| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
TimonWRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-01-13 20:37:39 czy mógłby mi ktos powiedziec z czego to dokładnie jest gażnik z jakiego auta o jakiej pojemności
oznacznia ma takie : Jest to Weber 32TLF24 made in Italy
![]() |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2007-01-13 20:42:17 Fiat Panda 750-1000cc Fire, Uno 45 Fire, Uno 60 Fire, Cinqecento 900cc , generalnie z rodziny silnikow fire
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-13 20:44:14 ] |
TimonWRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-01-13 20:59:03 a nie wiecie czy by to zdało egzamin w 126 bo w sumie to to za dózej gardzieli nie ma jak na te pojemnosci w których wystepował to ma zwęzke 20 mm czyli stawia dość dóze opory nawt w porównaniu z fabrycznym gaznikiem z 126p który ma 23 mm .
Z drógiej strony znów ciekawe jakby to chulało z rozwiercona gardzielą bo tak sie składa ze mam 2 takie gażniczki i jednego podłubałem i zrobiłem mu gardziel na 26-27 mm tylko musze jeszcze deczko większą przepustnice w niego wpakowac . A i czym sie kierowac przy wyborze średnicy gardzieli gażnika do określonego silnika wielkościa zaworów ssących zeby była przyrównywalna przepustowośc mniej więcej , te same opory czy tylko pojemnością silnika . Mam do wyboru 3 gażnii ten fabryczny przedstawiony na fotkach ten przerobiony przeszlifowany do gardzieli 26-7 mm z innymi dyszami itp itd , czy przerobiony dośc mocno maluchowski , miało by to powędrować deo silnika o planie głowicy 5-6 mm , wałku 555 i zaworach ssących 39 mm (przpustowośc 36-7 mm) |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2007-01-13 22:46:28
odpadłem |
radeckimotorsport2 radlin | 2007-01-14 01:55:15 Gażnik ma być taki żeby silnik zadupcał.I tyle. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-01-14 02:01:55
|
radeckimotorsport2 radlin | 2007-01-14 02:09:04 sorry... |
TimonWRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-01-14 10:19:50 widze ze naprawde pomocne odpowiedzi no trudno a moze ktos wie do czego słózą te 3 róreczki koło przepustnicy do czego sie je podłancza i w jakim celu o i ten elektrozawór który jest przy pompce przspieszacza ? |
gumbas5 F&F Sympatyk German Style Katowice | 2007-01-14 11:36:22
dziwisz się? najpierw zacznij pisać "po polsku", to może doczekasz się odpowiedzi "po polsku" |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-01-15 13:26:22
Zadajesz pytanie tak nieprecyzyjnie to równie nieprecyzyjne masz odpowiedzi... mocno dłubany gaźnik maluchowski to pojęcie względne- dla jednych Twój gaźnik może być mocno dłubany, z kolei dla gości co siedzą w temacie może się okazać że wcale nie jest dłubany lub jest ale nie tak jak trzeba... prawdopodobnie niewiele osób experymentowało też z tym gaźnikiem z silników FIRE, skoro nikt sie nie wypowiada. Musisz przygotować sobie 3 gaźniki i samemu próbować- niestety czeka Cię troche żmudna praca dostrajania każdego gaźnika , ale tylko wtedy dowiesz sie co najbardziej Ci pasuje- no i podstawa- zanim się weźmiesz za to od strony praktycznej MUSISZ znać podstawy i zasady działania gaźnika który chcesz założyć... powodzenia ![]() |
TimonWRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-01-15 19:13:32 podstawa w gażnikach jest to zeby przy jak największym przepływie tz jak najmniejszych oporach i jak najmniejszym ciśnieniu zasysanai (podciśnieniu) uzyskać jak najlepsze rozpylenie i stosune rozdrobnionego paliwa do ilości powietrza hhee
a w soim maluchowskim mam zrobione tak sami ocencie sobie czy dózo czy mało : - z dysz - 190 powietrza , 125 paliwa , emulsyjna f74 , niskie obroty 45 - kształt - gardziel poszerzona do ok 25 mm zaokr ąglone wszystkie krawędzie które były ostrze wypolerowany i idealnie poskładany , szczelny , oś przepustnicy z jednej strony zaślepiona , sama przepustnica z ośka obszlifowana na kształt skrzydła samolotu , poszerzone kanaliki przy przepustnicy od niskich obrotów , dyfuzor skrócony i nadany odpowiedni kształt , zastosowanie rozpylaczy pneumatycznych i dynamicznych o ile tka to sie nazywało , zrobiony taki jakby trujkąt pod dyfuzorem z siateczki 0,5 mm w celu maksymalnego rozdrabniania paliwa i jeszcze kilka innych patentow o których nie napisałęm bo cięszko by było skapowac o co mi chodzi bo na stronach internetowych raczej tego nie ma tak jak np nacięcia w kształcie spirali w celu podobnym do dzialanai zawirowywacza[ wiadomość edytowana przez: TimonWRC dnia 2007-01-15 19:17:32 ] |
profil-usunięty | 2007-01-15 19:19:40 nei chce mi sie juz na privy wchodzic i odpisywac, mikunca sprzedalem, jak chcesz to mam webera z fiata 127 903 |
HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-01-16 10:28:54 Timon- kedy ja d łubałem gaźnik to też bazowałem na wiadomościach z netu- miałem większość porobionych pierdół co Ty, ale charakterystyka pracy silnika zmieniła mi się już po odetkaniu puszki filtra, bo miał wtedy zbyt ubogą mieszankę. mało tego okazało się że po zastosowaniu wałka sportowego nie potrafiłem ustawić wolnych obrotów, nic nie pomogło całkowite i komplexowe uszczelnienie gaźnika (myślałem że fałszywe powietrze) pomogło dopiero zubożenie mieszanki przy jednoczesnym wykreceniu lekkim (1/4 obrotu) dyszy wolnych obr. (niby powinna być wkręcona na maxa) także jest zbyt wiele zależności które sam musisz sprawdzić bo "na suchy pysk" to możemy dyskutować jeszcze długo...
PS: słyszałeś o rurkach emulsyjnych szczelinowych? podobno poprawiają znacznie przepustowość paliwa, ale nie testowałem. patent Inż Mazika. z tego co wiem to Mrally bawi się w ich przerabianie- czasem bywa na forum pozdro! oto jego gg: 9364738 [ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2007-01-16 13:44:33 ] |