Problem z odpaleniem Lantra 94

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!Mam problem z odpaleniem mojej Lantry z roku 1994 z silnikiem 1.5 bez LPG!!A mianowicie chodzi o to ze jak chce ja odpalic to zapala na jakies 1 moze 2 sekundy i gasnie a czasami dzieje sie tak ze jak krece rozrusznikiem to zaczyna lapac i gdy puszcze kluczyk to gasnie!Nawet nie pomaga jak dodaje gazu przy rozruchu silnika!Takze nie wiem co to moze byc i prosze was o pomoc!A wymienilem w niej swiece przewody WN i filtr powietza.Bardzo prosze o pomoc gdyz aktualnie jestem nia w Irlandii i nei stac mnie jak narazie na serwis Hyundaia!Z gory dzieki i pozdrawiam!!!
  
 
Sprobuj wymienic filtr paliwa moze nie dostaje benzyny i w tym problem
  
 
tak mi przyszlo na mysl zeby sprawdzic pompe paliwa i filtr to na poczatek no a pozniej chyba bede myslal co dalej
  
 
sprawdz zlanczki w komorze silnika moze zasniedzialy albo sa luzne styki
  
 
a po rozgraniu silnika wszystko jest oki płynnie się wkręca na obroty ? bo jeśli nie to możesz mieć uszkodzoną sonde ale mowa tu tylko o bęzynie bo na lpg sonda nie jest potrzebna
  
 
Przede wszystkim sprawdź:
1. silnik krokowy regulując obroty biegu jałowego (powinien być przy przepustnicy
2. czujnik temp. cieczy chłodzącej (w 1.5 też jest w okolicach termostatu? )

  
 
Wlasnie o to chodzi ze ja go wogole odpalic nie moge nawet jak przy rozruchu silnika dodaje gazu to i tak zaraz mi gasnie!
  
 
A przewody WN sprawdzales???
Moze maja przebicie swiece. Zobacz czy podaje islre na swiece przy odpalaniu
  
 
powtórze się:

1.silnik krokowy regulując obroty biegu jałowego (powinien być przy przepustnicy
2. czujnik temp. cieczy chłodzącej (w 1.5 też jest w okolicach termostatu? )



BTW
w jakich okolicznościach pojawiły się problemy? stało sie to nagle czy stopniowo ?
  
 
To bylo tak ze nia jechalem i zaczela tracic moc tzn dodawalem gazu a ona praktycznie nie reagowala tak jakby sie zamulila.Pozniej dojechalem do domu probowalem ja odpalic i zaskakiwala na jakis czas i gasla a potem to bylo juz coraz gorzej.Teraz przy odpalaniu zaskakuje na jakas sekunde moze dwie i gasnie nawet nie reagujac na dodanie gazu.Aha i jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem jest taka ze jek przekrece pare razy kluczyk tzn. tylko na zaplon i poczekam to chodzi jakies moze kolo 10 sekund i pozniej gasnie.Wiec nie wiem byc moze jest cos z pompa paliwa ale moge sie mylic takze jak ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc!
  
 
Aha a jesli chodzi o silniczek krokowy to wydaje mi sie ze jakbym dodawal gazu przy rozruchu silnika to samochod by ragowal a o to chodzi ze on nie chce reagowac na dodawanie gazu.Przynajmniej tak mi sie wydaje ale moge sie mylic
  
 
w takim razie moje podejrzeni s chybione.
Wygląda na niedomagania systemu zasilania w paliwo; może jakiś syf totalnie przytkał filtr paliwa? wymieniałeś w tym aucie filtr paliwa??
Gdyby pompa paliwa była dead to wogóle być nie zapalił.
  
 
Filtr paliwa nie byl wymieniany i w piewszej kolejnosci to zrobie aha a co do pompy paliwa to moze byc jeszcze tak ze daje za male cisnienie wiec tez sie nad nia zastanawiam ale wymienie pierwsze filtr paliwa i zobaczymy jak bedzie dalej.
  
 
mozliwe ze to pompa a moze i regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej moze puszczac spowrotem cale paliwo do zbiornika
  
 
niewielę ci mogę pomóc ,trochę przy tych silniczkach jest tego osprzętu do sprawdzenia ale wychodząc z tych objawów ja zaczołbym od sprawdzenia układu paliwowego (ciśnienie na wtryskach) pompa,filtr, wtryskiwacze ,często zdarza sie że wtryskiwacze zatykają się takie nam sprzedają to paliwo i radzę czyścić mechnicznie przy rozebranych a nie tym czyścikiem w płynie dolewanym do benzyny
powodzenia -napisz co było zawsze jakieś nowe doświadczenie