Jak podłączyć wzmacniacz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak podłączyć wzmacniacz( który kabel do którego wejścia itp)bo jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy a wzmacniacz to blaupunkt GTA 2 radyjko Jvc KDSX909R z góry dzięki . Szukałem w arichów i czytałem FAQ ale tam nie jest tak wytłumaczone żebym zrozumiał
  
 
Odezwij sie na gg-1000996
  
 
Wzmacniacz musisz zasilic:
-ciagniesz od + z akumulatora kabel, ale koniecznie jakies 10cm od klemy zamontuj na nim bezpiecznik, dzieki temu gdy kabel sie gdzies dalej przetrze i dojdzie do zwarcia bezpiecznik zadziala i uchroni cie przed mozliwym zapaleniem auta gdzies od iskry, dalej ten kabel podlaczasz do wzmaka tam dzie masz +
- tam gdzie masz na wzmaku - podlaczasz kabel bezposrednio z masa auta (tak radza w instrukcjach) ale o niebo lepiej zrobisz jak pociagniesz ten kabel do - w akumulatorze (tu nie potrzebujesz zadnego bezpiecznika),
- pomiedzy + i - we wzmacniaczu masz podlaczanie REM - tedy podajesz sygnal wzmakowi zeby sie wlaczal/wylaczal - i tu cieniutki kabelek ktory laczysz z niebieskim bodajze przewodem z kostki do radia - wyjscie antenowe, bo nie masz napewno chowanej anteny wiec wykorzystasz ten sygnal do wzbudzania wzmaka,
jedziemy dalej, wzmak juz podlaczony, wiec teraz glosniki,
najlepiej jak z radia pociagniesz czincze (chinche, RCA - zwal jak zwal) - tedy przesylasz sygnal wejsciowy do wzmacniacza (to zastapi kabelki ktore ida do kostki i do glosnikow - juz nie beda potrzebne), te RCA wpinasz po drugiej stronie wzmaka z reguly niz zasilanie, tam masz opisane co i jak, channel 1, channel 2 (bo to chyba 2 kanalowy wzmak masz jak mi sie wydaje), ok, dalej,