Elektrozawór pochłaniacza par paliwakilka pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

wiec tak:

1. co to jest i czemu sluzy?
2. jaka jest zasada dzialania?
3. czy mozna wyrwac chwasta bez konsekwencji dla dzialania silnika

z gory dzieki za odp
pozdrawiam
  
 
Pochłaniacz sluzy do pochłaniania oparów benzyny z baku jesli jest ich za dużo to elektrozawór sie otwiera i podaje te opary do kolektora ssacego.
Wydaje mi się jesli zdemontujesz ten filtr węglowy z elektrozaworem to dobrze chyba nie bedzie, hmm może sie gromadzić duzo oparów w zbiorniku a w konsekwencji, Opary bedąmusiały gdzie sie ulotnic
  
 
Moj padl elektryk to stwierdzil i odlaczyl a w fordzie dodatkowo zaslepili wezyki zeby "lewego nie bral"czy to nie dziwne ?
  
 
Podłącze się do tematu i spytam gdzie dokładnie znajduje się ten elektrozawór i jak się do niego dobrać, oraz w którym miejscu pary są podawane do kolektora?

Pytam ponieważ od jakiegoś czasu w nieregularnych warunkach śmierdzi mi paliwo w środku.
  
 
znajduje sie on za klaksonem czyli od zewnętrznej strony prawej podłuznicy, między lampom a kołem.
  
 
Cytat:
2007-01-20 10:39:38, maciek701 pisze:
witam wiec tak: 1. co to jest i czemu sluzy? 2. jaka jest zasada dzialania? 3. czy mozna wyrwac chwasta bez konsekwencji dla dzialania silnika z gory dzieki za odp pozdrawiam



1. Dawno temu w zbiorniku byla rurka i opary zasuwały do atmosfery. Nie bylo to za bardzo ekologiczne i bezpieczne wieć wymyślono obieg oparów

2. opary ze zbiornika rurką zasuwają do zbiornika z węglem aktywnym i gromadzoą się tam. Na wylocie ze zbiornika jest zawór elekromagnetyczny który w stosownej sytuacji otwiera się i opary są zesysane do kolektora dolotowego i tam najzwyczajniej w świecie spalane.

Zawór otwiera się gdy. Silnik jest rozgrzany i obciążony. Zawór jest zamknięty gdy: silnik jest nie obciązony, ma wolne obroty, jest zimny

3. Wyrwać można ale po co. Zaślepić rurkę od strony dolotu zeby nie brało lewego powietrza. Rurkę ze zbiornika wyprowadzić do atmosfery. W mojej opini bez sensu taka zmiana

  
 
a ja to badziewie wywalilem bo potrzebowalem troche miejsca na przetwornice a silnik chodzi tak samo dobrze