MotoNews.pl

Jechałem sobie i nagle mi zgasł!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.

Miałem wczoraj taką oto nieciekawą przygodę, że jechałem sobie moim autkiem wieczorem ulicą i nagle poczułem, że coś jest nie tak, w ostatniej chwili zjechałem na boczną uliczkę i tyle jeśli chodzi o moją jazdę - jeszcze tylko jeden miły pan pomógł mi go przepchnąć na miejsce parkingowe.
Do chwili obecnej jestem w szoku, bo ostatnimi czasy auto działało bez zarzutu, a tu nagle taka historia.
Rozrusznik działa, akumulator działa, silnik nie zapala. Bak pełny.
Do domu wróciłem taksówką.

Czy ktoś mi może pomóc?

A przy okazji chciałem się przywitać, bo jestem nowy w klubie.

Spotkałem sie z czyms takim w Mondeo - wysiadlo wtedy cos z elektroniki immobilaizera - ale napisz dokladniej jakie byly objawy - bo jezeli zaczal szarpac i dopiero zgasl, to mozna obstawiac na uklad paliwowy.

a nie wjechales na jakis garb albo prog zwalniajacy za szybko?
W kazdym aucie jest wylacznik wstrzasowy odcinajacy przy wypadku paliwo. Wystarczy go po wstrzasie wcisnac i powinien jechac dalej.
Nie wiem jaki masz silnik ale moze kopulka z palcem??
Mialem tak w Uniaku na monowtrysku.Stanal i juz. Wymiana kopulki rozdzielacza z palcem zalatwila sprawe.
Zerknij czy jest iskra i czy masz kompresje przy aparacie jest tez taka mala elektronika. Czasem lubia nawalic i sa dosyc drogie
Wiecej pomyslow nie mam co to moze byc

Nic nie szarpał ani nic - nie świeciły się kontrolki. Nic nie wskazywało na to, że po prostu stanie w miejscu.
Autko przyholowałem z kumplem do serwisu - na dzień dobry 120 zł za diagnozę. Czekam na werdykt.

nie wiem czy w oplach jest wyłącznik przeciążeniowy - nie sądzę
też mi się wydaje że to może być kwestia immobilaizera- sąsiad tak miał w nexii- identyczne objawy

Cytat:
2007-01-17 15:56:05, mutra pisze:
nie wiem czy w oplach jest wyłącznik przeciążeniowy - nie sądzę też mi się wydaje że to może być kwestia immobilaizera- sąsiad tak miał w nexii- identyczne objawy