Halogeny Scoupe - dziwna instalacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wiem, ze temat był poruszany - użyłem funkcji "szukaj" więc prosze mnie nie opier..... bo nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Mianowicie sprawa wygląda tak: prawdopodobnie mam instalacje pod halogeny o czym świadczą gniazda przy klaksonach(po jednym na strone). Jednak gdy wydłubałem zaślepki na włączniki to mam tam tylko jedną wolną wtyczkę (pierwsza po lewej, czarny kolor), w której nie ma prądu(bezpiecznik od halogenów włożony). Wydaje mi się, ze ta wtyczka jest od tempomatu(moje auto to automacik). Ale z drugiej strony po co jakiś koreańczyk zrobiłby wyjścia na halogeny bez włącznika
Prosze o pomoc bo z manuala raczej nic nie wynika - jakby pomineli tem temat.
A w Scoupe pierwszej generacji mam wtyczke pod przełącznik-dziwne.
Pozdrawiam
  
 
A czy wtyczka za zaslepka jest powiazana z halogenami, sprawdzales polaczenie? Rownie dobrze to moze byc regulacja reflektorow lub podgrzewanie foteli.
  
 
podgrzewanie foteli na bank nie
i nie przypuszczam zeby to bylo od tempomatu tez
automat wcale nie ozancza ze sie ma tempomat

[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2007-02-04 13:43:46 ]
  
 
jeśli nie masz klimatyzacji w aucie,
to wolna wtyczka jest właśnie od niej.
  
 
Cytat:
2007-02-04 07:35:32, antonescu pisze:
A czy wtyczka za zaslepka jest powiazana z halogenami, sprawdzales polaczenie? Rownie dobrze to moze byc regulacja reflektorow lub podgrzewanie foteli.


Regulacja reflektorów jest po lewej stronie kierownicy, Klimy też nie mam tak samo jak tempomatu i podgrzewanych foteli.

automat wcale nie ozancza ze sie ma tempomat - to wiem bo go nie mam ale instalacja pod tempomat może być tak samo jak pod halogeny.
  
 
Cytat:
2007-02-05 09:11:54, BartBartez pisze:
Regulacja reflektorów jest po lewej stronie kierownicy, Klimy też nie mam tak samo jak tempomatu i podgrzewanych foteli. automat wcale nie ozancza ze sie ma tempomat - to wiem bo go nie mam ale instalacja pod tempomat może być tak samo jak pod halogeny.


napisalem to bo koreanczycy na penwo by nie zrobili czegos a potem tak zostawili -oszczednosc?
byc moze jest to pod tempomat-bo wlacznik jet pierwszy od lewej
  
 
Kolejnoscia nie ma sie co sugerowac, ja sobie poprzestawialem zeby bylo mi wygodniej. Zreszta nie ma co zgadywac co to za wtyka tylko trzeba sprawdzic dokad biegnie ta instalacja. Ile tych kabelkow jest, ktory bezpiecznik jest z tym powiazany,zmiany pradu w kabelkach przy roznych stanach samochodu itp.

Wlasnie w manualu znalazlem dwie mozliwosci. 1. a/t shift illumination 2.cruise switch.

[ wiadomość edytowana przez: antonescu dnia 2007-02-05 11:34:46 ]
  
 
Cytat:
2007-02-05 11:22:12, antonescu pisze:
Kolejnoscia nie ma sie co sugerowac, ja sobie poprzestawialem zeby bylo mi wygodniej. Zreszta nie ma co zgadywac co to za wtyka tylko trzeba sprawdzic dokad biegnie ta instalacja. Ile tych kabelkow jest, ktory bezpiecznik jest z tym powiazany,zmiany pradu w kabelkach przy roznych stanach samochodu itp. Wlasnie w manualu znalazlem dwie mozliwosci. 1. a/t shift illumination 2.cruise switch. [ wiadomość edytowana przez: antonescu dnia 2007-02-05 11:34:46 ]


No właśnie "cruise" to jest cosik od tempomatu ale a/t shift illumination to wg mnie coś w rodzaju podświetlenia "wskaźnika" biegu w automacie (troche bez sensu bo jest cały czas podświetlony). Ale przypadkiem sprawdziłem coś takiego: podłączyłem tam przełącznik od świateł p. mgielnych i gdy go włącze to obroty idą troszke do góry ale tego też może być kilka możliwości : 1. jest to coś od tempomatu 2. robi zwarcie pobierając duż prądu i silnik nabiera obrotów żeby nadążyć z ładowaniem.
Chciałbym sprawdzić dokąd idą te kable ale to raczej dużo musiałbym rozebrać.
Sam już nie wiem.
  
 
Co do zlaczy pod maska to w wersji kanadyjskiej jest cos takiego jak daytime running light unit. Na schemacie zlacza znajduja sie obok reflektorow. Po prostu zostaw to. Wydaje mi sie ze kW od grzebania w jakis dziwnych kabelkach nie przybedzie a szkoda.
  
 
Wszystkie Hyundaie po 1992 roku miały elektryke robioną w wersji Full!!! A to co było wkładane do autka to juz inna sprawa. Na pewno masz instalacjepod halogeny, lub ktos kiedys cos moze kombinował przy elektryce i poucinał to i owo
Ja do swojego robiłem instalacje od podstaw na 4 halogeny z tej stronki .wszystko gra i świeciHalogeny
  
 
czy sprawdzałeś tam napięcie przy włączonych światłach mijania? oczywiście "po kluczyku"...?

to na początek .....