Jaki klucz do korka miski olejowej w TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
bede dzis zmienial olej i nie wiem jaki tam przychodzi klucz bo korek chyba jest od tylniej strony na misce olejowej takze bez kanalu nie ma jak sie dostac a jak wjade na kanal to juz musze wymienic i nie bede miec czasu na kupno klucza jezeli go nie mam, dlatego pytam teraz kiedy mam mozliwosc jescze pojechac go kupic.

silnik Endura de 1.8 TD
  
 
Standardowo 13-tka. Ale możesz trafić np. na taki patent jak u mnie czyli naspawana 19-tka Jeśli masz takie dylematy doradzałbym jednak wymianę w warsztacie bo nie wiem czy wiesz tam jest jeszcze filtr oleju do którego potrzeba specjalnego klucza(nie za 5 zet) a niejednokrotnie rozwiązań typu sepuku śrubowkrętem typu Kuźnia
  
 
Sepuku na filtrze oleju to najlepsze rozwiązanie.Nie spotkałem jeszcze lepszego klucza
  
 
jestem juz po wymianie.
rzeczywiscie to byla zwykla 13-tka i poszlo to latwo ale filtr oleju no z tym byl problem nawet przedziurawiony dlutem nie chcial sie poddac nawet blaszana oslona zaczela sie targac a on nie puszczal ale w koncu sie poddał, chyba chcial on filtrowac olej essiemu do nastepnej wymiany
  
 
heeh tak to jest jak sie oszczedza na narzedziach klucz kupujesz raz i masz na cale zycie
  
 
no z odkrecenie tego filterka to dos spory problem, ja mialem dwa klucze roznego rodzaju i niestety nie poszlo - taki fajny dostep do tego filtra, no chyba ze do escorta jest jakis specjalny
  
 
Problem znika jeśli zainwestuje się w płynnie regulowany klucz do filtrów ze specjalnym ząbkowanym łańcuszkiem.
  
 
Ja za chiny ludowe nie moge odkrecic korka, musze nastepnym razem dospawac nakretke i odkrecic ten korek.
Potem zastapie go nowym.
Ostatnio olej odsysalem via rurka na bagnet.
  
 
Cytat:
Kris75 Wysłany: 2007-01-14 11:29:16

Problem znika jeśli zainwestuje się w płynnie regulowany klucz do filtrów ze specjalnym ząbkowanym łańcuszkiem.



o widzisz tego klucza jeszcze nie mam, mam jakis pasek metalowy i taki zabkowy ale nie lancuszek