Zapytanie! Czy jest coś takiego jak szpera do 126p?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapytanie! Czy jest coś takiego jak szpera do 126p?
  
 
Niestety nie.
  
 
  
 
można zespawać tylko że nie skręcisz a pozatym po co to i tak nie objedziesz maluchem bmw
  
 
Gdzies w necie kiedyś czytałem o czymś takim jak "chomiko szpera", jest wogule coś takiego czy tylko tak mi się źle zapamiętało??
  
 
Cytat:
2007-01-12 02:33:32, rosck pisze:
można zespawać tylko że nie skręcisz a pozatym po co to i tak nie objedziesz maluchem bmw


skrecic skrecisz ale trzeba umiec. Jest to generalnie bez sensu bo padnie skrzynia to raz dwa maluch jest zle wywazony i za krotki zeby latac bokami. lepiej sie skupic na tym zeby nie zrywac przyczepnosci

A chomiko szpera - pewnie chodzi o trociny
  
 
No wlasnie było coś z trocinami

Tylko nie pamiętam po co te trociny dawali dla lansu ze niby szpere sie ma ,czy żeby skrzynia się szybciej zajechała??

O co dokładnie chodziło z tymi chomika bo nie pamiętam (czyżby było 5 chomików i inny napędzal inny bieg ??
  
 
Cytat:
2007-01-12 02:33:32, rosck pisze:
a pozatym po co to i tak nie objedziesz maluchem bmw



HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA. TOs mnie rozbawil
  
 
5turbo co innego jest jechać na czas a co innego driftować...
  
 
Cytat:
2007-01-12 08:50:21, kaza pisze:
5turbo co innego jest jechać na czas a co innego driftować...


Oczywiscie wszyscy w bmw jadacy na czas driftuja jak nie ma wyniku?
  
 
Cytat:
colin_witosa

126p
Bestwina



Wysłany: 2007-01-12 03:29:47 Powiadom o tym poście ^

No wlasnie było coś z trocinami

Tylko nie pamiętam po co te trociny dawali dla lansu ze niby szpere sie ma ,czy żeby skrzynia się szybciej zajechała??

O co dokładnie chodziło z tymi chomika bo nie pamiętam (czyżby było 5 chomików i inny napędzal inny bieg ??




trociny w dyfrze- stary sprawdzony sposób szybkiej "naprawy" wyjacego mostu - stosowane masowo w PRLu z koniecznosci- (czesci niedostepne do naprawy) albo po prostu oszukania klienta- most po dosypaniu trocin pracował ciszej, luzy miedzyzebne sie kasowały na chwile...

PS: szpera cierna 30% - mysle ze byłaby wskazana w maluszku
Podobno kazdy tylni naped (seryjny) ma jakos tam zblokowany bardziej dyfer niz seryjny przodas - prawda to?

PS2: czy skoda 105/120 posiada bardziej zeszperowany dyfer niz 126?
  
 
jedyne co mozesz zrobić we własnym zakresie to albo elektroszpera
albo sciqasnić mechanizm różnicowy za pomocą podkładek regulacyjnych, ale to jest i tak duzo zabawy bo co jakis czas one sie wycierają i musisz od nowa skrzynke rozbierać i an nowo wkładac takie podkładki.to jedyne 2 rzeczy o których wiem. a szpery takie profi to raczej odpadają ze wzgledu na koszta
  
 
bizer_trikolor dobrze pisze. kiedys mialem taki dyfer. jest roznica w jezdzie ale generalnie uwazam ze nie ma sensu tego robic jesli nie jezdzisz typowo po OSach. mowie o profesjonalnym rajdowaniu co maluchem raczej odpada bo coraz mniej ich w rajdach wyzszej rangi.
Przy okazji pytanie czy ktos wie w ktorym markecie mozna dostac taki pakiecik jaki wystapil nizej "pavlus" nie ale powaznie to jak ktos wie jak cos takiego zdobyc to ja poprosze. tylko nie odsylajcie na włoskie strony bo tam ceny zaczynaja sie od 50 euro za przerywacz
  
 
to jest oryginalny Colotti wiec watpie zeby ktokolwiek mogl sobie na wsadzenie czegos takeigo do malca chyba ze duuuuzo zarabia
  
 
Wiem ze Colotti. wlasnie dlatego chce. wszystko zalezy jak bardzo duzo to kosztuje. czasem warto uzbierac grosza i odrzalowac. U nas w regionie gostek ma skrzynie na prostych zebach ale dziad nie chce sie przyznac co to za skrzynia i skad ma. ale widac ze jego maluszek idzie jak trzeba. ostatnio przegralem z nim najwyzsze miejsce na podium o 2,7 sek i mysle ze to wlasnie przez te jego skrzynie
  
 
Cytat:
2007-01-12 21:28:56, WRC126 pisze:
Wiem ze Colotti. wlasnie dlatego chce. wszystko zalezy jak bardzo duzo to kosztuje.



Jesli dodatkowy 5 bieg kosztuje 700 euro to teile do tej skrzyni troche wiecej.
  
 
Cytat:
2007-01-12 21:28:56, WRC126 pisze:
Wiem ze Colotti. wlasnie dlatego chce. wszystko zalezy jak bardzo duzo to kosztuje. czasem warto uzbierac grosza i odrzalowac. U nas w regionie gostek ma skrzynie na prostych zebach ale dziad nie chce sie przyznac co to za skrzynia i skad ma. ale widac ze jego maluszek idzie jak trzeba. ostatnio przegralem z nim najwyzsze miejsce na podium o 2,7 sek i mysle ze to wlasnie przez te jego skrzynie


u nas najlepsi (bracia Roskowie, Dommel, Junior, Waldi) wygrywaja o 10 sekund i nie przez skrzynie tylko przez to ze umieja jezdzic chocbys mial sekwencyjna 6ke nic nie zrobisz jesli nie panujesz nad autem tak jak przykladowo wspomniani wyzej a np Daniel Rosiek nie mial wcale 50 konnego motoru a i tak objezdzal wszystkich
  
 
wiesz ile ludzi ma skrzynie na prostych zebach hehe szczególnie 1 bieg
sam mam 3-4 na prostych i to nic aż tak bardzo nadzwyczajnego, a to co tam jest to juz inna bajka i o ile to jest 5 biegowa skrzynia to tylko i wyłącznie na tor bo na kjs to sie 4 prawie niegy nie wrzuca
  
 
Cytat:
chocbys mial sekwencyjna 6ke nic nie zrobisz jesli nie panujesz nad autem



zgadzam sie w 100%. sam duzo trenuje technike jazdy (naprade duzo) i wiem ile to daje i na ile polepszyly sie moje wyniki

5Turbo i Try3ek tez maja racje. mi nie chodzi o jakis mega hiper wypasiony tuning a tym bardziej o 5 bieg (po co mi on??) zawsze myslalem ze skrzynia na prostych zebach ma dluzsza zywotnosc. jesli sie myle to wyptowadzcie mnie z bledu.
Moze tak:
przy okazji poprosze o wypowiedzi jakie sa + a jakie - takiej skrzyni. mam nadzieje ze autor sie nie obrazi ze sie podpinam pod jego temat
  
 
jak już mówimy o prostych zębach temat wałkowany miliardy razy, proste głośniejsza i wytrzymalsze, wszystkie skrzynie wyścigowe-rajdowe są tak składane.