MotoNews.pl
12[126p] Skrzynia biegow - przejscie z 2 na 3 (172988/0)
  

[126p] Skrzynia biegow - przejscie z 2 na 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sluchajcie mam taki problem:

Nie chce mi przechodzic z dwojki na trojke... czasami wskoczy od razu (rzadko) a czasami trzeba ze 3 razy probowac... i w koncu dopiero z luzu za ktoryms razem wskoczy trojka:|

Wszystkie inne biegi wchodza normalnie i bezproblemowo, tak samo bezproblemowo trojka wskakuje z czworki...

Jakis pomysl? Bo w sobote start:|

lapek
  
 
-lizak?
-poleciał synchronizator?
-poduszki pod skrzynia?
  
 
Lizak jest w porzadku, poduszki jakby padly to nie bylyby problemy z innymi bigami tez?

Lapek
  
 
mechanizm zmiany biegow

ten ktory sie znajduje w tunelu

tez tak miałem tylko mi dodatkowo nie chciał wbic sie wsteczny


zmieniłem i po problemie


mozliwe ze wystarczy wymienic gumy prowadzace drazek w tunelu
  
 
dokładnie tak jak pisze jozekjr mam tak samo muszę dać na luz i dopiero żadko kiedy idzie normalnie ale regulacja tego ch*jstwa to jest masakra
  
 
zgadzam sie z poprzednikami. Nie pękaj tylko rób
  
 
Najważniejsze, żeby nie było luzu na tych tulejkach lizaka!
  
 
A tak lopatologicznie, jak to mniej wiecej wyregulowac? Bo w ksiaze pisza tylko o regulacji polozenia drazka, tymi srubami...

Lapek
  
 
łaek tego sie nie da łopatologicznie wytłumaczyć po prostu musisz tak wyregulować by wszystkie biegi wchodziły jeżeli zacznie ci nie wchodzic jedynka i trójka to znaczy że za bardzo do przodu dałes kasetke w ch*j jebania i straconych nerwów.
przy okazji spradź czy nie masz wyje*anych tych prowadnic na śróby bo ja tak mam i zamiast tylko wyregulować z poziomie to jeszcze musze patrzeć na pion
  
 
- może być skorodowana bklacha tunelu do ktorej zamontowany jest mechanizm z dzwignia zmiany biegów i np jedna ze srub jest juz w powietrzu

- może byc luz na lizaku- ale w miejscu łaczenia z drazkiem lub z kruccem skrzynki (trza podkladki zastosowac odpowiednie na tych tulejkach)

- połozenie skrzyni mozna tez na poduszkach regulowac, jesli ciezko wchodzi wsteczny oraz ew. 3,4 to trza skrzynke przechylic na lewo patrzac od tyłu, a jesli nie chce wchodzic 1 ew. 2 to skrzynke nieco na prawo

- co do wycierajacej sie prowadnicy drazka zmiany biegow- tez tak miałem ale potem, lizak skrecilem na sztywno i dalej jezdził
  
 
no ja wymieniłem cały mechanizm bo mi nerwy puciły i ulamałem drazek


potem wracałem przez poł warszawy na rezku dugosci 2cm a biegi udało sie zmieniac dzieki długiej gałce z FL
  
 
Short shift prawie Ide obadac sprawe do garazu...

Lapek
  
 
ja tak miałem przed zmiana całego drążka zmiany biegów od lizaka do gałki,za 2 zlote na złomie kupiłem i było git przy okazji miałem przegnite prowadzenie sruby dolnej z boku to nacialem kontownik fleksem podłozylem pod srobe i była malina...
  
 
+ dla Royber'a

Winne byly fabrycznie ciut za dlugie tulejki przy lizaku Poszly na katowke, i juz wszystko gra

Lapek
  
 
no to sie ciesz łapek bo ja mam wyje*ane dziury pod te śruby i tak jak mówiłem nie sposób wyregulować musze pospawać tunel
  
 


Nigdy jeszcze nie wysrał mi się lizak, zawsze winne były te tulejki. Cieszę się, że pomogłem
  
 
ciężko wymienic ten mechanizm co jest w tunelu ? nowe taki coś dostane (warto nowe?) dzieki
  
 
a nie macie takiego problemu ze dokręcicie motor na 1 do 7 i przy próie wbicia 2 nie chce wejśc??
  
 
Ja tak mialem zanim naprawilem, po naprawie problem sie wiecej nie pojawil... ale to juz moim zdaniem dziwne jest conajmniej Ale to maluch jest, tu sie rzeczy same psuja a potem same naprawiaja (przynajmniej u mnie tak jest)

Lapek
  
 
rejser

ja kupiłem nowy w sklepie odrazu z lizakiem za 100zł


wyjecie starego to nie problem

gorzej idzie z nowym


głupio to zabrzmi ale miałem problem z wcelowaniem w dziure