Sportowy tlumik a instalacja GAZowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hejka
pare dni temu zamontowali mi sportowy tlumik koncowy i mam pytanie czy podczas takiej wymiany robią jakies pomiary elektroniczne czy tylko wymieniaja tlumik i tyle ?

Pytam, ponieważ obroty silnika na gazie mi spadaly przy hamowaniu i gaslo auto , nie dalo sie poprostu jezdzic , wiec pojechalem do gazownika żeby sprawdził obroty.
Gazownik stwierdził ze auto jest calkowicie rozregulowane i powiedział że samo by się to nie zrobiło, jednak nikt przy tym nie dziubał mu mówilem ,poza wymianą tego tlumika .
On stwierdził , że samo by się to nie rozregulowało i poprzestawiało....
Przed zamontowaniem tłumika chyba nie miałem takich problemów...nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy...


[ wiadomość edytowana przez: didoxxl dnia 2007-01-22 17:04:39 ]
  
 
tłumik końcowy nie ma nic wsulnego ze składem miesanki. Co najwyżej powinny podnieść ci się obroty jesli jest to przelotowy tłumik i masz gaz pierwszej gen. Poprostu może ktoś ci pokręcił zaworkami od regulacji chcac ci zmniejszyc obroty po wymianie tłumika
  
 
oni zawsze maja jakas wymowke!!
a to kable a to swiece a to filtr ale lpg jest najlepsze i sie nie psuje!!

nie mowie sam mam lpg na wtrysku i powiem ze na poczatku mi gasl gdy mu ladowalem do odciecia i pozniej jak chwycilem sprzeglo to gasl pojechalem na regulacje i skonczylo sie takie cos dziac ale na miesiac! teraz juz tam nawet nie jade! wiem ze jak laduje to musze przy hamowaniu przelaczyc albo na paliwo albo poprostu hamowac z wrzuconym biegiem bo takie cos jest niebezpieczne- zgasnie auto i........ brak hamulca i kierownicy hee
  
 
No właśnie sie obawialem tego hamulca, ale po regulacji jest wszystko ok-ej.