Przeładowany akumulator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich i prosze o wsparcie w problemie.
Mam 306-ke 1,4 benzyna 1995 rok. Zaobserwowalem ze gotuje mi sie akumulator, wymienilem go na nowy i pomierzylem napiecia na zaciskach alternatora 14 - 14,4V i o dziwo na akumulatorze od 17 do nawet 25V przy wyzszych obrotach. Po prostu robi mi wydmuszke z baterii. Czy ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego mam znaczaco wyzsze napiecia na zaciskach akumulatora niz na zaciskach alternatora, ktory daje stale, poprawne napiecie. Przyczyne w akumulatorze można wykluczyc bo wsadzalem rozne i historia jest ta sama. Dzieki z gory za pomoc.
  
 
Cytat:
2007-01-17 23:18:53, Ochodzki pisze:
Witam wszystkich i prosze o wsparcie w problemie. Mam 306-ke 1,4 benzyna 1995 rok. Zaobserwowalem ze gotuje mi sie akumulator, wymienilem go na nowy i pomierzylem napiecia na zaciskach alternatora 14 - 14,4V i o dziwo na akumulatorze od 17 do nawet 25V przy wyzszych obrotach. Po prostu robi mi wydmuszke z baterii. Czy ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego mam znaczaco wyzsze napiecia na zaciskach akumulatora niz na zaciskach alternatora, ktory daje stale, poprawne napiecie. Przyczyne w akumulatorze można wykluczyc bo wsadzalem rozne i historia jest ta sama. Dzieki z gory za pomoc.

mierzysz za regulatorem napiecia czy przed ?? wyglada na regulator napiecia D
  
 
za
  
 
przetwornica zamiast regulatora? Koledze chyba masy brakuje... przeczyscic wszystkie styki pod drodze od altka do aku. jak nie pomoze - wymienic regler
  
 
dzieki, sprawdze wszystkie styki.