Mam zamontowana sekwencje DT Gas System w golfie IV. Montowalam to w Warszawie na ul. Chelmrzynskiej. Na poczatku Panowie kompletnie nie potrafili sobie poradzic z ustawieniem samochodu. Obroty mu tak skakaly, ze sam gasl. Jak juz po kilkunastu tygoniach jezdzenia udalo sie to niestety po kazdej wymianie filtrow trzeba bylo do nich kilka razy jechac bo a to obroty wariowaly a to nagle mial spalanie o 3 litry wieksze. Ostatnio jednak przestal jezdzic na gazie(tzn jezdzil, ale strasznie silnik skakal). Panowie szukali 3 godziny i ustalili CHYBA PAROWNIK DO WYMIANY ALBO LISTWA. Cena to 500zl parownik i ok 1500 listwa. Troszke sie zalamalam, ale Tata wyslal mnie do swojego gazownika i ... Pan otworzyl maske i od razu oznajmil ze nie chodzi na jednym ...czyms tam

Nie podal mi ceny 1500 za listwe, tylko sporo nizsza, dodatkowo zaproponowal zalozenie pojedynczych wtryskiwaczy co kosztuje 400 zl i mozna pozniej naprawiac pojedynczo. DOwiedzialam sie rowniez, ze listwa nigdy nie byla czyszczona, co powinno sie robic przy kazdej wymianie filtrow (co robilam regularnie co 20 tys).
Dodatko dowiedzialam sie i zreszta zostalo mj to pokazane O ZGROZO tak poklejonych kabli to jeszcze nigdy nie widzialam, tak wiec moze instalacja dobra, ale Panowie na ul. Chelmrzynskiej to partacze i niestety jedyne co potrafia zrobic to wymieniac czesci w poszukiwaniu usterki
