| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2007-01-24 20:06:18 witam ma krotkie pytani dzis -3 odpalalem mego 1.8td tak jak wzeszlym roku bylo z -10 moga to byc swieczki czy cisnienie ,jak odpale i np pozniej odpalam go co 2-4 godziny opala odrazu bez problemu
.wzeszla zime te same objawy ale nie przy takiej temperaturze,swieczki nie wiem kiedy byly wymieniane ,w lecie bez problemowo dodam moze to bedzie wskazowka ze skubaniec duzo lyka w miescie 9lit nie chce zejsc nizej (probowalem wszelkie style jazdy od mula do zrywu przez puszczanie na luz i ciagle 9 a co ciekawe trasa ponizej 6 )czekam na ugestje |
![]() mattx Escort Kraków | 2007-01-24 20:43:13 Myśl, że na początek musisz przyglądnąć się akumulatorowi.
|
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2007-01-24 20:53:20 aku w zeszla zime bylo ok a tak samo sie zachowywal |
![]() mattx Escort Kraków | 2007-01-24 21:04:35 A kable wyskokiego napięcia kiedy wymienialeś ?
[ wiadomość edytowana przez: mattx dnia 2007-01-24 21:04:52 ] |
EltonRST RS TURBO MK4 Tarnów | 2007-01-24 21:29:22 jakie kable wysokiego napiecia?? w Dieslu?? Jacula mial na mysli swieczki ale zarowe!Wiecej uwagi pozdrawiam |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-01-24 21:37:03 W miescie to moze tak miec.
A rozrusznik to dobrze ci kreci? |
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2007-01-25 08:23:13 rozrusznik mysle ze jest ok ,dziwne jest to ze jak spada temp na dworze to czas zaskoku silnika sie wydluza tyle co zaobserwowalem , pompiarze u ktorych bylem powiedzieli zebym sie nie czepial bo co widac i slychac jest ok nie kopci |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2007-01-25 08:35:04
![]() |
![]() mattx Escort Kraków | 2007-01-25 14:35:36
A może silnik krokowy ?? zobacz co pisze gość który testował silniczek krokowy: "........ Zastanawiałem sie po co wogóle to użądzenie jest potrzebne. I doszedłem do wniosku, że podstawowe działanie polega na dostarczaniu odpowiedniej dawki powietrza podczas gdy przepusnica jest zamknięta (czyli nienaciśnięty pedał gazu). Wtedy silnik nie gaśnie tylko pracuje na wolnych obrotach. Również podczas pracy zimnego silnika skład mieszanki musi być inny, czyli zawór ten musi zmieniać swoje ustawienie w zależności od temperatury silnika i powietrza które jest zasysane (działa wtedy jak tzw. ssanie znane ze starych konstrukcji gaźnikowych). Co ciekawego jak odłączy się krokowca podczas pracy silnika zimnego ten natychmiast gaśnie, również odpalenie jest wtedy prawie niemożliwe. Ale już odłączenie krokowca na gorącym silniku powoduje jedynie zmniejszenie wolnych obrotów i trochę nieregularną pracę. Taki gorący silnik da się również odpalić bez krokowca. Jednak na dłuższą metę nie da się tak jeździć, bo zdjęcie nogi z gazu powoduje natychmiastowe prawie całkowite odcięcie dopływu powietrza i silnik gaśnie (dojazd do skrzyżowania itp.). Również zmiana biegów powoduje szarpanie bo nie ma podtrzymywania obrotów podczas zmiany. " |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2007-01-25 14:39:50 człowieku!
"witam ma krotkie pytani dzis -3 odpalalem mego1.8td .....itd" |
przemcew wałbrzych | 2007-01-25 15:00:40 a może to składak troche diesla troche benzyny |