Most a raczej przekladnia glowna oma A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w omci padl most,trzeci,kto moze podpowiedziec jaki powinien byc oryginalny do c20ne,sedan,czy moze byc z kombi i jaki?czy generalnie z kombi sa inne(przelozenia)?jak poznac most z ograniczonym poslizgiem?
  
 
Do 2.0 nie spotkasz seryjnego ze szpera.Niema roznicy w budowie pod sedana i kombi.Co do przelozen 3.7 najczesciej spotkasz.Do 2.0 jest z takzwanymi malym podejsciem
  
 
Cytat:
2007-01-28 21:18:26, SENATOR pisze:
Do 2.0 nie spotkasz seryjnego ze szpera.



A 2.4?
  
 
Tez nie spotkasz Szpery w A byly montowane jako opcja badz seria w pewnych wersjach wyposazenia tylko do 2.6 rzadko 3.0 12V czesciej a do 3.0 24V najczesciej.
  
 
ok,rozumiem ze miedzy mostem kombi i sedana nie ma roznicy,lecz w serwisowce opla omegi na str 155 jest podana ilosc oleju do napelnienia i tak limuzyna 0.8l,kombi 1.0l,o co chodzi?
  
 
Witam
SENATOR mam 2,6 i na bank nie mam szpery bo chodzi to bokiem na sniegu i to rzadko za to czesto sie zakopuje :/
To juz moje 2,0 lepiej boczkiem smigalo
Mam tez most z 3,0 12v jak poznac czy ma szpere ??

To takie dosc dlugie pytanie bylo
  
 
Roznica w ilosci oleju zalerzy od typu/modelu dyfra A lub B
z/bez chlodnicy na pokrywie.
To czy jest sprawna szpera poznaje sie po tym ze podnosi sie jedno kolo.Spuszcza reczny ,wlacza luz i probuje sie zakrecic tym podniesionym kolem.Bez szpery kreci sie nim leciutko ze szpera czuc wyrazny opor cos jakby przyciety reczny.
  
 
Cytat:
2007-01-29 18:02:52, SENATOR pisze:
Tez nie spotkasz Szpery w A byly montowane jako opcja badz seria w pewnych wersjach wyposazenia tylko do 2.6 rzadko 3.0 12V czesciej a do 3.0 24V najczesciej.



No dobra, a jakbym znalazł most ze szperą od 2.6 - podejdzie do C24NE? Zależy mi na tej szperce, bo dość często poruszam się w trudnych warunkach i na pewno "wyjeżdżalność z kłopotów" byłaby większa