MotoNews.pl
  

Zalorzyłem KME Diego i jestem w pozytywnym szoku !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Długo się zastanawiałem nad załorzeniem instalacji gazowej do VW Passata z silnikiem 1,6 101 KM.Po wizytach u kilku monterów zdecydowałem się załorzyć instalacje KME Diego.Wybrałem warsztat naszego szanownego forumowicza który profesionalnie sie tym zajmuje.Studiowałem długo różne fora o instalacjach gazowych, lecz niestety o KME DIEGO nie czytałem pochlebnych opini.Mam już drugi samochód VW pracujacy na gazie i nie widzę jak na razie żadnych problemów.Z powszechnymi opiniam krążącymi na temat tej instalacji sie niezgadzam.Z moich obserwacji nie widzę różnicy w pracy silnika między benzyna a gazem jedynie różnice widze w portfelu.Autko do 5000 obrotów zbiera sie tak samo jak na benzynie pali około 11,5 l/100km bez problemu leci 170 km/h.
Załorzona instalacja KME DIEGO
listawa wtryskiwaczy TAURUS prod. Polski reszta wszystko produkcji KME

Pozdrawiam

  
 
Na gwarancji sie nie psuje
  
 
SUPER, ale odwiedzaj forum i przekazuj opinie co jakiś czas, myślę, że za dwa trzy miechy trochę się pozmienia.
  
 
A jak często jeździsz na gazie
  
 
Od założenia czyli 20.01.207r przejechalem około 1500 km ze średnim spalaniem 11,5 l/100km.
Auto zachowuje się tak samo jakby poruszało się na paliwie
Rano przełączanie odbywa się szybko (przejezdżam około 2,5 km)
Co tu więcej pisać - jestem chyba jedynym gościem który zachwala KME na tym forum.

Pozdrawiam
  
 
moze masz szczescie i trafiles dobra instalke ja mam ta instalacje od grudnia i caly czas sie cos dzieje a gaziarze twierdza ze to wina auto i nic nie jestem w stanie zrobic jak nie duzo pali to pali sie lampka wtrysku ewentualnie gasnie przy przelaczeniu jak ustawia jedno popsuja cos innego
  
 
A co masz za auto?
Mozesz podać marke, rocznik oraz przebieg?
Tak jak juz pisałem moje auto jezdzi na gazie super może to kwestia silnika oraz oczywiscie jakości montażu.

Pozdrawiam

  
 
a powyżej 5000 obr. to co sie dzieje zaczyna przerywac??
  
 
Mimo wszystko zalecam ostrożność. Czytałem na innym forum o przypadkach spalenia ECU benzynowego przez tą sekwencję, drugi przypadek znam osobiście.
  
 
Fiat albea 2003r silnik 1.2 przebieg 22tys co do zakladu gdy mi znajomi go nie chwalili napewno bym nie pojechal
  
 
Witam.
W związku z tym tematem i różnymi opiniami i co ciekawe dwóch użytkowników KME DIEGO nie wytrzymałem i postanowiłem wtrącić swoje trzy grosze.
W zasadzie montujemy praktycznie trzy typy instalacji żeby się nie rozdrabniać i dlatego,że są one robione głównie na rynek Niemiecki bo także mam tam swoja siedzibę.
Wśród tych trzech nie ma KME DIEGO z powodu dostępu do abgasgutachten( w wolnym przekładzie dopuszczenie spalin) ale jest to instalacja spełniająca wszystkie reżimy spalin i jakości bo dostała dopuszczenie ITS do montażu w pojazdach samochodowych.
Pozostaje tylko pytanie w czym jest problem ,że panu orfeuszowi i bizmakowi to nieprawidłowo pracuje w samochodzie. A może mają w tym interes żeby oczerniać tą instalację albo trafili na debili mechaników co im to montowali.
Wiadomo ,że na tym forum jest niewielka część użytkowników tej instalacji ale ci panowie wręcz chorobliwie krytykują tą instalację a jest ich tylko dwóch a szczególnie jeden.
Więc proszę ten temat i inne tematy typu KME DIEGO tych panów Wziąść z przymróżeniem oka.
  
 
jesli by mi dzialala ta instalacja bez zarzutow napewno bym jej nie krytykowal 3 miesiace i nie chodzi mi auto jak powinno ciekawe co Ty bys w tym przypadku robil Gdyby nie odleglosc dalbym sie Ci wykazac
  
 
a jesli chodzi o krytyke to ja jej nie krytykuje tylko opisuje moje problemy i szukam podpowiedzi co z tym zrobic bo wydalem kase na instalacje i chce zeby ona byla sprawna
  
 
Panie Croma inni gazownicy już dawno zrezygnowali z montażu tej instalki z powodów, które wiele razy wymieniałem. Jeśli rzeczywiście jest Pan specem to pewnie też zna przypadłości tej instalacji i wie, że nie pisze bajek. Korzysta Pan z darmowej autoreklamy swojego warsztatu, czasami bardzo natarczywej a i skargi na Pańskie usługi też się zdarzały jednak nigdy tego nie komentowałem.

To jest forum użytkowników a ja dziele się doświadczeniami na temat tej właśnie instalacji, która zniszczyła można powiedzieć mi samochód.

Więc jak to jest Croma chce Pan dalej oferować to g... i kosić kase na nieświadomych klientach a ja mam sie nie oddzywać...

Bizmak croma1 nazywa nas chyba kłamcami

EDIT: można na to spojrzeć tak im więcej problemów tym croma więcej zarobi to tak z przymrużeniem oka

[ wiadomość edytowana przez: orfeusz dnia 2007-02-08 21:37:18 ]
  
 
dlatego napisalem ze gdyby nie odleglosc to bym sie dal wykazac Panu Cromie jakby auto mi dzialalo sprawnie to po co mialbym pisac glupoty
  
 
Ja bym zaryzykował na Twoim miejscu - chyba że lubisz mieć problemy.Albo lubisz ich szukać
Panowie "Orfeusz" oraz "Bizmak" dajcie sobie spokój z ta nieustanną krytyką.Powiem szczerze że juz po założeniu jak zaczołem czytac wasze posty to skóra zaczeła mi sie jeżyc na głowie co mam za instalke.Ale auto jezdzi i nic ne widać żeby się działo.

Pozdrawiam
  
 
Poczekamy zobaczymy Chcesz wiedzieć więcej poszukaj w sieci zajrzyj na obd2 i inne fora. Lubisz problemy Twoja sprawa. Poczytaj o nowym Diego EGO gdzie po wyjęciu bezpiecznika z kabla zasilania systemu nie można nawet jechać na benie to jest ekstremalnie niebezpieczne gdy na skrzyżowaniu przepali bezpiecznik i ani na gazie ani na benie nie ruszysz - jak szybko odpinasz pasy

Już nie będe pisał nt. tej instalki zainteresowani mają dość w archiwum a ja już jej nie użytkuje.
  
 
Do kolegi Orfeusza, musisz jeszcze troche poczytac na temat nowego Diego, wymagany jest jeden z z dwuch zasilań albo akumulator albo +12V po stacyjce wiec jak nawet Ci sie spali bezpiecznik to jedziesz dalej... niewiem czemu jesteś taki zrażony do tej instalacji ja zakladam ja od prawie 2 lat i jestem zadowolony, owszem bywały problemy ale wszystkie jakos udało sie jakos rozwiazac. Z jednym musialem pojechac do warsztatu KME ale dzieki temu auto z wtryskiwaczami benzynowymi o oporności 3ohm tez wyjechalo w warsztatu Niema instalacji idealnej ze wszystkimi sa problemy, kolega zaklada Staga i ten systen tez sie sypie i w dodatku czeka sie na reklamacjie ponad dwa tygodnie. Spróbuj z nowym Diego EGO może sie przekonasz jest wiele nowych fajnych opcji.

Pozdrawiam Kamil
  
 
Te fajne opcje w innych systemach istnieją od dawna bez łaski. A próbowałeś jak daleko zajedziesz bez zasilania i czy wogóle? Dlaczego jestem uprzedzony bo rachunek za tą instalację sięga prawie 10000PLN włącznie ze spalonym sterownikiem benzynowym.
Z Diego już raczej nie będe eksperymentował za drogi biznes.

Nie jestem monterem nie mam w tym interesu, pisze o sprawach serwisowych, o których wiedzą tylko gaziarze mimo to montują instalkę bo jak się zrypie to jest problem klienta albo wkładają tam gdzie są pewni, że nic się nie uszkodzi - dlatego mnie uciszają, każdy chce zarobić.

Kolego Kamil24 pochwal się ile masz spalonych matrixów na warsztacie Ja jeździłem na Diego ponad dwa lata i jakoś nigdy zadowolony nie byłem jeśli to argument dla Ciebie.
Jak sam wiesz lista poprawek jest baaardzo długa a ja chce kupić, zapłacić i jeździć. Co do reklamacji w KME yyy heheh no cóż - no comments coś o tym wiem. Nie Będe już pisał nt. tej instalki dla mnie temat zamknięty.
  
 
Jak czytam Twoje posty na róznych forach to wydaje mie sie to podejrzane.Nagle zmieniłeś KME na Staga i jes super.Pytanie czemu męczyłeś się aż dwa lata.Podaj firme gdzie założyłeś Staga to może go wymienie jak będę miał kłopoty z KME.
Tutaj widzę że szukasz problemów z tymi np. bezpiecznikami.
Kamil24 wyczerpał ten wątek z bezpiecznikiem chyba że znowu
wg Ciebie jest coś nie tak?
Tak apropo to czytałeś że auto z założonym Stagiem staneło w płomieniach i nikt nie wie dlaczego.Może ty wiesz?

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: rawfal dnia 2007-02-11 10:09:54 ]