PADŁ SILNIK

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hym bardzo dzienkuje za rady w mej sprawie (posiadam eskorta 1.8 16v xr3 kabrio. ale zaczol sie proglem z silnikiem gasnie samoczynnie wczasie jazdy po odienciu nogi z gazu po uplywie kilku sekund gasnie. sa dni ze jedzie z 30 km i nic hodzi normalnie a pohwili gasnie tak samo jest i z zapalaniem go nieraz zapala za pierwszym razem a nastempnym razem cza go zapalac 30 min wciskajac mu gaz a to niezadobze. niekiedy po odpaleniu ma nieruwna prace skoki obrotuw poczym praca sie wyruwnuje hodzi 20 min i gasnie. CO TO MOZE BYC POMOCY dodam ze jest to mk7 96r 115 ps ) co do pisowni nieda rady
  
 
przepływomierz, kable WN, regulator wolnych obrotów (bocznik, krokowy), lewe powietrze, czujniki temperatury, sonda lambda, zapchany wydech
  
 
sorki za to ze blokowalem ale czas goni to dla tego mam jeszcze jedno pytanie czy moze to byc wina imobilajzera bo padly zamki i czebalo sie tzw wlamac na poczciwy drut i jakby to od tamtej pory sie zaczlo dziac a ha no i prawie braklo mi paliwa czy mugl sie zasyfic na tyle jakis pzewud by silnik gasl samoczynnie co do blenduw sory
  
 
co do błędów - zainstaluj sobie FireFix'a 2.0 - on podpowiada pisownię.
Jak skończyło Ci się paliwo, to pompa mogła zassać syf z dna baku i umrzeć.
Sprawdź, czy po włączeniu zapołonu słychać buczenie pompy paliwa (przez kilka sek.). Jeżeli tak, to pojedź do jakiegoś warsztatu, żeby zmierzyli Ci ciśnienie paliwa w układzie. A może zasyfionym paliwem zatkał sie filtr paliwa - czy był wymieniany?
  
 
immobilaiser raczej odpada on moze od razu odciac paliwo i nie zapalisz wogóle.
syf z baku odpada bo nie trwalo by to tak długo.
zapchany wydech raczej tez odpada bo jak sie zatka to silnik chodzi tylko nie wkreca sie na obroty i ma takiego mula ze nie jest wstanie ruszyc o wlasnych silach (wiem to z autopsji)

Na 90% obstawiam ze jest to krokowiec bo w MKV mialem podoby przypadek i podobne obiawy
a 10 procent daje na przeplywke, lambde, czujnik temp., i lewe powietrze.

przeczysc krokowca i przepływomierz, sprawdz rezystancje na czujniku temp. i sprobuj zapalic.
W wyszukiwarce znajdziesz jak to zrobić
Co do kabli to popatrz po ciemku na nie przy zapalnoym silniku, jak bedzie swiecaca choinka to one tez do wymiany.
Na świeczki tez loknij czy nie sa jakos dziwnie owedzone
  
 
co do kabli odpadaja juz sprawdzilem jak co to dzienki i czekam na dalsze podpowiedzi czy mugl pasc komp bo mechanik w niemczeh gada ze to hyba to ale cena zbyt wysoka 2400 eu no co do paliwa to sam wontpie bo jak gaz wcisnienty to jedzie i to bardzo dobze nic nie blokuje i wkrenca sie na obroty normalnie lecz tylko noga zgazu a on gasnie i tak jakby pzekrencilo sie kluczyk ze stacyjki hmm co do powietza tez nie bardzo wydeh tez odpada a co jeszcze z elektroniki moglo pasc natym sie nieznam
  
 
Tak jak moi szanowni przedmówcy pisali. Silnik krokowy przepustnicy, przepływomierz, potencjometr przepustnicy. A najlepiej na początek diagnostyka komputerowa.
  
 
dzienki za rady mysle ze sie pzydaja i dzolam to naprawic niestety cza go sciongac na lawecie i dac go do polskiego mechanika hmmm pozdrawiam dzienkuje