Zezlomuje ta meganke!!!pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,dzisiaj mialem taka sytuacje-odpalajac renault megane za krotko przytrzymalem kluczyk w ostatniej fazie i po ponownym juz przekreceniu meganka dostala takich obrotow ze malo nie gasnie,podczas jazdy zachowuje sie jakby nie dostawala paliwa a z tylu slychac odglos jak z "malucha",wogule nie ma mocy,na postoju na biegu jalowym trzepie autem.Wczesniej zdarzalo sie ze miala po jakiejs przebytej trasie widzimisie i wskakiwaly za duze obroty,prosze o jakies porady co to moze byc,pompa?Czy jadac ok 10 min moga nastapic powazne usterki bo musze jak tak jechac do mechanika
  
 
Cytat:
2007-01-12 19:03:00, gregimonia pisze:
witam,dzisiaj mialem taka sytuacje-odpalajac renault megane za krotko przytrzymalem kluczyk w ostatniej fazie i po ponownym juz przekreceniu meganka dostala takich obrotow ze malo nie gasnie,podczas jazdy zachowuje sie jakby nie dostawala paliwa a z tylu slychac odglos jak z "malucha",wogule nie ma mocy,na postoju na biegu jalowym trzepie autem.Wczesniej zdarzalo sie ze miala po jakiejs przebytej trasie widzimisie i wskakiwaly za duze obroty,prosze o jakies porady co to moze byc,pompa?Czy jadac ok 10 min moga nastapic powazne usterki bo musze jak tak jechac do mechanika



dla mnie to wygląda jakby nie pracowała na wszystkich cilindrach
sprawdz przewody wysokiego napiecia i świeczki
  
 
czyli co mam zrobic bo ja z mechaniki to do tylu?a jak pracowala na wyzszych obrotach to jak to wytlumaczyc?
  
 
kolego mógł pujsc silnik krokowy na allegro 50zł on słuzy do ustawiania wolnych obrotów lub czujnik połozenia przepustnicy a bierze ci olej bo moze uszczelka pod głowicą sprawdz swiece i przewody i kopułkie podjec a jak to nie pomoze to podjec do mechanika niech ci sprawdzi jakie jest cisnienie i sprezanie silnika i tłoków
  
 
jeżeli dodatkowo Ci szarpie auto podczas jazdy i zdarza się że zgaśnie, to jedną z przyczyn usterki może być uszkodzony komputer sterujący od pompy paliwowej. Mój ojciec miał w Megance właśnie taką przypadłość.


Próbował z tym jeździć jakiśczas i to był błąd.
Nie dość, że skończyło się na naprawie komputera, to po tyłku dostały jeszcze wszystkie cewki, które musiał dodatkowo wymienić i cały katalizator, który mu rozpieprzyło nie spalone prawidłowo w silniku paliwo...

Czym prędzej jedź do dobrego mechanika/elektryka.