| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2007-02-03 10:34:37 sluchaj, luz na osce to po porostu bardziej wytarte gniazda oski w korpusie i czasem sama oska, tam gdzie sa te uszczelki z tworzywa tworzy sie przeswit i gaznik lapie lewe powietrze i nie pracuje dobrze. Teraz, zeby to sprawdzic to na pewno trzeba poruszac koncem oski (tym przy lince od gazu, bo tam zazwyczaj tworzy sie wiekszy luz) w rozne strony, ale dla malo dowadczonego oka niewiele moze ten pomiar powiedziec. Zawsze mozna oske wyjac i zmierzyc ja i gniazdo. Generalnie to mozna kupic nadwymiarowe oski, wiec zmierz swoja oske i kup jeden nadwymiar wieksza, albo dwa. Do kupienia sa 6.1, 6.2, 6.3 i 8.2 i 8.4 chyba ale moge sie mylic, cos kolo tego w kazdym razie. kosztuja kolo 8 zeta wiec luz. |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2007-02-03 12:18:08
za pierwszym razem nie zrozumialem o co ci chodzi i szczerze powiem teraz tez nie mam pojecia ![]() |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-03 14:13:57 Jeśli masz w którąkolwiek stronę luz 2 mm to jest to złom a nie gaźnik. Jeśli luz jest wzdłuż osi to wytarta jest przepustnica i korpus. Ja bym zainwestował te 80 zł i spokój. a jeśli masz jakieś nowe elementy w gaźniku to przed oddaniem go na wymianę poprostu je podmień na stare. |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2007-02-03 15:20:15 W uszczelce panie te duze:
KLIK |
ziemczon Warszawa | 2007-02-03 15:24:48 Podziekowal Pozdrawiam. |