Błotnik do Corolli AE86

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Nabyłem całkiem niedawno Toyotke Corolle AE 86 dokładnie identyczna jak na stronie madzi E8 Tylko kolorek inny Mam problem ze znalezieniem blotnika do niej... Samochopdzik stal dluzszy czasna powietrzu a poprzedni wl;asciciel postawil ja poprostu po plotem i tak stala jakies 8 miesiecy bo kupil inne autko. Sasiad kiedys polal prawy blotniczek corolli kwasem (podobno bo nie jestem pewnien) i pozostaly w nim trwale dziury wogule nic juz sie nei da z nim zrobic doszczetnie zardzewial chce nabyc jakis uzywany błotniczek Tylko gdzie bym nie zadzwonil to juz sprzedane albo nie ten model z zawodu jestem lakiernikiem wiec nie ma problemu z lakierowaniem. A autko narazie stoji w garazu poniewaz zdjolem blotnik.. A bez błotniczka jeździć nie moge chce ja zrobic i cieszyc sie nia jest to moj 1 samochód. Chodzi o przedni prawy błotniczek. Moge liczyc na wsza pomoc? Gdzie mogłbym dostac taki błotniczek? Dziękuje z góry i
Pozdrawiam Paweł

I nie jestem pewien czy to jest AE86 nie znam sie na tych oznaczeniach moge tylko pwoiedziec ze jest ona ta sama jak na stronie madzi o corolli pod haslem E8. Bardzo Fajna stronka na temat corolli. I jest to wersja DX.

[ wiadomość edytowana przez: Paulos_87 dnia 2007-01-13 15:55:12 ]
  
 
Kolego na początku dziękuję za miłe słowa odnośnie mojej stronki
Jeśli chodzi o błotnik do Rollki to mogę zapytać Pana Wernera czy nie miałby takowego na sprzedaż ALE to raczej byłby ORYGINAŁ TOYOTY, prawdopodobnie NOWY i w cenie 220-250 zł. Jak się piszesz to mogę zapytać ale nic nie obiecuję
  
 
Zapytaj tu :

Polcar

Tam mają nowe, ale zamienniki, ja do swojej (E9) kupiłem za 100z

[ wiadomość edytowana przez: piotr0437 dnia 2007-01-13 19:57:14 ]
  
 
Dziękuję za Pomoc