Pomocy!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie co jest przeczyna jezeli w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego po odkreceniu korka wywala plyn silnik nagrzeaa sie wolno co to moze byc czy termostat czy uszczelka pod glow. jezeli uszczelka to jakie sa koszty tego remontu
???
  
 
Cytat:
2007-01-09 20:56:31, jaras8917 pisze:
mam pytanie co jest przeczyna jezeli w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego po odkreceniu korka wywala plyn silnik nagrzeaa sie wolno co to moze byc czy termostat czy uszczelka pod glow. jezeli uszczelka to jakie sa koszty tego remontu ???


juz kilka razy byla ten temat rozmowa i wiele osób ma czasem takie objawy-a winy raczej niema tak samo jak wytlumaczenia-poporstu tak jest i nieprzjemuj sie zabardzo

Ja zauwazylem ze sie to dzieje tylko po tym jak silnik dlugo chodzi i sie mocno nagrzeje-wlasciwie tylko raz cos takeigo mi sie stalo-ale w koncu ile razy sie korek od plynu chłodzącego odkreca?

PS.za taki temat postu na tym forum mozna dostac zjeby a na innych warna albo bana
temat postu powinien okreslac jego tresc !!!!

[ wiadomość edytowana przez: tommi3737 dnia 2007-01-09 21:18:30 ]
  
 
Cytat:
2007-01-09 20:56:31, jaras8917 pisze:
mam pytanie co jest przeczyna jezeli w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego po odkreceniu korka wywala plyn silnik nagrzeaa sie wolno co to moze byc czy termostat czy uszczelka pod glow. jezeli uszczelka to jakie sa koszty tego remontu ???

ani to ani to..poziom plynu sprawdza sie na zimnym silniku..jak odkrecisz korek na rozgrzanym silniku to nie dosc ze sie poparysz to jeszcze sporo plynu sie wyleje..co do rozgrzewania..coz..mozesz zmieniac termostat ale ogolnie espero po prostu dosc dlugo sie nagrzewa i tyle..reasumujac..nie wynajduj sobie problemow..jezdzij
  
 
dodam jeszce informacje ze ; zapala sie w czasie jazdy i niegasnie kontrolka komputera czy moze ulec uszkodzeniu komputer
  
 
Cytat:
2007-01-09 21:34:28, jaras8917 pisze:
dodam jeszce informacje ze ; zapala sie w czasie jazdy i niegasnie kontrolka komputera czy moze ulec uszkodzeniu komputer

jedno z drugim sie nie wiaze...chcesz wiedziec dlaczego pali sie check engine sprawd kody usterek..natomiast obstawiam w ciemno ze jezdzisz na lpg reasumujac...uklad chlodzenia to jedno..i z tego co napisales nie ma powodu do zmartwien a check engine to drugie..i wynika na 90% e zle wyregulowanej instalki lpg
  
 
a jak i gdzie wyregulowac te instalacje lpg??
  
 
Cytat:
espero po prostu dosc dlugo sie nagrzewa i tyle..



Nie chciałbym wywoływac kolejnego flejmu, ale pozwolę sobie nie zgodzić się z moim szanownym przedpiścą
Mój 1,8 na standardowym termostacie nagrzewa się już po dokładnie 1 km. (w warunkach jesienno - zimowych też). Wyjątkiem są sytuacje ekstremalne - przy minus 20 - 30 potrzbuje góra 3 km. A temperaturę w czasie jazdy ładnie trzyma.
  
 
Cytat:
2007-01-09 21:45:17, Navi pisze:
Nie chciałbym wywoływac kolejnego flejmu, ale pozwolę sobie nie zgodzić się z moim szanownym przedpiścą Mój 1,8 na standardowym termostacie nagrzewa się już po dokładnie 1 km. (w warunkach jesienno - zimowych też). Wyjątkiem są sytuacje ekstremalne - przy minus 20 - 30 potrzbuje góra 3 km. A temperaturę w czasie jazdy ładnie trzyma.

to ja moze uzyje innego sformulowania..uklad chlodzenia w espero nie jest jego najmocniejsza strona na forum znane sa liczne przypadki kiedy temperatura nie zachowuje sie w pelni stabilnie i proces rozgrzewania trwa dlugo mimo braku racjonalnych przeslanek ku temu...i konkludujac uwazam na podstawie swoich doswiadczen ze w wypadku espero dlugi czas rozgrzewania nie powinien byc traktowany jako jakas wyjatkowo niepokojaca anomalia co nie pozostaje w sprzecznosci z tym ze twoj egzemplarz moze akurat rozgrzewac sie szybko

byc moze ma na to wplyw np sposob wpiecia reduktora w uklad chlodzenia..nie wiem...ale tez nie zastanawiam sie nad tym..w ASO kierownik a prywatnie wlasciciel espero na moje sugestie coby mzoe przejrzec uklad chlodzenia ewentualnie wymienic termostat stwierdzil ze dlugie nagrzewanie nie jest powodem do niepokoju
  
 
E tam, właściciele wielu nowocześniejszych aut mogą nam zazdrościć szybkości nagrzewania silnika, zwłaszcza dieslowcy...

jeśli espero nagrzewa się długo, to trzeba mu wymienić termostat i tyle. Chyba ten kierownik ASO zdobył stanowisko w ten sam sposób co przyszły szef nbp
  
 
Cytat:
2007-01-09 21:44:47, jaras8917 pisze:
a jak i gdzie wyregulowac te instalacje lpg??


chlopie Ty sie z choinki urwales??jedz do gazownika(od instalacji LPG ale nie do gazowni)to przejrzy Ci caly uklad,wyreguluje itp...
pozdrawiam
  
 
co do ustawienia lpg masz pare firm w koninie które się tym zajmują
np na ul:
- wojska polskiego
- hurtowa
-golińska w kazimierzu biskupim
  
 
Cytat:
2007-01-09 21:45:17, Navi pisze:
Nie chciałbym wywoływac kolejnego flejmu, ale pozwolę sobie nie zgodzić się z moim szanownym przedpiścą Mój 1,8 na standardowym termostacie nagrzewa się już po dokładnie 1 km. (w warunkach jesienno - zimowych też).



Jak wyzej, moje 1,5 jest juz cieplutkie po 1km a po 2km nagrzane w pełni nawet w zime.