| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2007-01-15 17:46:16 Witam, co prawda chodzi o astre ale problem ogólny. Jak w temacie, w kanale nie widać śladu jednak po dolaniu i częstym hamowaniu ubywa płynu. Gdzie sprawdzić?
[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2007-01-16 20:16:33 ] |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-01-15 17:54:12 Zdaje sie, ze musisz zajrzec do bebnow. |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2007-01-15 18:30:08 Miałem tak w sierce ,płyn zaciągało serwo z pompy hamulcowej ,walneła uszczelka w pompie i podciśnienie z silnika zasysało płyn do serwa ,serwo do połowy było zalane płynem |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2007-01-16 20:15:09 właśnie siedze w kanale i okazało sie że w bębnach tkwi problem. rozebrałem(po drodze spadł mi z kanału ale na szczęście to nie ford) i tryska na obu cylinderkach tylnych kół.
Tryska wtedy jak jest cylinderek wysunięty na maksa i teraz pytam czy jak założe koło to ten cylinderek nie będzie ciekł? Wcześniej problem był w tym że źle były założone klocki. Pomóżcie mi bo tego nigdy nie robiłem |
black_time Escort Łódź | 2007-01-16 21:20:35 Ja tam u siebie wymieniłem i mam spokój.Stare to jeden ciekł,a drugi się zablokował z jednej strony.Tam gdzie ciekło,zaczęło troche rzdzewieć więc nie byłop co się namyślać. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2007-01-16 21:29:21 Witka, właśnie wracam z batalii.
Te gumki na cylinderkach z zewnątrz są dziurawe, jak je wypchało na maksa to tryskało. Właśnie chodzi oto że nie ma dobrych doradców a na najbliższych niestety najbardziej nie moge liczyć. Niestety musiałem sam poradzić sobie z problemem. Wywaliłem te elementy odpowiadające za podkręcanie szczęk(prawidłowa nazwa) bo były pogięte i przeszkadzały mi i nie odgrywały swojej roli. Jeszcze raz będe tam zaglądał ale już na dziś musiałem skończyć. Ręcznego wogóle nie było a teraz po dokręceniu rozpieraka już jest i jak narazie nieźle. Nic nie odpowietrzałem a hamulce są narazie na dotyk. Jutro w pracy zobacze jak sie sprawdzą. Wszystkie rzeczy co poprzednio sie nauczyłem zrobiłem sam więc i te pewnie sie naucze. Jako listonosz musze często go odpalać i gasić więc takie częste hamowanie niszczy silnik jak i hamulce a ręczny jest potrzebny, wcześniej nie było go wogóle a i sam pedał jak na zawołanie. Dzięki Organo. Rysunek poszukam. |