Ile przejechane/przebiegi-żywotność essiego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W celu informacyjnym chcialem zalożyc taki post:
rok/silnik/przebieg/benzyna/lpg/ewentualne problemy
mój sie zbliża powoli do 200kkm i na razie wszystko w porządku z czego 100kkm na gazie
pozdro
  
 
98/190.000/1.3/bez gazu oczywiscie/zero problemow
  
 
Moj escorcik jest z 94roku/1.6 16V/ przebieg 134tys i praktycznie żadnych usterek
  
 
89/280/1.8d i zero oleju od zmiany do zmiany chyba nieźle co ??


escort express:

97/165/1.8d reszta j.w

[ wiadomość edytowana przez: ToFastMKIV dnia 2007-01-29 18:19:13 ]
  
 
93/1,6 16v/360 000/ benzynka / do tej pory wymienilem tylko pompe wodna i paliwowa. Powazniejszych usterek brak
  
 
moja osobista ksiazka serwisowa ROTFL. nie wszystko sam robilem.
132876 05.08.2005 kupno essa

134126 11.01.2006 nowy akumulator

135749 29.04.2006 wymiana osłony przegubu (od strony kierowcy) wymiana klocków i szczęk hamulcowych, malowanie i konserwacja podwozia

137368 15.07.2006 zrobiona klima

137397 19.07.2006 wymiana tłumika środkowego i końcowego

137454 23.07.2006 wymiana łożysk w tylnym lewym kole,

137704 21.08.2006 wymienione prawe przednie nadkole

137954 25.08.2006 wymiana sworznia zwrotnicy,
wymiana tulei wahaczy,
wymiana wahaczy,
wymiana filtra powietrza (niewłaściwa analiza spalin)
wymiana sondy lambda (niewłaściwa analiza spalin, uszkodzone kable)
wymiana przednich żarówek kierunkowskazów
rozłożenie siły naciągu hamulca awaryjnego

139366 28.10.2006 wymiana cylinderków hamulcowych (całość - tylna oś)
wymiana łożysk w tylnym prawym kole
czyszczenie i smarowanie mechanizmu samoregulacji szczęk

139821 17.11.2006 wymiana linki hamulca recznego

obecnie ess ma ponad 141 tys. i czeka na wymiane oleju, filtra oleju, plynu chlodnicy, bebnow, samoregulatorów, i rolki bo cos pika (ktos mowi ze pasek klinowy - ale on dobry),



[ wiadomość edytowana przez: COYOTE-25 dnia 2007-01-29 18:28:36 ]
  
 
97/190 (z kawałkiem)/1.8 TD - wszystko bangla
  
 
92/185kk/rs2000/tylko Bp/zawsze sie cos znajdzie do zrobienia/duza czerwona skarbonka
  
 
91/167/1.4 LPG - LPG zalozone po przebiegu 120 tys. po 140 tys. wymiana tarcz i klockow przod, po 166 tys spawanie srodkowego tlumika(oryginal od nowosci), poza tym coroczne wymiany oleju i filtrow. Poza tym OK.
  
 
poszukaj w wyszukiwarce, pełno było takich wątków odnośnie przebiegów
  
 
No właśnie wyszukiwarka!!!!!!
EVO.1. 91-163tys km. i chulałby dalej ,lecz za chwilke liczymy od 00000 od tego co jest
SWAP RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  
 
93/131 tyś (2 lata w garażu)/1.6 16V PB/ NO LPG / Standartowe wymiany olejów, tuleje wahaczy, drążków. to wszystko za co kochamy polskie drogi ...
  
 
ponoć 175tyś od roku 1993 ale kto by to tak naprawdę wiedział
  
 
Mój miał:

92/~180tys./1.8 16V

Tylko nie każcie wypisywać co było robione bo nie mam wolnego tygodnia
  
 
91/380tyś/1.8D/ narazie nie pali oleju..no może troche.. 0,5L jak weźmie od wymiany do wymiany.. ale cieknie mi z pod simmeringu i nie wiem czy pali ten olej czy to jest ten wychlapany..
  
 
98/72tys/
robiony krokowy(czyszczony)
wymieniony klakson
i teraz tuleje wachaczy
  
 
95/270 tys./ 1,8 td, bierze niecałe 0,5 litra oleju, cisnienie 28 atm, podobno to dolny przedział ale jednak jest jeszcze w normie.
Sam jestem ciekaw ile pociągnie. Chyba dostanie u mnie emeryture
  
 
94/1,6 16v/240 000/benyna/oprócz uszczelki mpo 220 tys i maglownicy wszytko OK
  
 
1.8 105KM bez gazu - przebieg ćwierć miliona
( w co ciężko uwierzyć jak sie patrzy jak wygląda w kabinie a w bagażniu wożana chyba była tylko torba sportowa)

Z robotą poleciałem taśmowo po zakupie w 09.09.2006

filtr powietrza, filtr paliwa, olej( castrol)+filtr

rozrząd, opony, aku. ( bo trzeba)

zrobiłem 9 tys na oleju za 1-2 tyg. wymieniam ale na bagniecie kukałem mam blisko "min" brakuje jakieś pół litra co tłumaczy moją jazde bo na trasie jezdze 140 i wyzej i tak przez cały okres jak go mam

po zimie wymienaim końcówki drążków albo silentblocki bo lekko je czuć przy manewrowaniu a nei lubie luzów na zawiasie

denerwuje mnie tylko tym ze jest ciasny i w ogóle kupiony na troche przymus ale jest sprawny...