Pseudoprofesjonalna strona

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
motofakty (???)

Albo mi się coś na oczy rzuciło albo model mojej (i nie tylko) kluski wogóle dla nich nie istnieje.

Ps.: Mogą zmienić nazwę na motobzdury
  
 
Senator 3.0 24V - przyspieszenie do 100km/h - jedyne 22,7 sekundy

Do dupy jest ta strona
  
 
opel omega A c 3.0 se --> układ cylindrów V6 !!! "debeściaki" niesamowite
  
 
Nie są wyjątkiem. W katalogu NGK moje 2.4 ma 6 cylindrów. Dodam, że musiałem się wykłócać ze sprzedawcą w hurtownii, bo wg. niego to katalog miał rację
  
 
..No to ja juz wiem skad ta moja oma tak żwawa:


Cytat:
Silnik
wersja silnikowa C 26 NE
poprzedni model
rodzaj silnika benzynowy
pojemność silnika (cm3) 2594
układ/ilość cylindrów R4
moc silnika (kW/KM) 110/- przy 5600
max moment obrotowy (Nm) 220 przy 3600
stopień sprężania 9,2
wtrysk paliwa wielopunktowy
ilość zaworów na cylinder 4



prędkość maksymalna (km/h) 215




..To ze moja Oma jest piekna i wyjatkowa to wiem, ale zeby sie cylindry rozmnarzały? ..ZBoczuchy nooo.. Teraz juz wiem co ta moja oma taka najarana ciagle smiga jak tylko odpalam silnik
  
 
Endriu,cylindry raczej znikają,ale to chyba ze starości,za to zawory się mnożą
Czyli:
2.6 16V w 4 garczkach ,ciekawa kombinacja


[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2007-01-12 09:53:44 ]
  
 
..No własnie

..Tyle ze u mnie sie widocznie dobrze musialy "smarować" i sie zrobilo o 2 wiecej
  
 
A tak BTW - nigdzie nie mogę znaleźć przyspieszenia 0-100 C24ne w karawanie w manualu. Może ktoś ma takie dane?