Rozrusznik z RS"a do 1.6EFi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Czy rozrusznik z RS'a podejdzie do 1.6EFi? Z tego co czytalem rozrusznik z RS Turbo rozwiazuje problem z problemami przy odpalaniu goracego silnika. Prosze o podpowiedzi
  
 
jakies pomysly?
  
 
ja wsadzilem rorusznik od mk4 i rozni sie od standardowego jedynie "gruboscia" ale problemow z rozruchem nie mam od tej chwili
  
 
Cytat:
ja wsadzilem rorusznik od mk4 i rozni sie od standardowego jedynie "gruboscia" ale problemow z rozruchem nie mam od tej chwili


A nie orientujesz sie moze, czy od RS2000 tez podejdzie do 1.6EFi? Mbyc ciezko znalezc rozrusznik od RS Turbo
  
 
ja mam w RSie od 1.6EFI... bo po remoncie był
wiec na odwrot tez da rade

[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2007-01-23 22:28:09 ]
  
 
No niezle, tak sie tylko zastanawiam, czy w RS'ie 2000 jest rozrusznik o wiekszej mocy, taki ktory spelni swoja role... W sumie PUNIU pisze, iz od RS Turbo rozrusznik jest grupszy czyli pewnie ma wieksza moc.
  
 
chyba roznica jest nie wielka ale napewno od RS2000 jest mocniejszy, ale gadalem z mechanikiem kiedys i mowil ze ten od 1.6 spokjnie starczy do RSa
  
 
Cytat:
2007-01-23 22:31:41, niesztof pisze:
No niezle, tak sie tylko zastanawiam, czy w RS'ie 2000 jest rozrusznik o wiekszej mocy, taki ktory spelni swoja role... W sumie PUNIU pisze, iz od RS Turbo rozrusznik jest grupszy czyli pewnie ma wieksza moc.



Rozrusznik od RSa, tak jak od TS ma przekładnię planetarną.
  
 
Cytat:
Rozrusznik od RSa, tak jak od TS ma przekładnię planetarną.


Dzieki Wilku, odpowiedz mi tylko, czy to nadaje sie do 1.6EFi, czy szukac czegos od RST?


[ wiadomość edytowana przez: niesztof dnia 2007-01-24 10:15:41 ]
  
 
ja mam 2 rozruszniki od rst i problem z odpaleniem na goraco nie znika ktos Cie wprowadził w błąd
  
 
Ale z tego co widze, to masz je w RS Turbo, a nie 1.6EFi?
  
 
co do palenia na ciepłym silniku temat wielokrotnie poruszan .... ja osobiscie przeczyscilem wszystkie styki i poczyscilem i polutowalem dokladnie rozrusznik miedzy czasie wymienilem skrzynke bezpiecznikow i problem ustąpił.Natomiast qmpel miał to samo i porobilismy to co u mnie i nic a wiec do mechanika i on mowi tak albo jak sie nagrzeje to wieniec zębaty pęcznieje i mu ciężko rozrusznik kicha bądz akumulator.Na drugi dzien dzwoni i gada że to wina akumulatora choc nic na to nie wskazywało poniewaz wsio chodzilo oki palil na zimnym radyjko bębniło swiatełka git,ale on sprawdził taki swoim przyżądem oporowym i muwi KICHA!!!Choć nie chcielismy uwierzyć w to to kupilismy akumulator i autko śmiga do tej pory beez zadnych problemów !!Wiem żę masz przewalony problem bo sam sie upchałem tyle swojego esiego i kumpla że juz miałem dość mam nadzieje ze nie zanudziłem nikogo
  
 
Wiesz, cala reszte z kablami, stykami, tulejkami, akumulatorem i cholera wie czym jeszcze przerabialem. Dlatego chce zalozyc inny rozrusznik i stad moje pytanie
  
 
Cytat:
2007-01-24 14:24:34, niesztof pisze:
Wiesz, cala reszte z kablami, stykami, tulejkami, akumulatorem i cholera wie czym jeszcze przerabialem. Dlatego chce zalozyc inny rozrusznik i stad moje pytanie


ok spoks tak czy siak żeycze powodzenia bo wiem jak to utrudnia życie ;/
  
 
Cytat:
2007-01-24 08:52:34, niesztof pisze:
Dzieki Wilku, odpowiedz mi tylko, czy to nadaje sie do 1.6EFi, czy szukac czegos od RST? [ wiadomość edytowana przez: niesztof dnia 2007-01-24 10:15:41 ]



Wieniec zębaty powinien być taki sam.
  
 
Cytat:
Wieniec zębaty powinien być taki sam


Ale czy cala reszta podejdzie?
  
 
Mocowanie jest identyczne, jeśli o to chodzi. Jedyna kwestia to przewód odpalający automat - może być mocowany na śrubę (końcówka oczkowa), a nie na wsuwkę.
  
 
A to juz zaden problem, bez przesady. To nic, poszukam rozrusznika i zobaczymy co to pomoze.

Dzieki Wilku
  
 
You're welcome as usual