Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-25 10:24:28 Sluchajcie mam taki problem:
Nie chce mi przechodzic z dwojki na trojke... czasami wskoczy od razu (rzadko) a czasami trzeba ze 3 razy probowac... i w koncu dopiero z luzu za ktoryms razem wskoczy trojka:| Wszystkie inne biegi wchodza normalnie i bezproblemowo, tak samo bezproblemowo trojka wskakuje z czworki... Jakis pomysl? Bo w sobote start:| lapek |
![]() HNT F&F Sympatyk był 126R-5 2x BMWe30 ... Mikołów | 2007-01-25 11:00:41 -lizak?
-poleciał synchronizator? -poduszki pod skrzynia? |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-25 11:23:32 Lizak jest w porzadku, poduszki jakby padly to nie bylyby problemy z innymi bigami tez?
Lapek |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-25 11:58:22 dokładnie tak jak pisze jozekjr mam tak samo muszę dać na luz i dopiero żadko kiedy idzie normalnie ale regulacja tego ch*jstwa to jest masakra ![]() |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2007-01-25 12:19:22 zgadzam sie z poprzednikami. Nie pękaj tylko rób ![]() |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2007-01-25 12:28:02 Najważniejsze, żeby nie było luzu na tych tulejkach lizaka! |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-25 15:31:16 A tak lopatologicznie, jak to mniej wiecej wyregulowac? Bo w ksiaze pisza tylko o regulacji polozenia drazka, tymi srubami...
Lapek |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-25 15:40:20 łaek tego sie nie da łopatologicznie wytłumaczyć po prostu musisz tak wyregulować by wszystkie biegi wchodziły jeżeli zacznie ci nie wchodzic jedynka i trójka to znaczy że za bardzo do przodu dałes kasetke w ch*j jebania i straconych nerwów.
przy okazji spradź czy nie masz wyje*anych tych prowadnic na śróby bo ja tak mam i zamiast tylko wyregulować z poziomie to jeszcze musze patrzeć na pion ![]() |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-25 18:08:27 Short shift prawie ![]() Lapek |
![]() dt01 F&F Sympatyk 126p Szczecin | 2007-01-25 19:45:49 ja tak miałem przed zmiana całego drążka zmiany biegów od lizaka do gałki,za 2 zlote na złomie kupiłem i było git przy okazji miałem przegnite prowadzenie sruby dolnej z boku to nacialem kontownik fleksem podłozylem pod srobe i była malina... |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-25 21:53:00 + dla Royber'a
Winne byly fabrycznie ciut za dlugie tulejki przy lizaku ![]() ![]() Lapek |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-25 22:04:55 no to sie ciesz łapek bo ja mam wyje*ane dziury pod te śruby i tak jak mówiłem nie sposób wyregulować musze pospawać tunel ![]() |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2007-01-27 01:58:13 ![]() Nigdy jeszcze nie wysrał mi się lizak, zawsze winne były te tulejki. Cieszę się, że pomogłem ![]() |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2007-01-27 16:37:07 ciężko wymienic ten mechanizm co jest w tunelu ? nowe taki coś dostane (warto nowe?) dzieki |
![]() mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-01-28 18:11:34 a nie macie takiego problemu ze dokręcicie motor na 1 do 7 i przy próie wbicia 2 nie chce wejśc?? |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-01-28 18:21:30 Ja tak mialem zanim naprawilem, po naprawie problem sie wiecej nie pojawil... ale to juz moim zdaniem dziwne jest conajmniej ![]() ![]() Lapek |