efekt jest bardzo zadowalający chyba?

Już wiem do kogo się uśmiechnąć jak będe chciał się zabrać za podobną operację w 3000

Pozdro!
  
 
Ja mysle o tym od dluzszego czasu, ale narazie mam inne wydatki. moze po skonczonym remoncie na wiosne... kto wie. efekt super. nic tylko pozazdroscic
  
 
Wykonanie rewelacja!
Poprawcie mnie jeśli się mylę.. Bixenon to bi czyli podwójny dwa palniki na mijania i na długie..
  
 
Nie Bi oznacza podwojny ale nie ilosc palnikow tylko to ze sa mijania i dlugie przy wykorzystaniu jednego zestawy optycznego.
Swiatla dlugie sa uzyskane poprzez mechaniczne opuszczenie lektromagnetycznym silownikiem przeslony potrzebnej dla uzyskania wymaganego ksztaltu swiatla mijania
  
 
Dzięi za info.. powaga nie wiedziałem.. Kolega zmontował kiedyś xenon w 126p.. Jesli ktos by chcial zobaczyc to moge poszukac zdjecia..
  
 
dziś senator kupiłem zarówki (polecone przez sprzedawce) jako najbardziej wspaniałe białe swiatło dają (H1 10 zł za szt czyli taniej niż zwykła zarówka) założone wyjazd za miasto i nie uwierzycie mam idealnie białe swiatło z przodu auta efekt psują dopalacze w których też musze wymienić na te cudeńka.
pozdr
  
 
Cytat:
2007-01-07 21:36:33, WojtGda pisze:
polecam kupić w pozycję zarówki Philipsa blue light a do długich zarówki Osram coolblue troszke kosztuja ale swieca białym swiatłem. pozdr



Ja zalożyłem do siebie na mijania H-1 Hella Blue Light i na postojówki W5W Philips BlueVision. Wg. mnie jest bardzo duża róznica. Hella daje czyste białe światło tak jak i postojówki. Wogole nie maja nic wspolnego z żółta barwą. Ogolnie jestem zadowolony. Ale do xenonu to im daleko